zaldar

Pasjonat
  • Zawartość

    103
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O zaldar

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Darek
    • Lokalizacja
      Białystok

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      2.0
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    125 wyświetleń profilu
    1. Niech pali ile chce,gaz po 1.95,nie będę go dusił dla litra i jeżdził na ubogo
    2. 0.6 u mnie pokazywało w awx, W alcie na postoju 1.1 do 1,2 .Oczywiście bez klimy Co nie zmienia faktu że na mieście z klimą w korkach 14 litrów nie jest rzadkością,temu zakładamy gaz
    3. A ty zastosuj się do mojej rady i będziesz szczęśliwym człowiekiem.Albo i nie
    4. Kolego 2.0 fsi to wolnossak tego się nie chipuje, nie drąż tematu, bo cię tu zjedzą
    5. He he, gdy ja zaproponowałem lotos to mało mnie tu nie zjedli,a u Ciebie cisza...widać gusta się zmieniają
    6. Kolego erchi znalazłem sposób na Twój problem mianowicie środkowe kółko myszy jeżeli dany post ubliża Ci intelektualnie lub molestuje Twoje oczy użyj go a unikniesz rozchwiania emocjonalnego związanego z lekturą tego forum
    7. Wiem że można przedłużyć czy założyć homologację bez zmiany butli pogadaj z gazownikem u nas wszystko się da...
    8. Z tym gazem to nie problem prawdopodobnie masz instalacje gazową prinsa z wtryskiem w fazie ciekłej bardzo dobra instalacja
    9. Dziwny silnik ten alt ja nie mogę złego słowa o nim powiedzieć mam olej 10w jest moc jeżdzę w miarę dynamicznie ,nic się nie pieprzy bańka 5 litrów starcza mi na zmianę i dolewki na 10 tys.xsebo nie ma co go trzymać bo będzie jeszcze gorzej
    10. Nie słyszałem żeby ktoś zakatował alta, pomyśl może o oleju millers nanodrive
    11. He,he wielu użytkowników też tyle ma ale o tym nie wiedzą.... albo nie chcą wiedzieć
    12. Temu jestem trochę zaskoczony myślałem że będzie lepiej się zbierał,po opiniach na forum widać że niewiele osób miało okazję przejechać się altem i porównać go z 1.8 t ,około 85% właścicieli nie chipuje i jeżdzi tak jak fabryka dała,mój stary awx @160 km by go nosem wciągnął
    13. Najgorzej mnie wkurza bagno w środku pytasz się gościa przez telefon czy nie porysowane albo wydrapane plastiki lub tapicerka oczywiście niebity, nieśmigany żadnych rys "nówka roku nie ma" zajeżdzasz a tam z tyłu jakiś zwierzak zrobił swoją robotę.dobrze że miałem blizko ale nie o tym miałem okazję stestować 1.8 t w exeo ,powiem tak silnik lepiej się zbiera i jest bardziej elastyczny od alta wersja 150 km bez wirusa ,no ale też d*py nie urywa na pewno mając sprawnego alta nie swapowałbym byle tylko zmienić,Najlepsze na koniec pytam się gościa czemu ma spryskiwacze do xenonów w zderzaku a lampy H7 odpowiedz: to nie do xenonów to do zmywania owadów z lamp......no coment
    14. He.He ciekawe czy poprzedni własciciel Duńczyk wiedział chociaż gdzie znajduje się wajcha do otwierania maski..
    15. U mnie takie szarpnięcia były przy żle wystrojonym gazie, na benzynie nie sprawdzałem po regulacji problem znikł