uosiek Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Hejka, A4 B6 1.8TQ BFB 164/240 pojechało na wizytę w VAG-TUNE Oborniki Śląskie. Z racji fabrycznego FMIC, Wtrysków i katalizatora Mirek musił odpuścić trochę i zamiast 200+ skończył na niecałych 200 coby silnika zbytnio nie katować. Niedługo jadę dokończyć stage1, wpadnie FMIC, wtryski i sportowy katalizator i pewnie jakoś z 220 koni będzie Logi dynamiczne: Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_61G2K23.html Grupy 003, 020: http://vaglog.pl/log-003_020_pUh4TD.html Grupy 115, 118: http://vaglog.pl/log-115_118_287hy.html Grupy 001, 031: http://vaglog.pl/log-001_031_JRvHYs.html
Wojciechos97 Opublikowano 26 Lipca 2017 Opublikowano 26 Lipca 2017 Można się dowiedzieć ile wyniosły koszta ?
audicoman Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 9 godzin temu, uosiek napisał: Niedługo jadę dokończyć stage1, wpadnie FMIC, wtryski i sportowy katalizator i pewnie jakoś z 220 koni będzie Nie na tej turbinie. Tak ogólnie spoko wynik jak na sam soft.
uosiek Opublikowano 27 Lipca 2017 Autor Opublikowano 27 Lipca 2017 Można się dowiedzieć ile wyniosły koszta ? [emoji4]1200 + VAT Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
Łukasz13 Opublikowano 28 Lipca 2017 Opublikowano 28 Lipca 2017 Ja bym wolał zrobić bezpiecznej a nie naciągać górą jak baranie jaja na tych seryjnych wtryskach robiąc 12,4 afr do końca... ale to tylko moje zdanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się