Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

IMG_0971.jpg

Opublikowano

Jakie zmiany?

Opublikowano (edytowane)

:decayed:Caly silnik bo dlugo nie wytrzymy przy ostrym butowaniu

Edytowane przez firefighter79
Opublikowano

lajtowy soft widze.. delikatny dla skrzyni.. troche pojezdzi.. 

Opublikowano

Downpip 3 calowy plus hybrydowe turbo. Przy okazji były robione tłoki bo pił sporo oleju. Brakuje jeszcze intercoolera ale to następnym razem.

Opublikowano

Turbo Perun?

Opublikowano

Tak perun

Opublikowano

No właśnie, to już na 100% wiem że nie chce turbo od Peruna :)

Opublikowano

A czemu?

Opublikowano

Mizerny przyrost.

280KM lekko można zrobić na fabrycznym turbo.

Opublikowano (edytowane)

To turbo miało być na 350.

Przyrost był większy ale nie mam intercoolera dobrego tylko serię więc zostawili taką moc. 

Widziałem kolego ze też masz program u siebie. Powiedz mi długo na tym jeździsz? Masz taka skrzynię jak ja. Nic się w niej nie psuje od czasu zrobienia programu?

Edytowane przez karolm1988
Opublikowano

To jaki to wariant? Za ile to turbo?

Temperatura faktycznie niezbyt niska, ale wątpię żeby był jakiś duży przyrost jeszcze. Zmiana IC ma powodować brak spadków mocy, nie jej zwiększenie.

Skrzynia aktualnie po remoncie, ale to nie ma większego związku z modami.

Stage 1 robiłem w lutym 2016, Stage 2 w grudniu.

Opublikowano

Nikt nie zrobi 350km nawet na hybrydzie bez normalnego IC..

Perun akurat robi za***iste turba do benzyn..

Czekamy na wykres jak juz zalozysz icka.. w sumie bez sensu robic cokolwiek na seryjnym.. pomysl o tym nastepnym razem :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Opublikowano

Miał być tylko program. Ale że moje turbo nadawało się do śmieci to postanowiłem zrobić hybryda zamiast kupować nowe za 3000 a później je przerabiać za kolejne 2500.  Poza tym trzeba jeszcze robić Soft skrzyni. 

Opublikowano

Jaki macie kod skrzyni s-tronic?

Opublikowano
13 godzin temu, st4yKool napisał:

Nikt nie zrobi 350km nawet na hybrydzie bez normalnego IC..

Perun akurat robi za***iste turba do benzyn..

Czekamy na wykres jak juz zalozysz icka.. w sumie bez sensu robic cokolwiek na seryjnym.. pomysl o tym nastepnym razem :)

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

350 może nie, ale okolice 330?

Tuner na hamowni ma z założenia nawiew, IC nie powinno mieć aż takiego znaczenia.

12 minut temu, soczi napisał:

Jaki macie kod skrzyni s-tronic?

NGU

Opublikowano
1 minutę temu, komoornik napisał:

350 może nie, ale okolice 330?

Tuner na hamowni ma z założenia nawiew, IC nie powinno mieć aż takiego znaczenia.

Zakladam ze to decyzja tunera.. ale dla mnie robienie mocy na seryjnym IC jest totalnie bez sensu..  robisz 330KM, klient pojezdzi.. i zaraz wraca do Ciebie bo po jednym sprincie auto puchnie. Zrobil moc taka zeby seryjny IC znosil to normalnie bez problemu, wrzuci chlopak porzadny ICek i bedzie te 350 :) 

Opublikowano

To nie ma na co czekać, trzeba wstawiać IC i sprawdzić.

Problem w tym że swego czasu Perun nic ciekawego pod kątem hybrydy dla TFSI nie był w stanie mi zaoferować :) 

Opublikowano
10 minut temu, komoornik napisał:

350 może nie, ale okolice 330?

Tuner na hamowni ma z założenia nawiew, IC nie powinno mieć aż takiego znaczenia.

NGU

Ja też mam NGU. Przymierzam się do naprawy mechatroniki. Jaki remont robiłeś? Nie wiesz czy da się ją jakoś wzmocnić?

Opublikowano

Małą generalkę - zestaw naprawczy mechatroniki i kompletne sprzęgło.

Przy 2.0 TFSI raczej nie ma czego wzmacniać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...