Gik Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Mam problem z przeplywomierzem ( wykazal to VAG, dokladnie 2 problemy z nim zwiazane) i wyglada to tak jakby odcinal mi turbine... poprostu przy rozpedzaniu czasem konczy mu sie moc (czuc jak jest odcinana). Ale nie dzieje sie to za kazdym razem.. czasem przejade naprawde sporo km. i jest wszystko w porzadeczku... a potem nagle jak bym jechal mulem... . W sklepie dowiedzialem sie,ze to gowienko... masa plastiku 2 siateczki i maly sensorek w srodku kosztuje +- 750zl... nowka - pierburg(producent zdaje sie)... w innych silnikach sa bosha po 350zl(nowe) i slyszalem tez z innego zrodla, ze w golfie 3 1.9TDI byly montowane takie same... A czy ktos moglby mi powiedziec cos wiecej?? Co ja z tym problemem moge zrobic?? Poza szukaniem uzywanego... . Z gory dzieki [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 23-03-2007, 11:05 ] temat dodany do FAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 zajrzyj do FAQ - znajdziesz info na temat przepływomierza Mam problem z przeplywomierzem ( wykazal to VAG, dokladnie 2 problemy z nim zwiazane) i wyglada to tak jakby odcinal mi turbine to z czym masz problem w końcu ? Jak z MAFem, to nie znaczy że ci "coś" odcina turbinę. Co wykazał VAG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik Opublikowano 4 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 wedlug VAG'u sa 2 problemy z przeplywomierzem... i wedlug tego co przeczytalem w FAQ (ehh dlaczego ja teraz tam cos o tym zobaczylem... wczesniej szukalem i nic :redface: ) wszystko by na niego wskazywalo... samochod tak jak by na hamulcu recznym jechal :| albo rupiecie staly sie takie szybkie?? Ale nie zawsze sa takie objawy czasami wszystko jest tak jak powinno. Wiec troche zmieniam pytanko Czy ktos cos wie o przeplywomierzach w golfach 3 1.9TDI?? czy one pasuja?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 4 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2007 Ty lepiej zVAGuj auto i pokaż nam tu logi... Coś mnie się wydaje, że bez podstawy czepiasz się niezniszczalnego Pierburga... P.S. Nowy taki kosztuje góra 500zł w normalnym sklepie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 wedlug VAG'u sa 2 problemy z przeplywomierzem no ale wrzuć błędy i/lub logi na forum... bo już parę osób niepotrzebnie wymieniało przepływomierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik Opublikowano 5 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 no bede jeszcze raz jechac na VAG'a i wezme wydruk.... bo nie dali mi... (pewnie dlatego,ze nic nie zaplacilem ) no i wlasnie dlatego chce sie upewnic czy to napewno on... 500zl to nie taki byle grosz :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 no i wlasnie dlatego chce sie upewnic czy to napewno on... 500zl to nie taki byle grosz :] no ale na jakiej podstawie tutaj ktokolwiek napisze Ci, że to przepływomierz ? O żadnych efektach nie piszesz, żadnych błędów nie rzuciłeś gawiedzi :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 padla mi cyfrowa :| wiec przepisze 2 bledy ktore mi wyswietlil VAG mam nadzieje,ze wyjasnicie mi co nie co 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Pozdrawiam i dzieki z gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 bo ja wiem, takie błędy masz i od razu przepływomierz chcesz wymieniać ? Odepnij go, przejedź się, dalej jeżdzi kupowato ? czy dopiero zacznie jeździć po dopięciu MAFa ? Tu kolega już się męczył z tym błędem, poszedł krok dalej i wykonał próbe dynamiczną: http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=7132&highlight=00575 Także sprawdź najpierw wszystkie węże, a potem zrób diagnozę dynamiczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 yhmm no i wszystko stalo sie jasne (oby) wielkie dzieki za link do tego posta. Bo problem w nim opisany jest identyczny... . Jutro zrobie z nim porzadek ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Jak znam życie, to kolejny AFN z turbiną niepełnosprawną... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 dzieki... za wiare w moja turbine w sumie taka sytuacja zdarzyla sie kilka razy i trwala tylko przez jakis czas... :|. Ale wg. mnie nie powinno jej byc w ogole.. wiec staram sie cos z tym zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 wiec staram sie cos z tym zrobic no to zrób test w jeździe, będzie wiadomo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Wszystko to musze zostawic na jutro, ale cos wymysle... ja nie mam takiego sprzetu brak lapka, kabli i oprogramowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 ja nie mam takiego sprzetu brak lapka, kabli i oprogramowania no to kiepsko, fakt - ostatnio dirty8 walczył w Swinoujściu... jedyne do czego doszedł, to że dwóch mechaniorów to nie bardzo potrafiło coś sprawdzić... Może zagadaj do niego, być może już kogoś znalazł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik Opublikowano 6 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 dzieki za namiar pierw powalcze jeszcze jutro sam... a lapka jeszcze dam rade zalatwic, gorzej z kablami i vag'iem. a przydal by sie ten test, zeby sie upewnic co jest naprawde grane. najwyzej pozostanie mi zostawienie go w rekach mechanikow specjalistow... tylko ciekawe ile sobie zazycza za taki tescik :confused: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti Opublikowano 6 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2007 Faktycznie oba błędy dotyczą przepływki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 7 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2007 padla mi cyfrowa :| wiec przepisze 2 bledy ktore mi wyswietlil VAG mam nadzieje,ze wyjasnicie mi co nie co 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent Pozdrawiam i dzieki z gory zostaw przepływomierz w spokoju .... :exclaim: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gik Opublikowano 23 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Nareeszcie problem wyjasniony, wina nie lezy ani w przeplywomierzu, ani turbinie... brak mocy na wyzszych obrotach spowodowany zapchanym katalizatorem... przez co komputer dostaje zle informacje i odcina go . Katalizatora nie ma - problemu juz tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 poprostu przy rozpedzaniu czasem konczy mu sie moc brak mocy na wyzszych obrotach no jak dla mnie dwie różne wersje Dlatego warto dobrze opisać problem.... Dobrze, że już po usterce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi