HanysWA4 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Czesc, moja B7 dobija do 180k przebiegu i jako iz od zakupu dwa lata temu jeszcze nie robilem rozrządu, to zainteresowałem sie tematem. Z tego co widzialem na forum to czesci to kwestja od 500 do 800 zl, jednak wycena jaka dostalem jest duzo wyzsza dlatego chcialbym wasze opinie odnosnie tego czy cena jest ok. Materiały i części Nazwa Ilość C. Brutto JM w. Brutto ZESTAW NAPRAWCZY ORG. 1 523,75 kpl. 523,75 NAPINACZ PASKA ROZRZĄDU SKF 1 217,02 szt 217,02 POMPA WODY ORG 1 293,94 szt 293,94 PŁYN CHŁODNICZY G13++ KONCENTRAT ORG. 2,5 21,54 l 53,85 PASEK WIELOROWKOWY 1 83,13 szt 83,13 MATERIAŁY POMOCNICZE 0,2 50,00 szt 10,00 Robocizna Razem robocizna: 442,80 zł (4.5 h) Razem materiały: 1 181,69 zł Razem wartość oferty: 1 624,49 zł Dodam ze nic sie nie dzieje z silnikiem co mogloby wskazywac na jakies problemy z rozrzadem. Watsztat jest porzadny i solidny wiec z cena robocizny nie mam problemu, jednak material wydaje mi sie drogi, aczkolwiek nie robilem jeszcze to nie wiem.
luknor Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Jak pojawi się pierwszy objaw że coś jest nie tak z rozrządem to będziesz remont silnika robił. Wybacz ale ile Twoje auto ma lat? Interwał wymiany to 180kkm albo 7 czy 8 lat jeśli przebieg jest niższy. Ja płaciłem 3 miesiące temu 800zl za części i ok 250zl za robotę. Części ori. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
JawoR36 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Moim zdaniem jeśli warsztat jest godny polecenia, daje gwarancję na robotę itp to cena adekwatna. Dwie czy trzy stówy w jedną czy drugą to nie różnica, a jak masz robić u papujdroka to lepiej dorzuć parę PLNów.
HanysWA4 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Jak pojawi się pierwszy objaw że coś jest nie tak z rozrządem to będziesz remont silnika robił. Wybacz ale ile Twoje auto ma lat? Interwał wymiany to 180kkm albo 7 czy 8 lat jeśli przebieg jest niższy. Ja płaciłem 3 miesiące temu 800zl za części i ok 250zl za robotę. Części ori. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 12 lat (do 135k serwisowany w ASO) i obecnie 177k.Napisałem o braku objawów zeby podkreslic ze nic nie wskazuje na to zeby trzeba "przy okazji" wymieniac cos wiecej anizeli zakladala fabryka (jak to czesto maja w zwyczaju polecac ludzie na forum). Chodzi mi o planowa wymiane rozrzadu a nie sytuacje awaryjna.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
HanysWA4 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Pisz do [mention=20153]H4mm3R[/mention] ma ori [emoji4] Napisalem do niego. Dzieki.Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
SEBOlbfb Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 (edytowane) Panowie, tak przy okazji jutro wymieniam rozrząd w 1.8t bfb i pytanie czy przy wymianie szpilki rolki napinacza dac na nia odrobinę kleju anaerobowego do gwintów? Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez SEBOlbfb
HanysWA4 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Moim zdaniem jeśli warsztat jest godny polecenia, daje gwarancję na robotę itp to cena adekwatna. Dwie czy trzy stówy w jedną czy drugą to nie różnica, a jak masz robić u papujdroka to lepiej dorzuć parę PLNów.Ok. Dzieki za odp. Normalnie bym nie patrzal na 2-3 stowki ale zapomnialem o ubezpieczeniu i teraz mnie czeka w jeden miesiac hamulce + chceck engain (pewnie lambda po instalacji LPG) + przeglad + OC/AC + rozrzad. Dlatego chce sie upewnic ze warsztat nie dolicza mi oplaty dla "nieawanturujacego sie i stalego klienta".Wiec pojdzie trochę kasy, a jeszcze urlop sie nie skończył... [emoji12] Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się