pawlo7721 Opublikowano 8 Lipca 2017 Opublikowano 8 Lipca 2017 (edytowane) Witajcie. Oddałem ostatnio auto na wymianę rozrządu do panów mechaników. Po powrocie autko chodzi w miare normalnie jednak patrząc na silnik jakby widoczne były drgania/wibracje. Panowie mechanicy oprócz wymiany nie dokrecili kilku śrubek po urywali pare rzeczy min. króciec z tyłu silnika w którym jest czujnik temperatury i td... W sumie nie dociekał bym lecz zauważyłem że czasem po odpaleniu słychać stuki z silnika cos w rodzaju spalania stukowego. Podłączałem pod komputer i pokazuje błąd czujnika wałka rozrzadu P1519. Więc zacząłem szukać co panowie spier...... więcej. Znalazłem odwrotnie założone koło na wałek rozrządu tzn. znakiem do obudowy... Powiedzcie czy to ma jakieś znaczenie..? Może ktoś sie z tym spotkał kiedyś bo ja myslę ze tak ponieważ znak na kole oraz wcięcie na klinie nie pokrywają sie są w różnych miejscach więc założenie koła odwrotnie skutkuje przestawieniem rozrządu... tylko dlaczego silnik w miarę pracuje..? Poprawcie mnie jeśli się mylę. Edytowane 9 Lipca 2017 przez pawlo7721
k232 Opublikowano 11 Lipca 2017 Opublikowano 11 Lipca 2017 (edytowane) To Ty się jeszcze zastanawiasz? Jedź do gości i niech poprawiają, widzisz, że jest źle, wiesz, że tak nie może być to na co czekasz? Jedź jak najszybciej bo rozrząd się przestawi w czasie jazdy i będziesz miał głowicę do roboty.. Edytowane 11 Lipca 2017 przez k232
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się