Ivo Opublikowano 18 Stycznia 2009 Opublikowano 18 Stycznia 2009 silnik 1.8T 163KM nie podobaja mi sie osiagi samochodu. VAG pokazuje, ze sonda lambda ma caly czas na biegu jałowym 1,5V i nie spada.. Pozatym wyskoczyl blad "za bogata mieszanka paliwa" oraz czujnik wolnych obrotów. Samochod jest z 2002 roku i ma nalatane 260tys km. Na co stawiacie? Kat moze zapchany? Lambda? Damochod po wcisnieciu gazu do dechy po prostu jedzie jakby zwykłe 130KM http://i40.tinypic.com/i5d7w9.jpg i ponizej pełny log: http://i41.tinypic.com/35mdy8o.jpg turbina ponoc wzorowa jest. czasem zapalał sie check engine ale po wymianie rozrzadu i padnietej cewki (:gwizdanie:) juz nie swieci. aha jeszcze jedno - jak zapalam autko na calkowicie zimnym silniku to za autem jest biała chmura spalin i nie jest to para tylko jakby smierdziało olejem
mateogda Opublikowano 19 Stycznia 2009 Opublikowano 19 Stycznia 2009 VAG pokazuje, ze sonda lambda ma caly czas na biegu jałowym 1,5V i nie spada.. Sonda szerokopasmowa tak ma! Zapytaj Bryni jaki był finał w jej samochodzie: http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/odp_b6_bfb_logi_dynamiczne_i_autoscan_bryniowozu-t13325.0.html
mkuro Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 VAG pokazuje, ze sonda lambda ma caly czas na biegu jałowym 1,5V i nie spada.. Sonda szerokopasmowa tak ma! Zapytaj Bryni jaki był finał w jej samochodzie: http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/odp_b6_bfb_logi_dynamiczne_i_autoscan_bryniowozu-t13325.0.html Witam mam ten sam problem, auto nie jedzie ;/ Może ktoś opisać jak sobie poradził z tym problemem ?
grzes1150 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 No z autem coś nie halo - sląbe ciśnienie z turbo i masy z przepływki też zaniżone. Obstawiam uwalony zawór DV i albo nieszczelność w dolocie (pęknięty TIP) lub niedomagającą przepływkę Zrób jeszcze dynamiczne 031 i będziemy wiedzieć więcej o przepływce. Popatrz sobie na moje logi przed virusem: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=202769.0[br]Dopisany: 04 Luty 2012, 21:33_________________________________________________ VAG pokazuje, ze sonda lambda ma caly czas na biegu jałowym 1,5V i nie spada.. Sonda szerokopasmowa tak ma! Zapytaj Bryni jaki był finał w jej samochodzie: http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/odp_b6_bfb_logi_dynamiczne_i_autoscan_bryniowozu-t13325.0.html Witam mam ten sam problem, auto nie jedzie ;/ Może ktoś opisać jak sobie poradził z tym problemem ? Trzeba podpiąć pod kompa i zrobić logi dynamiczne :gwizdanie: Ale Ty masz lpg i to on może świrować przez co mapy paliwowe się rozjechały :gwizdanie::gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się