tomkam Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Witam Na wstępie proszę kogoś z Lublina o pomoc w diagnozie i zrobieniu logów Vag'iem... Teraz opiszę o co chodzi. Dwa tygodnie temu, podczas wielkich mrozów (-20) w drodze Lublin - Chełm samochód zaczął się dławić, ksztusić, kopcić aż w końcu stanął i zgasł. Po długiej próbie odpalenia zaskoczył i na wolnych obrotach biegu jałowego pracował. Jak tylko zaczynałem ruszać dławił się i gasł. Zostałem ściągnięty do warsztatu gdzie został wymieniony filtr paliwa, dolany uzdatniacz/odmrażacz i inne czyszczące specyfiki. Na drugi dzień dojechałem do garażu i odstawiłem samochód na tydzień. Dzisiaj znowu w drodze do Chełma samochód dławi się i dymi na niebiesko przy prędkości powyżej 100 km/h (4-5 bieg 2000-2500 obr/min). Podpiąłem VAGa i odczytałem błąd: 550 Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY. Po jego wykasowaniu i przejechaniu kilku kilometrów pojawia się ponownie i problemy z samochodem są nadal. Dodam że sytuacja powtórzyła już 3 raz. Pierwszy raz rok temu podczas mrozów, drugi raz w listopadzie (przy 10 st). Wykluczam raczej paliwo, tankuję Schella. Proszę o pomoc w przeprowadzeniu diagnostyki oraz w rozwiązaniu problemu. 03 lutego jadę do Bukowiny i chciałbym dojechać i wrócić Dysponuję VAGiem 311.2 z interfejsem. Pozdrawiam
lukaszr Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Skoro masz interfejs to spróbuj sam je zrobić. Tutaj masz wszystko wyjaśnione: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html
spanky Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 na poczatek wpisz numer błedu w wyszukiwarke i poczytaj .. troszke sie rozjasni ...
tomkam Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2009 Skoro masz interfejs to spróbuj sam je zrobić. Tutaj masz wszystko wyjaśnione: http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html dzięki, czytałem, a proszę o pomoc choćby dlatego: "...próba dynamiczna powinna być bezwględnie wykonana przez dwie osoby - kierowcę i diagnostę." (cytat z postu z linka)[br]Dopisany: 21 Styczeń 2009, 22:15_________________________________________________ na poczatek wpisz numer błedu w wyszukiwarke i poczytaj .. troszke sie rozjasni ... no oczywiście, że zacząłem od opcji szukaj! ale niestety ten błąd jak widać może się pojawiać z kilku(-nastu) przyczyn... dlatego jak zwykle piszecie potrzebne logi... sam tego nie dam rady zrobić... Rozszerzając mój temat: Wczoraj wieczorem zrobiłem trasę ponad 100 km i samochód znowu do 100 km/h (2500 obr) zachowywał się znośnie. Trzymając dłużej na obrotach 3500-4000 zadymił i zgasł. Długo musiałem go "piłować" żeby pojechać dalej. Generalnie myślę, że jest coś źle z podawaniem paliwa, jakaś pompa (może ta w zbiorniku jak jest, nie wiem tego) może gdzieś zasysa powietrze? Nie jestem niestety mechanikiem i to są tylko moje domysły, nie wiem jak to zdiagnozować... Skoro nie mogę liczyć na pomoc to będę musiał pojechać do jakiegoś "lepszego" warsztatu (Woliński pod Lublinem), słono zapłacić i liczyć na naprawę Pozdrawiam wszystkich potrzebujących pomocy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się