Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Wyłączająca się turbina


Seba_LDZ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Niedawno zakupiłem sobie A4 B6 z przebiegiem 167000. Podłączałem do niej komputer uniwersalny w stacji diagnostycznej Kia i pokazało kilka błędów z tym ze nie pamiętam już dokładnie czego one dotyczyły. W każdym razie po skasowaniu nie pojawiły się już więcej być może były spowodowane podłączaniem alarmu i odcięcia. Problem polega na tym ze podczas jazdy odłącza się turbina. Nie ma kompletnie żadnej zależności czy jadę 20 czy 120.

Raz wylaczyla mi sie zaraz przy starcie po zapaleniu i ruszaniu z pierwszego biegu. Nastepnym razem jezdzilem dosc ostro i wszystko dzialalo bez zarzutow. Kolejny raz odlaczyla sie przy 160. Nie zauwazylem zeby sie odlaczala przy jakiejs predkosci czy przy konkretnych obrotach. Jak sie odlacza nie ma zadnego stukniecia, pukniecia, syczenia nic po prostu jej nie ma i juz. Gdy wiechalem na kanal i zdjalem pokrywe dolna silnika okazalo sie ze jest maly wyciek oleju przy powrocie na gumowym kolanku (nie wiem czy dobrze to wytlumaczylem) laczacym sie z metalowa rura. Jest tam metalowa opaska ktora byla nie dokrecona. Po dokreceniu juz niby nie kapie a turbo nadal sie odlacza. Jak jade w miare spojnie, nie cisne za mocno to jest ok i sie nie wylacza no ale tak byc nie moze zeby nie dalo sie troche pocisnac. Macie jakis pomysl co to moze byc? Ewentualnie pomoze cos podlaczenie VAGa ? Moze ktos polecic kogos z Łodzi?

Pozdrawiam

Sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj bo jest sporo tematów w kwestii notlauf'a. Trzeba podlaczyc pod VAG i zrobić logi. potem logi na forum i bedziemy analizować :hi: Objawy ktore opisales wskazuja na znaczne przeladowanie i problem z uszczelnieniami w turbinie(wyciek oleju). Sugeruje wizyte w dobrym serwisie turbo, czyszczenie i regeneracje. Bo za chwile mozesz miec turbo do wymiany i koszt ~ 2000PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś polecić kogos u kogo można podłączyć VAG z Łodzi?? I jakie są tego koszta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ktoś polecić kogos u kogo można podłączyć VAG z Łodzi?? I jakie są tego koszta?

wpadnij na jakis spocik w łodzi lub w wawie to koledzy chętnie ci pomogą za friko :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok spociki są co niedziela ?? mam zakładać ze ktoś będzie w ta niedziele 25.01.2009 pod Tulipanem żeby sprawdzić usterkę VAGiem ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko szkoda, że te łódzkie spoty takie ubogie;p Ja mam VAG'a własnej roboty, ale tylko linia K - powinno styknąć, chyba, że masz CAN'a. Jeżeli będziesz chciał, to możemy podpiąć;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko szkoda, że te łódzkie spoty takie ubogie;p Ja mam VAG'a własnej roboty, ale tylko linia K - powinno styknąć, chyba, że masz CAN'a. Jeżeli będziesz chciał, to możemy podpiąć;)

on nie ma can-a :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie wiem o co chodzi z tym canem :)

can to magistale komunikacyjne elektroniki.

w nowszych pojadach niezbedny jest interface wlasnie z komunikacja poprzez te magistrale.

u ciebie wystarczy linia K

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak właśnie chciałbym zrobić czy będzie ktoś może z takim urządzeniem w niedziele pod tulipanem w lodzi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak właśnie chciałbym zrobić czy będzie ktoś może z takim urządzeniem w niedziele pod tulipanem w lodzi ??

zagadaj w dziale- spoty lodzkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam u mnie w awx było podobnie miałem wyciek z turbiny (na 5tys km dolewałem litr oleju) i w pewnym momencie zaczęła rozłączać się turbina w różnych momentach zupełnie jak u Ciebie,okazało sie ze zaworek turbiny N75 regulujący podciśnienie jest do kitu! po jego wymianie jak ręką odjął na alegro kupisz go za ok.75zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam u mnie w awx było podobnie miałem wyciek z turbiny (na 5tys km dolewałem litr oleju) i w pewnym momencie zaczęła rozłączać się turbina w różnych momentach zupełnie jak u Ciebie,okazało sie ze zaworek turbiny N75 regulujący podciśnienie jest do kitu! po jego wymianie jak ręką odjął na alegro kupisz go za ok.75zł.

rozumiem ze zuzycie oleju rownież natychmiast zmalalo? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie mam znajomego który regeneruje turbiny i powiedział to samo ze to wina zaworka ale tak czy siak chciałbym podłączyć Vag :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zużycie oleju nie zmalało! tego typu komentarze na pewno koledze nie pomogą bo może dolewać litr na 1000km a turbina będzie dalej chodziła!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zużycie oleju nie zmalało! tego typu komentarze na pewno koledze nie pomogą bo może dolewać litr na 1000km a turbina będzie dalej chodziła!

formuluj precyzyjnie wypowiedzi, nie bedzie komentarzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam bardzo ale w którym momencie moja wypowiedz nie była precyzyjna? przecież opisałem tylko mój przypadek bo kolega nie pytał o wyciek oleju a o powód rozłączania się turbiny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...