zibi0310 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 (edytowane) Nie chce już prywatnie zawracać głowy koledze z forum wiec prosze o rade doświadczonych kolegów Problem jest z pózno wstającą turbina od jakiegoś czasu Wczesniej bylo ok -sprawdzona szczelność kompresorem -dv i n75 wymienione na nowe profilaktycznie przed problemem Po wymianie tez w logach bylo ok - wymieniona pompa paliwa na 02SKV272 (nie jest to dobra pompa bo nie trzyma cisnienia) Przed wymiana tez problem z turbo - sztanga gruchy sztywna i sprezyna tez mocna Logi na lpg http://vaglog.pl/log-033_002_G1l40.htmlhttp://vaglog.pl/log-115_118_GoY5886.html Log z odpieta wtyczka n75 http://vaglog.pl/log-118_pYK40.html Przeplywomierz pokazywal w zime 150 g/s teraz jest 140/gs ale z tego co sie dowiedzialem jak jest zimno moze pokazywac wiecej Co jeszcze moge sprawdzic zanim padnie decyzja o wymianie turbo? Czy jezeli zdejme wezyk z gruchy i doladowanie bedzie z dolu jak trzeba to bedzie oznaczac ze turbo ok? I odwrotnie czy jezeli wezyk zdejme a turbo dalej bedzie kiepskow wstawac oznaczac to bedzie definitywnie ze turbo na stół? Program w aucie poprawiał Galetto z forum i po jego poprawie wszystko bylo jak trzeba Turbo na lpg i pb wstaje tak samo kiepsko z tym ze przez slaba pompe paliwa na hamowni ciutek słabsze Prosze o rady i pomysly Pogrubiony wykres LPG Cienki wykres PB Turbina nie ma luzu wzdłużnego ale ma minimalny poprzeczny Łopatki turbo całe Edytowane 30 Sierpnia 2017 przez zibi0310
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się