Gość Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 (edytowane) Caly silnik bo dlugo nie wytrzymy przy ostrym butowaniu Edytowane 31 Lipca 2017 przez firefighter79
st4yKool Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 lajtowy soft widze.. delikatny dla skrzyni.. troche pojezdzi..
karolm1988 Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Opublikowano 31 Lipca 2017 Downpip 3 calowy plus hybrydowe turbo. Przy okazji były robione tłoki bo pił sporo oleju. Brakuje jeszcze intercoolera ale to następnym razem.
komoornik Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 No właśnie, to już na 100% wiem że nie chce turbo od Peruna
komoornik Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 Mizerny przyrost. 280KM lekko można zrobić na fabrycznym turbo.
karolm1988 Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Opublikowano 31 Lipca 2017 (edytowane) To turbo miało być na 350. Przyrost był większy ale nie mam intercoolera dobrego tylko serię więc zostawili taką moc. Widziałem kolego ze też masz program u siebie. Powiedz mi długo na tym jeździsz? Masz taka skrzynię jak ja. Nic się w niej nie psuje od czasu zrobienia programu? Edytowane 31 Lipca 2017 przez karolm1988
komoornik Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 To jaki to wariant? Za ile to turbo? Temperatura faktycznie niezbyt niska, ale wątpię żeby był jakiś duży przyrost jeszcze. Zmiana IC ma powodować brak spadków mocy, nie jej zwiększenie. Skrzynia aktualnie po remoncie, ale to nie ma większego związku z modami. Stage 1 robiłem w lutym 2016, Stage 2 w grudniu.
st4yKool Opublikowano 31 Lipca 2017 Opublikowano 31 Lipca 2017 Nikt nie zrobi 350km nawet na hybrydzie bez normalnego IC..Perun akurat robi za***iste turba do benzyn.. Czekamy na wykres jak juz zalozysz icka.. w sumie bez sensu robic cokolwiek na seryjnym.. pomysl o tym nastepnym razem Sent from my SM-G950F using Tapatalk
karolm1988 Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Opublikowano 31 Lipca 2017 Miał być tylko program. Ale że moje turbo nadawało się do śmieci to postanowiłem zrobić hybryda zamiast kupować nowe za 3000 a później je przerabiać za kolejne 2500. Poza tym trzeba jeszcze robić Soft skrzyni.
komoornik Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 13 godzin temu, st4yKool napisał: Nikt nie zrobi 350km nawet na hybrydzie bez normalnego IC.. Perun akurat robi za***iste turba do benzyn.. Czekamy na wykres jak juz zalozysz icka.. w sumie bez sensu robic cokolwiek na seryjnym.. pomysl o tym nastepnym razem Sent from my SM-G950F using Tapatalk 350 może nie, ale okolice 330? Tuner na hamowni ma z założenia nawiew, IC nie powinno mieć aż takiego znaczenia. 12 minut temu, soczi napisał: Jaki macie kod skrzyni s-tronic? NGU
st4yKool Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 1 minutę temu, komoornik napisał: 350 może nie, ale okolice 330? Tuner na hamowni ma z założenia nawiew, IC nie powinno mieć aż takiego znaczenia. Zakladam ze to decyzja tunera.. ale dla mnie robienie mocy na seryjnym IC jest totalnie bez sensu.. robisz 330KM, klient pojezdzi.. i zaraz wraca do Ciebie bo po jednym sprincie auto puchnie. Zrobil moc taka zeby seryjny IC znosil to normalnie bez problemu, wrzuci chlopak porzadny ICek i bedzie te 350
komoornik Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 To nie ma na co czekać, trzeba wstawiać IC i sprawdzić. Problem w tym że swego czasu Perun nic ciekawego pod kątem hybrydy dla TFSI nie był w stanie mi zaoferować
soczi Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 10 minut temu, komoornik napisał: 350 może nie, ale okolice 330? Tuner na hamowni ma z założenia nawiew, IC nie powinno mieć aż takiego znaczenia. NGU Ja też mam NGU. Przymierzam się do naprawy mechatroniki. Jaki remont robiłeś? Nie wiesz czy da się ją jakoś wzmocnić?
komoornik Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Małą generalkę - zestaw naprawczy mechatroniki i kompletne sprzęgło. Przy 2.0 TFSI raczej nie ma czego wzmacniać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się