kukui Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2009 ciekaw jestem jak te ate sie sprawdzaja bo słysze coraz wiecej niezbyt opini o nich nie ze sa zle ale ze jakosc sie pogorszyła zaciski Własnie ja mam prawie nówki hamulce wiec czekam z przeróbka ale za zaciskami juz bede sie rozgladac a to tylko zaciski wymieniam przy tym modzie
siemian Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Wiesz co mnie do Ate przekonuje to że robia na pierwszy montaż do audi. Potrzebujesz zaciski od 3.0 tdi a4 lub a6 (chyba w 2.0T są takie same) tarcze od a4 3.0 tdi (nowe a6 ma inna wysokośc tarczy) no i klocki. Wszystko powinno pasowac. Ja mam auto na naprawie blacharskiej i własnie mi to montują. Tak to wygląda:
kukui Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2009 wieam ze daja na pierwszy montaz ale oare osób na forum narzekało i mam kumpla co ma sklep z czesciami i tak sugrował Co do zmiany to ciekaw jestem jak sie poprawiaja heble dzieki z zdjecia
siemian Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 mysle że zmiana będzie duuża bo jednak pomiedzy 288 a 321 są 33mm a to jest prawie przepaśc. Zresztą widziałem jak te hamulce działają u Cubera na 300 kilo cięższym aucie. Też na poczatku zastanawiałem się czy montowac te Ate ale doszedłem do wniosku że nie mam i tak żadnych pomysłów co mógłbym tak dac zamiast tego. Pozdrawiam
kukui Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2009 W sumie tak a taniej jak w aso to powodzenia w rezaniu
siemian Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Dziękuje, nieomieszkam napisać jakie są efetky jak za tydzień odbiore autko.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się