szyman_89 Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 Witam, na początku chciałbym się przywitać. Jestem nowym użytkownikiem, to jest mój pierwszy post więc wybaczcie jak będzie coś niezrozumiałego. A teraz do meritum. Otóż jakiś miesiąc temu zregenerowałem turbinę w moim Audi A4B6 1.9 tdi. Zaraz po regeneracji wszystko było w należytym porządku. Po 2 może 3 tygodniach auto podczas dodawania gazu nie przyspieszało. Pedał gazu był wciskany a auto było zamulone. Dopiero po chwili załączało się turbo (czasami nie). Po zauważeniu objawów zadzwoniłem do mechanika z pytaniem o co kaman. Odpowiedział, ze trzeba wymienić serwo bo jest problem z podciśnieniem. Panowie pomóżcie bo ja naprawdę odkąd posiadam Audi zainwestowałem już ok. 8 tysięcy. (wymiana EGR, wymiana zaworu N75, klocki, świece, zawieszenie przód tył, serwo też wymieniałem, rurę interkoolera, dwu-masę ze sprzęgłem, no i wiadomo elementy eksploatacyjne).
wyzyk83 Opublikowano 6 Lipca 2017 Opublikowano 6 Lipca 2017 (edytowane) zrób logi grupy 011 kiedy kupiłeś i ile dałeś za to oooo? Edytowane 6 Lipca 2017 przez wyzyk83
Patryk Kiełek Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Zobacz czy którymś wężem nie uchodzi ciśnienie lub czy zawór się nie zawiesza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się