lukaszg_89 0 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Witam wszystkich. Po przeczytaniu wszystkich wątków na forum nie spotkałem takiego samego problemu z audi b7 2.0 alt. Problem dotyczy ciężkiego odpalanie na zimnym oraz na ciepłym silniku. za każdym razem muszę kręcić około 6 sekund lub dłużej przy czym zauważyłem ze jeśli nacisnę pedał gazu auto szybciej sie zbiera do odpalania. Pali na strzał jeśli po zgaszeniu zaraz go zapalam, nie ważne czy ciepły czy zimny. Brak błędów, wymieniony czujnik prędkości obrotowej oraz czujnik temp. silnika. Brak poprawy. Po zapaleniu chodzi bez zastrzeżeń. Próbowałem przed zapaleniem włączać kilkakrotnie zapłon tez bez poprawy. Nie wiem co jeszcze mogę sprawdzić. Proszę o rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulfur 1 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 (edytowane) Słyszałem o przypadku gdzie instalacja LPG (i jej montaż) powodowała problem z długim kręceniem (ale w 1.8), powodem był problem z mieszanką. Sprawdzałeś świece? Edytowane 11 Lipca 2017 przez Sulfur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Pakuła 1 Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Nieszczelność w układzie paliwowym? Nie zapowietrza się aby czasem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszg_89 0 Opublikowano 12 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Świece mam nowe, tak odpalał przed założeniem gazu. Może jest gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym, może zaczne od wymiany filtra paliwa. Podciśnienia też sprawdzałem. W układzie paliwowym jest jakiś zawór zwrotny??? może paliwo sie cofie. A jeśli chodzi o poprawne działanie wtrysków to jakie dają objawy zużycia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaldar 1 Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Miałem podobnie okazało się że filtr paliwa nigdy nie był zmieniany po zmianie pali normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszg_89 0 Opublikowano 14 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 Dziękuje za podpowiedzi. Sprawdze to i dam znać tak za tydzień czy pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 i jak z tym filtrem? mam tak samo, raz na jakiś czas robi mi wstyd na mieście jak trzeba go 3 razy kręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszg_89 0 Opublikowano 23 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Niestety wymiana filtra też nic nie dała ani założenie zaworka zwrotnego. Teraz zastanawiam sie nad pompą paliwa może z nią jest coś nie tak, tylko nie wiem jak ją sprawdzić, a jest za droga zeby kupować ją w ciemno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 25 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2017 a się zapytam z ciekawości, wymieniałeś czujnik położenia wału na EPS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszg_89 0 Opublikowano 12 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Ja dalej z tym samym problemem. Zauważyłem ze jeśli ściągnę wężyk paliwa z listwy (ciśnienie wytryśnięcia paliwa jest duże) i po założeniu przy załączeniu zapłonnu słyszę cięższe pompowanie pompy i wtedy auto pali na strzał. w każdym momencie. Domyśla sie ktoś co może być przyczyną takiego zachowania??? Proszę o rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszg_89 0 Opublikowano 3 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 Witam ponownie. Usterka ciągle nie została zdiagnozowana. wymieniłem pompę paliwa i auto przez dzień odpalało normalnie i już myślałem ze winna temu wszystkiemu jest pompa, lecz po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów usterka wróciła. Sprawdzone zostało ciśnienie paliwa i szczelność układu. Wszystko działa bez zastrzeżeń, ciśnienie odpowiednie i nie spada na postoju. Sprawdzone czujniki które mogą decydować za palenie auta i wszystko dobrze. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to czemu auto po zgaszenia zapali na strzał a jak postoi 10 do 15 minut muszę go kręcić ze 6 sekund, tak samo z rana. Proszę o pomysły co może być nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszg_89 0 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Po długich próbach naprawy auta, po zmianie przepustnicy oraz regeneracji rozrusznika (co nic nie pomogło) wymieniłem listwe wtryskową i auto pali na strzał w każdym momencie :). Przy wymianie zauważyłem krople benzyny na końcówkach wtrysków. Prawdopodobnie na postoju benzyna zalewała świece i stąd te problemy z paleniem. Problem rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawomir273 2 Opublikowano 22 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2017 Brawo Ty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się