Sebastian09 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Witam można tutaj ktoś mi pomoże bo już brak siły. Problem a4 b5 1.8T AWT temperatura stoi 106 stopni podczas jazdy 101-104 ogrzewanie na full zejdzie do 97 miałem podejrzenie co do zegarów i podpinałem pod kompa temp różni się tylko 1stopniem... Wymienione Termostat 2x czujniki temp. 2x nowa wiskoza przy wymianie rozrządu pompa wody, robiłem test spalin uszczelka odpada, kolega podpowiedział mi żebym kata jeszcze zobaczył bo może być zapchany w pon wybebeszam go jeżeli nie pomoże ręce opadają, może miał już ktoś taka zagadkę ?
OLIVER Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Hm, jeśli po wymieniałeś termostat i jest sprawny, czujnik ,wisko ,zakładam ze przy takiej temperaturze wiatrak szaleje układ nie zapowietrzony to przyjrzał bym się chłodnicy czy nie jest zamulona
Designer1987 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Sebastian09, postaraj sie ominac nagrzewnice?moj przyklad: pacjent a4b5 98 1.6 ahl, wymienione zostalo: upg, wisko, chlodnica, czujniki, krocce... brak rezultatu. Znalazlem na forum podobny problem. Ominieta nagrzewnica, brak problemu, tylko po dluzszej jezdzie jak zgasze i za chwile odpale to wejdzie na 100 ale pompa schlodzi i jest 90 na blacie A na klimatroniku 97-98?
Sebastian09 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2017 W jaki sposób mogę pominąć nagrzewnice ?
Sebastian09 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Wisko lata jak opętane co do chłodnicy ściągana była przy zmianie rozrządu i wyglądała ok przelewałem wodę i niby wszystko dobrze gorąca jest cały czas podczas pracy. Próbowałem też takim sposobem nawiew na maxa ciepło i obroty do 2tys i wisko schłodzi do 95-96 stopni ale odpuszczę i zaraz wraca.
Designer1987 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Sciagasz przewody od nagrzewnicy i wkladasz kawalek rurki czy jakkegos przewodu zeby zamknac obieg. Odpal i zobacz jak sie bedzie zachowywac.
OLIVER Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 13 minut temu, Designer1987 napisał: Sciagasz przewody od nagrzewnicy i wkladasz kawalek rurki czy jakkegos przewodu zeby zamknac obieg. Odpal i zobacz jak sie bedzie zachowywac. Kolego...Ale co przez to chcesz osiągnąć odbierając dodatkowy odbiornik ciepła..Przecież koledze się przegrzewa silnik a nie nie dogrzewa Kolego sebastian09 a od kiedy Ci się tak przegrzewa? bo nic na ten temat nie na pisałeś ..
Designer1987 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Mialem podobny problem. Wymienilem chyba wszystko co bylo mozliwe. Odlaczylem nagrzewnice i ja przeczyscilem woda z octem. Pelnoo syfu wylecialo. Kamien i jeszcze takie cos czarnego. Mozliwe ze ktos wlal jakis uszczelniacz. Jeszcze jej nie podlaczalem ale teraz silnik sie nie grzeje...
Designer1987 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Wyzej podrzucilem podobny temat?
Sebastian09 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Od kupna samochodu było tak jakby termostat był cały czas otwarty 70-80-90 stopni na blacie więc go wymieniłem i od tej pory takie cuda się dzieją, wydaję mi się że sprzedający nie mógł sobie z tym poradzić i zrobił tak żeby był cały czas otwarty.
OLIVER Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 2 godziny temu, Sebastian09 napisał: Od kupna samochodu było tak jakby termostat był cały czas otwarty 70-80-90 stopni na blacie więc go wymieniłem i od tej pory takie cuda się dzieją, wydaję mi się że sprzedający nie mógł sobie z tym poradzić i zrobił tak żeby był cały czas otwarty. A termostat ori czy zamiennik? robiłeś test termostata Czy otwiera się w prawidłowej temperaturze? Bo z tego co piszesz to jak termostat jest otwarty to się nie przegrzewa a po wymianie termostatu wyszły cyrki ..dlatego pytam
Sebastian09 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Dzisiaj ominąłem nagrzewnice i nic to samo to już nie jest śmieszne tylko żałosne jeszcze siedziałem się zastanawiałem przy 95 stopniach wąż od termostatu zimny dopiero przy 100 robi się letni, termostat kupowałem najpierw werneta później wahlera nie wierze że 2 termostaty pod rząd nadają się na śmietnik. Obydwa termostaty wsadzałem do garnka ale termometr miałem chyba lipny, 2 otwierały się przed wrzeniem wody
sitar Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Jak byś wyjmował termostat to obadaj czy wirnik na pompie się nie obraca
Sebastian09 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Robilełem tydzien temu rozrząd razem z pompa z myślą że juz skończyła swoj żywot a tu jednak nie to, przed wymiana pompy było to samo czyli odpada.
OLIVER Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 2 godziny temu, Sebastian09 napisał: przy 95 stopniach wąż od termostatu zimny dopiero przy 100 robi się letni hm zakładając ze termostaty masz dobre to oszukuje Cię wskaźnik w liczniku bo termostat otwiera się w temp.87* i już wąż dolny chłodnicy idacy do termostatu powinien robić się ciepły ..Jeszcze moze głupie pytanie a dobrze jest obrócony -założony?(Pytam ale nie jestem pewien czy da się go źle założyć-odwrotnie al już wszystkiego się czepiam) ...
Sebastian09 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Powiem tak ogólnie 3 mechaników mi zmieniało termostat myślę że może każdy odwrotnie nie założył choć nie wiem czy się da wskaźnik na liczniku pokrywa się z klimatronikiem również podpinałem pod kompa różni się 1 stopniem do tyłu. Chyba że termostat jest zły i otwiera się dopiero przy 100 stopniach dzisiaj, miałem nawet taka sytuacje jakby wszystko się samo naprawiło na postoju zeszło przez chwile ze 102 stopni na 90-91 i trzymało może z minute potem raptem w górę.
OLIVER Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Ja bym jeszcze sprawdził termostat w jakiej temperaturze Ci się otwiera ..Ale sprawdzian z termometrem ... I zrobił bym kila prób ...Czy czasami się nie zawiesza..(blokuje) jeśli test wyjdzie pomyślnie to zakładam go do samochodu i robię testy jeśli dalej wąż dolny jest zimny powyzej 90* to wiesz co dolega Czujnik lub wskaźnik żle wskazuje A czujnik Ori ...? b czujniki tak samo jak termostaty różnie z nimi jest
Sebastian09 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2017 czujniki ori 2 podmieniałem ale używki i jeden zamiennik
Sebastian09 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Chyba że intercooler może robić taka robote bo mam na pół chłodnicy
Designer1987 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Kolego a jak u Ciebie sytuacja z plynem? Ubywa, moze uszczelka pod glowica? Moze gdzies ktos cos kiedys wlal w uklad i jest obieg przypchany?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się