denveco Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 WItam serdecznie,gdzieś jakiś spory czas temu o tym czytałem ale nie moge teraz za cholere tego znaleźć Chodzi mi o to że mam licznik w którym jest termometr, Chciałbym jednak odpiąć swój licznik i na próbe podłączyć drugi licznik. I czy musze odłanczać aku żeby uniknąć np jakiś błędów któe mogą się pojawić po wpięciu licznika spowrotem?? Czy poprostu mam nie mieć włorzonych kluczyków w stacyjce i nic nie włączać puki nie zostaną powpinane kostki do licznika?? Z góry wielkie dziekuje za pomoc.
sparki Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Jest wysokie prawdopodobieństwo że zapali ci się airbag, jak masz vaga pod ręką to sobie skasujesz a jak nie to odłącz aku (czyli lepiej było by mieć kod do radia )
jarko Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Ja nie odłączałem aku i nic się nie stało. Kluczyk miałem wyjety ze stacyjki
radi Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Ja tez nie odlaczalem aku i jeszcze mialem zaplon wlaczony bo podpinalem sygnaly z FIS i tez nic sie nie stalo,a jezeli chodzi o termometr to do niego jest osobna kostka,a termometr wysuwa sie w dol tak ze nie musisz odlanczac licznika
denveco Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 Wiem wiem ale musze instalacje poprowadzić nową, bo fabrycznie nie posiadałem termometru i czujnika. A druga sprawa to posiadam termometr w liczniku anglika, a w tym liczniku są dodatkowo dwa zegary (temperatura oleju i napięcie) i chciałbym zobaczyć czy (i jak) będą mi działać zegary. Czy po podłączeniu licznika od anglika ruszy się wskaźnik napięcia. Tylko że na prędkościomierzu są mile na godzine, a i przebieg jest w milach. Zastanawia mnie czy jeśli bym przełożył prędkościomierz z obecnego auta do licznika z anglika to czy bym miał przebieg także przeniesiony. Czy musiał bym coś zmieniać VAGiem??
krzyniek Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 ruszy się wskaźnik napięcia nie, oleju też nie Czy musiał bym coś zmieniać VAGiem?? vagiem zmienisz przebieg z mil na km, tyle że nie cofniesz licznika
denveco Opublikowano 20 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2009 To że oleju się nie ruszy to wiem (brak czujnika) ale jeśli chodzi o wskaźnik napięcia to jeśli się nie ruszy wogóle po podłączeniu, to czy można poprostu ze wskaźnika napięcia poprowadzić kabelki np do aku, albo prędzej podłączyć do kabelka w stacyjce (do plusu po zapłonie)?? TO przebieg jest zapisywany w liczniku czy komputerze samochodu??
radi Opublikowano 20 Stycznia 2009 Opublikowano 20 Stycznia 2009 wskaznik napiecia sie ruszy,po podpieciu kostek do licznika normalnie wskazywalo mi napiecie i nie ciagnolem zadnych dodatkowych kabli,a przebieg jest zapisany w liczniku
denveco Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2009 Czyli jeszcze raz. Po podpięciu angielskiego licznika z 6 zegarami, w miejsce mojego europejskiego z 4 zegarami, wszystko będzie działać jak należy z wyjątkiem zegara o temperatzurze oleju?? I jeszcze jedno pytanie: W zegarze angielski któy chce włożyć do swojego auta licznik prędkości podany jest w milach i tak samo przebieg. Czy żeby mieć mój przebieg wystarczy poprostu do anglika przełożyć cały prędkościomierz od mojego auta i wtedy będzie wszystko grało?? Pytam bo nie chce przekładać jedno z drugiego i na odwrót niepotrzebnie. Aha no i nasuneło mi sie kolejne pytanie. W któy to kabelek w stacyjce muszę wpiąć termometr, dokładnie chodzi mi o "za zapłonem"
radi Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Po podpieciu angielskiego licznika powinien chodzic woltomierz-umnie chodzil bez zadnych dodatkowych kabli,a przebieg zapisany jest w pamieci licznika wiec przelozenie predkosciomierza nic ci nie da,przeloz sobie sama tarcze i podjedz do kogos na VAG zeby ci przeprogramowal,ja zakladalem licznik od anglika-przelozylem samą tarcze i przeprogramowalem go VAGiem Tu masz temat o termometrze http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t8481.0.html;highlight=termometr a tu masz rozpiske pinow,moze ci cos pomoze Niebieski, 26-pin 1 -nie uzywany 2 -Aktywacja brzeczyka 3 -Terminal 15 4 -Terminal 15 5 -Nie uzywany 6 -Terminal 61 7 -Awaria hamulca/ Hamulec reczny 8 -ABS 9 -Poduszka powietrzna 10 -CAT 11 -ABS odwrotny (cokolwiek to znaczy) 12 -Poduszka powietrzna odwrotna (cokolwiek to znaczy) 13 -Prawe światło parkingowe 14 -Blokada zapłonu, S-Contact 15 -Aktywacja brzeczyka 16 -Nie uzywany 17 -Nie uzywany 18 -Cisnienie oleju 1.8 bar 19 -Terminal 58d 20 -Poziom plynu chlodniczego 21 -Prawy kierunkowskaz 22 -Swiatla drogowe 23 -Wejscie szybkosciomierza 24 -Plyn hamulcowy 25 -Klocki hamulcowe 26 -Lewy kierunkowskaz żółty, 26-pin 1 -Terminal 58 2 -Terminal 58 3 -Sygnal szybkosci silnika (obrtotomierz?) 4 -Klimatyzacja 5 -Zegar 6 -Szybkosc pojazdu sygnal 1 7 -Szybkosc pojazdu sygnal 2 8 -Czujnik drzwi -strona kierowcy 9 -Terminal 30 10 -Terminal 30 11 -nie uzywany 12 -Rezerwa paliwowa 13 -Lewy kierunkowskaz 14 -nie uzywany 15 -nie uzywany 16 -przelacznik klamry paska ? =] 17 -nie uzywany 18 -Terminal 31 19 -Terminal 31 20 -Okablowanie diagnostyczne 21 -Nie uzywane 22 -nie uzywane 23 -Swiece 24 -Immobiliser 25 - Wskazowka paliwowa (na zegarze) 26 -Temperatura plynu chlodniczego
denveco Opublikowano 21 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2009 Zaryzykowałem i podłączyłem cały licznik. Wskaźnik napięcia się ruszył, brzęczyk drzwi także działa (czego nie miałem w swoim liczniku) wszystko grało tylko nie wiem czemu AIR BAG się cały czas świeci, nawet jeśli podłącze spowrotem swój stary licznik (można to skasować??). Na czym to przeprogramowanie licznika ma polegać?? W moim liczniku mam przebieg 172tys km a w angielskim 140tys mil. I jak to wszystko przeprogramować żebym w angliku miał ten sam przebieg co u mnie i żeby to wszystko pokazywane było w kilometrach??
sparki Opublikowano 21 Stycznia 2009 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Czemu się dziwisz przecież Ci pisałem o poduszce ze sie zaświeci, co do zmiany mil na km jest na forum, ale zeby nie było za łatwo to osobie poszukaj, co do przebiegu to musisz się zgłosić do kogoś kto robi "korekcje" liczników świeżo sprowadzonych aut żeby doprowadzić ich przebieg do średniej krajowej
chrupek80 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 spoko ta rozpiska pinów-tylko jak dojść który pin ma jakin numer.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się