Quattro B6 Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 (edytowane) Witam, Mam taką przypadłość że co jakiś czas łapie mi błąd niedoładowania i do tego przyłącza się problem z drugą sondą 17522 ale nie zawsze, czasem łapie sam błąd 16683. Najlepsze jest to że po logach nic nie widać niepokojącego, DV prawie nowe sprawdzone-sprawne. N75 podmieniane z tym że też na drugą używkę...szczelność sprawdzona. Drugą sondę podmieniałem trzykrotnie i nic to nie zmieniło ? Pacjent 1.8T BFB po programie. Nie wiem co może być tego przyczyną ? Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8E0 909 518 AA HW: 8E0 909 018 A Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004 Software Coding: 0011501 Work Shop Code: WSC 87119 806 641192 VCID: 6FEBA3FE7DEA6666727-5000 2 Faults Found: 16683 - Boost Pressure Regulation P0299 - 002 - Control Range Not Reached - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2 P1114 - 008 - Internal Resistance too High - Intermittent Edytowane 16 Lipca 2017 przez Quattro B6
Quattro B6 Opublikowano 16 Lipca 2017 Autor Opublikowano 16 Lipca 2017 A tu są ostatnie logi : http://vaglog.pl/log-002_115_118_50q8pRr.html http://vaglog.pl/log-002_033_020_EkTQyoa.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się