Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z płynem chłodniczym


Żołnierz 454

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam problem z płynem chłodniczym otóż po normalnej jeździe nic się nie dzieje można otworzyć korek , 

po ostrej jeździe woda w zbiorniku zaczyna bulgotać po otwarciu korka oraz wylatuje a wskaźnik pokazuje cały  czas 90 stopni ostatnio po ostrym przegonieniu stanąłem zobaczyłem czy wszystko Ok i było , pojechałem dalej znowu przegonilem i od razu zgasiłem po chwili wyleciało mi trochę płynu z okolic pompy wody chyba 

korek wymieniłem 

nie ma pęcherzyków w zbiorniku ,płyn czysty olej tez nic nie ubywa 

ostatnio zobaczyłem tez ze waż który idzie do pompy wody nie jest do końca wsuniety ale po normalnej jeździe nic się nie dzieje 

pacjent 2.4 v6 

co do wiatraków to jeśli stanę przed maska silnik rozgrzany wiatrak po prawej stronie nie chodził lecz po chwili się załączył klimatyzacja wyłączona 

prosze o pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 hours ago, Żołnierz 454 said:

Witam

mam problem z płynem chłodniczym otóż po normalnej jeździe nic się nie dzieje można otworzyć korek , 

po ostrej jeździe woda w zbiorniku zaczyna bulgotać po otwarciu korka oraz wylatuje a wskaźnik pokazuje cały  czas 90 stopni ostatnio po ostrym przegonieniu stanąłem zobaczyłem czy wszystko Ok i było , pojechałem dalej znowu przegonilem i od razu zgasiłem po chwili wyleciało mi trochę płynu z okolic pompy wody chyba 

korek wymieniłem 

nie ma pęcherzyków w zbiorniku ,płyn czysty olej tez nic nie ubywa 

ostatnio zobaczyłem tez ze waż który idzie do pompy wody nie jest do końca wsuniety ale po normalnej jeździe nic się nie dzieje 

pacjent 2.4 v6 

co do wiatraków to jeśli stanę przed maska silnik rozgrzany wiatrak po prawej stronie nie chodził lecz po chwili się załączył klimatyzacja wyłączona 

prosze o pomoc 

Mnie zawsze uczono, że na rozgrzanym silniku nie otwiera się korka od płynu chłodniczego bo ci go wywali - różnica ciśnień, płyn zwiększa swoją objętość co skutkuje jego "wywaleniem" - po co otwierasz korek?

Jeżeli nie masz ubytków, temperature stoi na 90st to nie kombinuj, bo jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy.

Ostatnio dostrzegłem takie o to zjawisko pod maską. Taki osad jakiś powstał na łączeniu. Jest powód do zmartwienia? 

Pisze tutaj bo nie wiem gdzie dokładnie napisać a nie chcę tworzyć nowego tematu. 

 

20170819_170154.jpg

20170819_170224.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To rurą płynie płyn chłodniczy, jeżeli masz taki biały nalot oznacza to, że własnie tam powolutku wycieka ci płyn. Skoro nie masz zacieków a tylko taki nalot to na razie zostaw to i obserwuj. Jeżeli zacznie z tego cieknąć to będziesz musiał to naprawić czyt. wymienić gumowy wąż lub zmienić opaskę/dokręcić ją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...