Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z oil pressure


Audiiix

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, podczas jazdy zapaliło mi się OIL pressure na czerwono wiec zgasiłem silnik bo szło się domyślić, że padła pompa olejowa lecz silnik nie zaczął chodzić inaczej wręcz przeciwnie chodził tak samo dobrze, błąd wyskakiwał powyżej 2 tys obrotów. Postanowiłem wymienić silnik z blb na oznaczenie BRE, kolektor, pompa klimy, alternator przełożyłem swój z blb  ( turbo i wtryski zostały z BRE) silnik po przebiegu 80 tys mil. Po wymianie odpaliłem silnik od strzała ( komputera nic nie wymieniałem) lecz ponownie wyskoczył błąd oil pressure. Nie możliwe, że w drugim silniku była padnięta pompa. Teraz pytanie do was, miał ktoś podobny przypadek ? Może ktoś wie o co może chodzić, może to wina komputera i Nie zaadoptował dobrze silnika ? Pod vcds blad nie wyskakuje, dodam jeszcze, że cały czas pali się blad "brakes". Czekam na podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, witus83 napisał:

Czujniki i wiązki które idą do nich są nowe?

Wiązki nie zmieniałem podpiąłem starą, o jakich czujnikach mówisz ? Pod dopięciu wtyczki od czujnika ciśnienia blad i tak wyskakuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na logikę to coś z instalacją elektryczną czujnika ciśnienia oleju .

Jak kompem sprawdzasz błędy w sterowniku silnika to jest tam coś ?

Ale zaczął bym na wszelki wypadek od zmierzenia ciśnienia manometrem , na zimnym i na rozgrzanym, a najlepiej to pojeździć z podłączonym manometrem i poobserwować w dłuższym okresie czasu czy wszystko OK.

Jak jest OK to trzeba szukać problemu w elektryce :hi:

Trochę głupio będzie jak się okaże że to ona odwaliła taki kosztowny numer :naughty:

A swoją drogą jak to rutyna może wyprowadzić człowieka na manowce :P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędów na kompie nie pokazuje, silnik chodzi cicho i równo, jeszcze pojawił się blad BRAKE którego vcds tez nie łapie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek dobrze Cię prowadzi.

Sprawdź manometrem ciśnienie oleju. Na zimnym w okolicach minimum 3 bary na wolnych obrotach.

Na ciepłym nie pamiętam dokładnie ale w okolicach 2 barów. Mogę się mylić ale zawsze winelsa lub inne programy np. autodata mogą być pomocne.

Potem sprawdzenie samego czujnika ciśnienia oleju. Tu w łapki miernik.

Potem wiązka do sterownika i tu też miernik.

Porównanie wyników da Ci wynik diagnostyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja bym też sprawdził tego VCD-esa , czy on w ogóle pokazuje jakieś błędy :P

Może ktoś usunął tablicę błędów , albo sam sprzęt uwalony ?

Odepnij ze dwa ważne czujniki w osprzęcie silnika i sprawdź czy błędy widzi ...:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...