Damian320d Opublikowano 5 Października 2017 Autor Opublikowano 5 Października 2017 To oczywiście sam jeżdżę na przelocie w BPW i to 2.5 cala gdzie w w ori puszcze DPF dziurka ledwo widoczna i jeszcze turbina się nie rozleciała . U znajomych wyciągałem DPF czy to w BPW czy BRD i żadnego problemu nie ma . :-) No i u mnie jak na razie bez problemu. Tylko strasznie spaliny smierdza to normalne? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Adam87 Opublikowano 5 Października 2017 Opublikowano 5 Października 2017 54 minuty temu, Damian320d napisał: No i u mnie jak na razie bez problemu. Tylko strasznie spaliny smierdza to normalne? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Mam to samo ze spalinami. Sa bardzo takie ostre..
Damian320d Opublikowano 5 Października 2017 Autor Opublikowano 5 Października 2017 (edytowane) 10 minut temu, Adam87 napisał: Mam to samo ze spalinami. Sa bardzo takie ostre.. A jak sie zatrzymam i wysiade z auta o w dupe ale czad ☠, w moim poprzednim golfie 4 1,9 ALH gdzie mialem wtryski chu... i katalizator wyciety tak nie yebalo jak tu xD ale staram sie nie zwracac uwagi jezdzi, nie dymi jest dobrze ;D Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Października 2017 przez Damian320d
Adam87 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 14 godzin temu, Damian320d napisał: A jak sie zatrzymam i wysiade z auta o w dupe ale czad ☠, w moim poprzednim golfie 4 1,9 ALH gdzie mialem wtryski chu... i katalizator wyciety tak nie yebalo jak tu xD ale staram sie nie zwracac uwagi jezdzi, nie dymi jest dobrze ;D Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Też miałem golfa 3 tdi i dokładnie.....nie było nic aż takiego, ale też nie zwracam uwagi teraz bo jest ok. Jest moc, nie ma dpf i jego wypalania... co mnie najbardziej irytowało w ostatnim czasie
marcin4x4 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 W dniu 28.09.2017 o 22:29, Pawelkiwi napisał: Dobrze usunięty programowo EGR i DPF + wywalona ceramika + sprawny silnik = przechodzi test na stacji diagnostycznej czyli z tego co pamiętam norma dla BRD 170K 0.5 zadymienia, reszta parametrów poniżej normy. tylko że na stacji masz stary sprzęt pod euro 4 a dobry tuner spreparował soft by na jałowym było ok. 15 godzin temu, Adam87 napisał: Mam to samo ze spalinami. Sa bardzo takie ostre.. macie uwalone wtryski Miliony ludzi jeździ na pełnych przelotach 2,5/3'' a turbiny żyją i mają się rewelacyjnie ale wy znowu musicie tworzyć chore teorie że wybicie DPF je zabija. BTW: turbo surge radzę szybko zlikwidować bo znowu zabijesz turbinę.
Damian320d Opublikowano 6 Października 2017 Autor Opublikowano 6 Października 2017 (edytowane) 45 minut temu, marcin4x4 napisał: macie uwalone wtryski Miliony ludzi jeździ na pełnych przelotach 2,5/3'' a turbiny żyją i mają się rewelacyjnie ale wy znowu musicie tworzyć chore teorie że wybicie DPF je zabija. BTW: turbo surge radzę szybko zlikwidować bo znowu zabijesz turbinę. A tam nie gadaj od razu ze to wtryski uwalone To co mam wstawic katalizator zeby to zlikwidowac? Nie czaje juz bo wszystko wszystko jest oki ze szczelnoscia, ani jednego trybu awaryjnego, a "surge" mam ale bardzo delikatne zawycie turbo i to czasami np jak auto postoi na jalowym, potem ruszam schodze z jedynki i takie cos jest, nie takie jak na filmiku Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Edytowane 6 Października 2017 przez Damian320d
michcio1985 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 Smród gryzacych spalin nie zależy od dpf tylko układu wtryskowego. Dpf nie jest lekarstwem na inne bolączki.Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
marcin4x4 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 (edytowane) pokaż logi, zobaczymy czy wszystko jest "oki". surge jest od wysterowania, do sprawdzenia nastawnik, zawór, podciśnienia. Edytowane 6 Października 2017 przez marcin4x4
Damian320d Opublikowano 6 Października 2017 Autor Opublikowano 6 Października 2017 pokaż logi, zobaczymy czy wszystko jest "oki". surge jest od wysterowania, do sprawdzenia nastawnik, zawór, podciśnienia.Zrobie, pierw musze ogarnac dlaczego kabel nie laxzy sie z kompem Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
michcio1985 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 Najlepiej pracuje na 32bit systemie.Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Damian320d Opublikowano 6 Października 2017 Autor Opublikowano 6 Października 2017 1 minutę temu, michcio1985 napisał: Najlepiej pracuje na 32bit systemie. Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka opcje klima radio dzialaja a grupa engine brak polaczenia xdd ale to juz nie w tym temacie Interfejs VW/Audi/Skoda/Seat USB KKL line (2 linie K) we wtyku OBD2 (czarny) Koszyk Normalnie ten powinien sie polaczyc z rocznikiem 2007 no nie?
mass143 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 Do B7 Hex-Can ale mój stary KKL łączy się z niektórymi podzespołami, w tym ze sterownikiem silnika. Ale to chyba nie miejsce na takie pytania 1
marcin4x4 Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 (edytowane) Wy macie jakiś wstręt do mechaników ? wymieniłeś turbosprężarkę i nie sprawdziłeś czy działa poprawnie ? klasyczny problem, standardowa bolączka wielu diesli 8 strona filozofowania (w tym chorych koncepcji) i nadal brak rozwiązania.. Edytowane 7 Października 2017 przez marcin4x4
Damian320d Opublikowano 7 Października 2017 Autor Opublikowano 7 Października 2017 (edytowane) 4 godziny temu, marcin4x4 napisał: Wy macie jakiś wstręt do mechaników ? wymieniłeś turbosprężarkę i nie sprawdziłeś czy działa poprawnie ? klasyczny problem, standardowa bolączka wielu diesli 8 strona filozofowania (w tym chorych koncepcji) i nadal brak rozwiązania.. Kolego mam swojego mechanika w Polsce, a tu gdzie na razie mieszkam w Belgi to zapraszam przenocuje Ciebie nie ma problemu dam nawet audi zatankuje do pelna i jezdzij po mechanikah to Cie k**wa nauczą fachu xDDD gwarantuje u mnie problemu nie ma wszystko gra niby, tak jak pisalem problem dymienia ustapil, a efekt sapania turbo to byl nawet na starej turbo zaznacze ze po wycieciu DPF, ale to musze zrobic logi i pokazac wam co i jak (musze zakupic nowy kabel) Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Edytowane 7 Października 2017 przez Damian320d
marcin4x4 Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 (edytowane) uu, aż tak tam źle ? turbo się za szybko rozpędza bo jest źle wysterowane, rozprężając wydech ułatwiasz pracę turbinie, ma mniejsze opory więc rozpędza się jeszcze szybciej a brak wkładów dodatkowo podbija dźwięk. Podciśnienie nie ma diagnostyki i ecu nie zabezpieczy turbiny a sama diagnoza jest znacznie trudniejsza. Jeśli duty cycle będzie ok a boost w miarę się pokryje to tak łatwo znajdziemy konkretnej przyczyny. Masz raport / pomiar turbosprężarki ? wysłana była z gruszką ? złe wysterowanie mogło wykończyć poprzednią turbinę. Edytowane 7 Października 2017 przez marcin4x4
Damian320d Opublikowano 7 Października 2017 Autor Opublikowano 7 Października 2017 (edytowane) 3 godziny temu, marcin4x4 napisał: uu, aż tak tam źle ? turbo się za szybko rozpędza bo jest źle wysterowane, rozprężając wydech ułatwiasz pracę turbinie, ma mniejsze opory więc rozpędza się jeszcze szybciej a brak wkładów dodatkowo podbija dźwięk. Podciśnienie nie ma diagnostyki i ecu nie zabezpieczy turbiny a sama diagnoza jest znacznie trudniejsza. Jeśli duty cycle będzie ok a boost w miarę się pokryje to tak łatwo znajdziemy konkretnej przyczyny. Masz raport / pomiar turbosprężarki ? wysłana była z gruszką ? złe wysterowanie mogło wykończyć poprzednią turbinę. Wiesz źle może az tak nie jest przesadzam tylko porównując warsztaty u nas w Polsce a tutaj, to niebo a ziemia na prawdę zreszta tak jak ze wszystkim, jedyne co tutaj dobre to pieniądze... A ja bylem u kilku i po prostu od razu widzę że nie ciekawie to wyglada albo jeszcze nie mam namiarow na sprawdzonego mechanika rodaka Nie nie dostałem żadnego wykresu. Ale wiesz o tym, że turbo kupilem ori nowke sztuke. To myślisz ze sztanga moze być zle ustawiona? Zamawiam jutro kabel popytam na forum chlopakow o jakies namiary na chinski Jeszcze N75 sprawdzę tak jak Piotr wspominał, ten nieszczesny filterek Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Edytowane 7 Października 2017 przez Damian320d
marcin4x4 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 Nigdy nowego nie miałem, zawsze uważałem że to strata pieniędzy i po przewaleniu kilkudziesięciu turbin dalej tak uważam. Szukaj w elementarnych sterujących / podciśnieniu.
Pawelkiwi Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 (edytowane) W dniu 6.10.2017 o 08:35, marcin4x4 napisał: Tylko że na stacji masz stary sprzęt pod euro 4 a dobry tuner spreparował soft by na jałowym było ok. Tylko że procedury diagnostyczne na stacji nic nie mówią o sprawdzaniu na biegu jałowym. Nie wiem skąd masz takie info? Ponadto sprzęt nie mierzy Euro4 Euro5 Euro10 itd tylko podaje wartość zadymienia. Ta wartość ma być mniejsza niż ta podana w homologacji samochodu i normie naklejonej w samochodzie. Audi 2.0TDI B7 = wartość 0.5 Cytuj Jeszcze N75 sprawdzę tak jak Piotr wspominał, ten nieszczesny filterek Jak w zaworku N75 pada gumowa membrana a to się zdarza najczęściej to czyszczenie filterka nic nie da. Wymień go na nowy. Często padają. Oczywiście tak jak Marcin podpowiedział podciśnienie na wejściu do N75 musi być OK. Edytowane 8 Października 2017 przez Pawelkiwi
marcin4x4 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 (edytowane) 2 godziny temu, Pawelkiwi napisał: Tylko że procedury diagnostyczne na stacji nic nie mówią o sprawdzaniu na biegu jałowym. Nie wiem skąd masz takie info? z rozporządzenia ministra spraw wewnętrznych i administracji ? a niby jak ma sprawdzać na biegu ? jestem tego bardzo ciekaw. Większość nowych aut ma limiter rpm na jałowym i badania nie da się prawidłowo przeprowadzić, jak ktoś wycina ekologię bez względu w jakim silniku w sofcie bez problemu można wszystko zoptymalizować i nawet jak sondę wsadzić w "gaźnik" badanie i tak przejdzie perfekcyjnie. Benzyny na kraje takie jak UK klepie się tysiącami, tam nawet nowe zdrowe sztuki mają problemy z przeglądem. Cytuj Aby zbadać zadymienie spalin w silniku diesla, wg Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 lipca 2008 roku w sprawie kontroli ruchu drogowego, procedura kontroli zadymienia spalin w silniku diesla wymaga co najmniej trzykrotnego wprowadzenia jednostki napędowej na maksymalne obroty na biegu jałowym. Muszą one być utrzymywane za każdym razem przez co najmniej 1,5 sekundy. Edytowane 8 Października 2017 przez marcin4x4
Damian320d Opublikowano 10 Października 2017 Autor Opublikowano 10 Października 2017 Hej w ktora strone powinien byc ten zaworek, jest teraz czarna czescia do gory Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się