Jacek31 Opublikowano 24 Września 2017 Autor Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) zwiększanie dawki startowej nic nie zmienia ,,,, autko jak już pierwszy raz odpali to potem odpala elegancko wstawiłem zaworek na próbę między filtrem a pompą ale to nic nie zmieniło , wszystko na vagu jest ok , żadnych błędów filtr paliwa był wymieniany ale może w nim problem ? Edytowane 24 Września 2017 przez Jacek31
paweu1 Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 W dniu 4.09.2017 o 19:17, Jacek31 napisał: Panowie jeszcze jedno pytanie ,,,,,, dlaczego co parę dni muszę ustawiac kąt wtrysku ? ustawiłem na 51-52 a po paru dniach jest 42-44 dzisiaj znowu ustawiłem na 51 wszystko było ok , a po godzinie poszłem i pokazuje 60-63 nie ma dużych skoków, auto nie dymi ,ma moc Może masz uszkodzony klin na kole pasowym na wale i dlatego kąt wtrysku pływa. Obserwuj codziennie czy przy tej samej temperaturze silnika, kąt jest inny
wesz82 Opublikowano 28 Września 2017 Opublikowano 28 Września 2017 Przeto pisal ze sruby nie dokrecil.
Jacek31 Opublikowano 29 Września 2017 Autor Opublikowano 29 Września 2017 panowie wymieniłem wszystkie wężyki paliwowe , filtr ustawiłem kąt na 49-51 i dzisiaj o dziwo nie miałem problemu z odpalaniem zobaczymy jeszcze jak będzie dalej , kąt się jeszcze nie przestawił
Jacek31 Opublikowano 3 Października 2017 Autor Opublikowano 3 Października 2017 Okazało się że te złe odpalanie było spowodowane filtrem paliwa , był niedawno wymieniany (czysty w środku )ale widocznie nie szczelny auto jak narazie pali na dotyk ,,, i oby tak zostało a kąt wtrysku też się narazie uspokoił i stoi na 49-50
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się