RobsonK 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Witam. Jak w tytule, jaki jest rozmiar tarcz w 1.8 ADR, i jakiej firmy polecacie komplet tarcz i klocków? Myślałem o Ferodo lub ATE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 245x10 zakładaj ferodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonK 1 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Dzięki kolego za pomoc ? tak jak napisałeś zdecyduję się na komplet tarcz i klocków z ferodo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 tylko nie pomyl tarcz z b6/b7 tam też jest 245x10 ale tarcz jest inaczej skonstruowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 musisz miec takie http://allegro.pl/ferodo-tarcze-klocki-tyl-audi-a4-b5-1997-i6865844319.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Dnia 11.08.2017 o 20:09, RobsonK napisał: Witam. Jak w tytule, jaki jest rozmiar tarcz w 1.8 ADR, i jakiej firmy polecacie komplet tarcz i klocków? Myślałem o Ferodo lub ATE. potrzebujesz jeszcze łożyska i pierścienie ABS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonK 1 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 A no widzisz, cenna uwaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonK 1 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Dnia 15.08.2017 o 11:00, wyzyk83 napisał: tylko nie pomyl tarcz z b6/b7 tam też jest 245x10 ale tarcz jest inaczej skonstruowana Każda rada na wagę złota. To moja pierwsza przygoda z audi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonK 1 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 To jeszcze z innej beczki, założyłem w tej sprawie inny wątek ale brak odpowiedzi, chodzi o odmę. Po kupnie audiczki była "wolna" i chciałem wszystko połączyć. Wymienione wszystkie węże na nowe, odma z bloku silnika wymontowana i wyczyszczona na zicher. Niestety, finał był taki, że pod ciśnieniem zaczęło wywalać olej przez bagnet więc musiałem odmę uwolnić. Co może być tego przyczyną? Za wszystkie podpowiedzi będę wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 (edytowane) Edytowane 17 Sierpnia 2017 przez wyzyk83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Godzinę temu, RobsonK napisał: To jeszcze z innej beczki, założyłem w tej sprawie inny wątek ale brak odpowiedzi, chodzi o odmę. Po kupnie audiczki była "wolna" i chciałem wszystko połączyć. Wymienione wszystkie węże na nowe, odma z bloku silnika wymontowana i wyczyszczona na zicher. Niestety, finał był taki, że pod ciśnieniem zaczęło wywalać olej przez bagnet więc musiałem odmę uwolnić. Co może być tego przyczyną? Za wszystkie podpowiedzi będę wdzięczny. Masz gdzieś zagięty wąż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonK 1 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 (edytowane) 20 minut temu, Dev napisał: Masz gdzieś zagięty wąż Masz na myśli jeden z dwóch węży które łączą odmę przy silniku z wężem dolotowym przy przepustnicy? Raczej wątpię a jestem prawie pewien że to niemożliwe, ale dla pewności sprawdzę. W najgorszym wypadku poszły uszczelnienia, może też pierścienie, wykonam kompresję i zobaczymy wtedy. Edytowane 17 Sierpnia 2017 przez RobsonK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonK 1 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Dnia 16.08.2017 o 20:23, Dev napisał: potrzebujesz jeszcze łożyska i pierścienie ABS Jeszcze pytanko o przednie tarcze i klocki, czy też potrzebuję te pierścienie i łożyska? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 3 godziny temu, RobsonK napisał: Jeszcze pytanko o przednie tarcze i klocki, czy też potrzebuję te pierścienie i łożyska? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonK 1 Opublikowano 5 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 Dnia 29.08.2017 o 07:28, Dev napisał: nie Jesteś obcykany w temacie więc zapytam Cię o to jaki komplet tarcz i klocków na przód, wiem że 280/22 tylko w jakiej konfiguracji, zimmermann, ferodo, trw, ate. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 5 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2017 Godzinę temu, RobsonK napisał: Jesteś obcykany w temacie więc zapytam Cię o to jaki komplet tarcz i klocków na przód, wiem że 280/22 tylko w jakiej konfiguracji, zimmermann, ferodo, trw, ate. zmień na 288/25mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonK 1 Opublikowano 6 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 (edytowane) 20 godzin temu, Dev napisał: zmień na 288/25mm Co konkretnie da zmiana na większy rozmiar, no i jakich producentów dobrać na przód. Poza tym wiąże się to ze zmianą zacisków i pewnie czegoś jeszcze. Edytowane 6 Września 2017 przez RobsonK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 6 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 24 minuty temu, RobsonK napisał: Co konkretnie da zmiana na większy rozmiar, no i jakich producentów dobrać na przód. Poza tym wiąże się to ze zmianą zacisków i pewnie czegoś jeszcze. zaciski jarzma tarcze klocki i przewody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobsonK 1 Opublikowano 7 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 11 godzin temu, Dev napisał: zaciski jarzma tarcze klocki i przewody A jakie firmy dobrać, tarcze i klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 2 godziny temu, RobsonK napisał: A jakie firmy dobrać, tarcze i klocki. Ferodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się