Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dymienie po wycięciu DPF lub regeneracji turbiny w A4 B7 2.0TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To oczywiście sam jeżdżę na przelocie w BPW i to 2.5 cala gdzie w w ori puszcze DPF dziurka ledwo widoczna i jeszcze turbina się nie rozleciała . U znajomych wyciągałem DPF czy to w BPW czy BRD i żadnego problemu nie ma . :-) 
No i u mnie jak na razie bez problemu. Tylko strasznie spaliny smierdza to normalne?


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
54 minuty temu, Damian320d napisał:

No i u mnie jak na razie bez problemu. Tylko strasznie spaliny smierdza to normalne?


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Mam to samo ze spalinami. Sa bardzo takie ostre..

Opublikowano (edytowane)
10 minut temu, Adam87 napisał:
Mam to samo ze spalinami. Sa bardzo takie ostre..

A  jak sie zatrzymam i wysiade z auta o w dupe ale czad ☠, w moim poprzednim golfie 4 1,9 ALH  gdzie mialem wtryski chu... i katalizator wyciety tak nie yebalo jak tu xD ale staram sie nie zwracac uwagi jezdzi, nie dymi jest dobrze ;D
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez Damian320d
Opublikowano
14 godzin temu, Damian320d napisał:

A  jak sie zatrzymam i wysiade z auta o w dupe ale czad ☠, w moim poprzednim golfie 4 1,9 ALH  gdzie mialem wtryski chu... i katalizator wyciety tak nie yebalo jak tu xD ale staram sie nie zwracac uwagi jezdzi, nie dymi jest dobrze ;D
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Też miałem golfa 3 tdi i dokładnie.....nie było nic aż takiego, ale też nie zwracam uwagi teraz bo jest ok. Jest moc, nie ma dpf i jego wypalania... co mnie najbardziej irytowało w ostatnim czasie:facepalm:

Opublikowano
W dniu 28.09.2017 o 22:29, Pawelkiwi napisał:

Dobrze usunięty programowo EGR i DPF + wywalona ceramika + sprawny silnik = przechodzi test na stacji diagnostycznej czyli z tego co pamiętam norma dla BRD 170K 0.5 zadymienia, reszta parametrów poniżej normy.

tylko że na stacji masz stary sprzęt pod euro 4 a dobry tuner spreparował soft by na jałowym było ok.

15 godzin temu, Adam87 napisał:

Mam to samo ze spalinami. Sa bardzo takie ostre..

macie uwalone wtryski

Miliony ludzi jeździ na pełnych przelotach 2,5/3'' a turbiny żyją i mają się rewelacyjnie ale wy znowu musicie tworzyć chore teorie że wybicie DPF je zabija.

BTW: turbo surge radzę szybko zlikwidować bo znowu zabijesz turbinę.

 

Opublikowano (edytowane)
45 minut temu, marcin4x4 napisał:
macie uwalone wtryski
Miliony ludzi jeździ na pełnych przelotach 2,5/3'' a turbiny żyją i mają się rewelacyjnie ale wy znowu musicie tworzyć chore teorie że wybicie DPF je zabija.
BTW: turbo surge radzę szybko zlikwidować bo znowu zabijesz turbinę.
 

A tam nie gadaj od razu ze to wtryski uwalone

To co mam wstawic katalizator zeby to zlikwidowac? Nie czaje juz bo wszystko wszystko jest oki ze szczelnoscia, ani jednego trybu awaryjnego, a "surge" mam ale bardzo delikatne zawycie turbo i to czasami np jak auto postoi na jalowym, potem ruszam schodze z jedynki i takie cos jest, nie takie jak na filmiku

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez Damian320d
Opublikowano

Smród gryzacych spalin nie zależy od dpf tylko układu wtryskowego. Dpf nie jest lekarstwem na inne bolączki.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

pokaż logi, zobaczymy czy wszystko jest "oki".

surge jest od wysterowania, do sprawdzenia nastawnik, zawór, podciśnienia.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano
pokaż logi, zobaczymy czy wszystko jest "oki".
surge jest od wysterowania, do sprawdzenia nastawnik, zawór, podciśnienia.
Zrobie, pierw musze ogarnac dlaczego kabel nie laxzy sie z kompem

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Najlepiej pracuje na 32bit systemie.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
1 minutę temu, michcio1985 napisał:

Najlepiej pracuje na 32bit systemie.

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
 

 opcje klima radio dzialaja a grupa engine brak polaczenia xdd ale to juz nie w tym temacie

 
Interfejs VW/Audi/Skoda/Seat USB KKL line (2 linie K) we wtyku OBD2 (czarny) koszyk.png Koszyk

Normalnie ten powinien sie polaczyc z rocznikiem 2007 no nie? 

Opublikowano

Do B7 Hex-Can ale mój stary KKL łączy się z niektórymi podzespołami, w tym ze sterownikiem silnika. Ale to chyba nie miejsce na takie pytania ;)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Wy macie jakiś wstręt do mechaników ? wymieniłeś turbosprężarkę i nie sprawdziłeś czy działa poprawnie ?

klasyczny problem, standardowa bolączka wielu diesli 8 strona filozofowania (w tym chorych koncepcji) i nadal brak rozwiązania..

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, marcin4x4 napisał:
Wy macie jakiś wstręt do mechaników ? wymieniłeś turbosprężarkę i nie sprawdziłeś czy działa poprawnie ?
klasyczny problem, standardowa bolączka wielu diesli 8 strona filozofowania (w tym chorych koncepcji) i nadal brak rozwiązania..
 

Kolego mam swojego mechanika w Polsce, a tu gdzie na razie mieszkam w Belgi to zapraszam przenocuje Ciebie nie ma problemu dam nawet audi zatankuje do pelna i jezdzij po mechanikah to Cie k**wa nauczą fachu xDDD gwarantuje

u mnie problemu nie ma wszystko gra niby, tak jak pisalem problem dymienia ustapil, a efekt sapania turbo to byl nawet na starej turbo zaznacze ze po wycieciu DPF, ale to musze zrobic logi i pokazac wam co i jak (musze zakupic nowy kabel) 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez Damian320d
Opublikowano (edytowane)

uu, aż tak tam źle ?

turbo się za szybko rozpędza bo jest źle wysterowane, rozprężając wydech ułatwiasz pracę turbinie, ma mniejsze opory więc rozpędza się jeszcze szybciej a brak wkładów dodatkowo podbija dźwięk. Podciśnienie nie ma diagnostyki i ecu nie zabezpieczy turbiny a sama diagnoza jest znacznie trudniejsza. Jeśli duty cycle będzie ok a boost w miarę się pokryje to tak łatwo znajdziemy konkretnej przyczyny. Masz raport / pomiar turbosprężarki ? wysłana była z gruszką ?

złe wysterowanie mogło wykończyć poprzednią turbinę.

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, marcin4x4 napisał:
uu, aż tak tam źle ?
turbo się za szybko rozpędza bo jest źle wysterowane, rozprężając wydech ułatwiasz pracę turbinie, ma mniejsze opory więc rozpędza się jeszcze szybciej a brak wkładów dodatkowo podbija dźwięk. Podciśnienie nie ma diagnostyki i ecu nie zabezpieczy turbiny a sama diagnoza jest znacznie trudniejsza. Jeśli duty cycle będzie ok a boost w miarę się pokryje to tak łatwo znajdziemy konkretnej przyczyny. Masz raport / pomiar turbosprężarki ? wysłana była z gruszką ?
złe wysterowanie mogło wykończyć poprzednią turbinę.

Wiesz źle może az tak nie jest przesadzam tylko porównując warsztaty u nas w Polsce a tutaj, to niebo a ziemia na prawdę zreszta tak jak ze wszystkim, jedyne co tutaj dobre to pieniądze... A ja bylem u kilku i po prostu od razu widzę że nie ciekawie to wyglada albo jeszcze nie mam namiarow na sprawdzonego mechanika rodaka

Nie nie dostałem żadnego wykresu. Ale wiesz o tym, że turbo kupilem ori nowke sztuke. To myślisz ze sztanga moze być zle ustawiona? Zamawiam jutro kabel popytam na forum chlopakow o jakies namiary na chinski

Jeszcze N75 sprawdzę tak jak Piotr wspominał, ten nieszczesny filterek

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez Damian320d
Opublikowano

Nigdy nowego nie miałem, zawsze uważałem że to strata pieniędzy i po przewaleniu kilkudziesięciu turbin dalej tak uważam.

Szukaj w elementarnych sterujących / podciśnieniu.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 6.10.2017 o 08:35, marcin4x4 napisał:

Tylko że na stacji masz stary sprzęt pod euro 4 a dobry tuner spreparował soft by na jałowym było ok.

Tylko że procedury diagnostyczne na stacji nic nie mówią o sprawdzaniu na biegu jałowym. Nie wiem skąd masz takie info?

Ponadto sprzęt nie mierzy Euro4 Euro5 Euro10 itd tylko podaje wartość zadymienia. Ta wartość ma być mniejsza niż ta podana w homologacji samochodu i normie naklejonej w samochodzie. Audi 2.0TDI B7 = wartość 0.5 

 

Cytuj

Jeszcze N75 sprawdzę tak jak Piotr wspominał, ten nieszczesny filterek

Jak w zaworku N75 pada gumowa membrana a to się zdarza najczęściej to czyszczenie filterka nic nie da.

Wymień go na nowy. Często padają. Oczywiście tak jak Marcin podpowiedział podciśnienie na wejściu do N75 musi być OK.

Edytowane przez Pawelkiwi
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Pawelkiwi napisał:

Tylko że procedury diagnostyczne na stacji nic nie mówią o sprawdzaniu na biegu jałowym. Nie wiem skąd masz takie info?

z rozporządzenia  ministra spraw wewnętrznych i administracji ? a niby jak ma sprawdzać na biegu ? jestem tego bardzo ciekaw.

Większość nowych aut ma limiter rpm na jałowym i badania nie da się prawidłowo przeprowadzić, jak ktoś wycina ekologię bez względu w jakim silniku w sofcie bez problemu można wszystko zoptymalizować i nawet jak sondę wsadzić w "gaźnik" badanie i tak przejdzie perfekcyjnie.

Benzyny na kraje takie jak UK klepie się tysiącami, tam nawet nowe zdrowe sztuki mają problemy z przeglądem.

Cytuj

Aby zbadać zadymienie spalin w silniku diesla, wg Rozporządzenia  Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 lipca 2008 roku w sprawie kontroli ruchu drogowego, procedura kontroli zadymienia spalin w silniku diesla wymaga co najmniej trzykrotnego wprowadzenia jednostki napędowej na maksymalne obroty na biegu jałowym. Muszą one być utrzymywane za każdym razem przez co najmniej 1,5 sekundy.

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

Hej w ktora strone powinien byc ten zaworek, jest teraz czarna czescia do gory ba6850108eb8a226a94c59babc294639.jpg

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...