mpj92 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Witajcie, jestem świeżo upieczonym właścicielem A4B6 1.8T BEX Quattro. Samochód podobno wyjechał z salonu z chipem Oettingera na 215KM i 320Nm (http://www.oettinger.com/en/produkte/katalog/audi/a4-b6-2001/motor-tuning/bex-a4-8e-1800-et1/) Pojawiają mi się następujące błędy: 16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal P0501 - 004 - No Signal/Communication 16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Pierwszy błąd myślę, że może być związany z usterką czujnika ABSu, który wymienię w przyszłym tygodniu, dlatego bardziej martwią mnie dwa pozostałe błędy. Jak mogę się z nimi uporać? Zrobiłem logi dynamiczne, mogę Was prosić o rzucenie okiem i informację czy wszystko jest ok z samochodem? Niestety sam z tym logów za dużo nie wywnioskuję, więc proszę Was o wsparcie Zrobić jakieś inne logi, żeby można było w pełni zdiagnozować kondycję silnika? Grupy 002, 031: http://vaglog.pl/log-002_031_p308obz.html Grupy 002, 032: http://vaglog.pl/log-002_032_jOE4c.html Grupy 002, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_37zcge.html Grupy 003, 020: http://vaglog.pl/log-003_020_sJ3Z9.html Grupy 115, 118: http://vaglog.pl/log-115_118_cuka18.html Grupy 118, 120: http://vaglog.pl/log-118_120_yIrIW.html Zrobiłem jeszcze kilka grup statycznie, nie wiem czy to pomoże w czymś, ale w razie czego wrzucam: Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_A4uE9bK.html Grupa 002: http://vaglog.pl/log-002_U4bFo8.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_R95US.html Grupa 006: http://vaglog.pl/log-006_skl6sl5.html Grupa 032: http://vaglog.pl/log-032_cWvY2E.html Grupa 033: http://vaglog.pl/log-033_81ZTJRp.html Grupa 034: http://vaglog.pl/log-034_18d32.html Z góry dziękuję za pomoc
Łukasz13 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Auto po logach dynamicznych jest w dobrej kondycji więc nie ma się co martwić, dwa pozostałe błedy skaksuj i obserwuj czy będą się znowu pojawiać.
mpj92 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2017 12 minut temu, Łukasz13 napisał: Auto po logach dynamicznych jest w dobrej kondycji więc nie ma się co martwić, dwa pozostałe błedy skaksuj i obserwuj czy będą się znowu pojawiać. Dzięki Przyjrzę się tym błędom. Mam jeszcze pytanie odnośnie grupy 120, w pomiarze momentu obrotowego maksymalną wartość jaką widzę to 278Nm przy 3480 obrotów. Wierząc papierom od pierwszego właściciela samochód po chipie powinien mieć maksymalny moment 320Nm przy 2500 obrotów. Martwić się tym?
Łukasz13 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Nie sugeruj sie pomiarem momentu z vaga.
zwonko Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) Możesz pobawić się programikiem KPOWER, to taka nakładka na VAG-COM która rysuje orientacyjny przebieg mocy i momentu. Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez zwonko
mpj92 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Dnia 6.08.2017 o 18:51, Łukasz13 napisał: Auto po logach dynamicznych jest w dobrej kondycji więc nie ma się co martwić, dwa pozostałe błedy skaksuj i obserwuj czy będą się znowu pojawiać. Błędy skasowane, ale pojawiają się znowu raz na jakiś czas te same: 16891 - Idle Control System RPM: Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Można na podstawie tego błędu odnośnie sondy stwierdzić, z którą jest problem? Jeśli druga jest walnięta to może po prostu ją wyprogramować i kat out i będzie spokój? Co do błędu ABS i czujnika prędkości to wymieniłem w lewym przednim kole czujnik ABS, ale dalej sytuacja ta sama: 00283 - ABS Wheel Speed Sensor; Front Left (G47) 30-00 - Open or Short to Plus i w silniku 16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal P0501 - 004 - No Signal/Communication Chyba można te błędy ze sobą powiązać? Wygląda to tak, że wszystko działa ok ale w pewnym momencie wskazówka prędkości spada do zera i zapalają się kontrolki abs i esp. Mam wrażenie jakby działo się to po rozgrzaniu samochodu. Czy to może wskazywać na uwalony sterownik czy sprawdzić coś jeszcze?
zwonko Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Dnia 14.08.2017 o 00:31, mpj92 napisał: B1 S2: bank pierwszy sonda 2. W 1.8T masz tylko jeden bank, czyli sonda druga, za katem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się