Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Brak Mocy (Kto winny?)


Gik

Recommended Posts

Mam problem z przeplywomierzem ( wykazal to VAG, dokladnie 2 problemy z nim zwiazane) i wyglada to tak jakby odcinal mi turbine... poprostu przy rozpedzaniu czasem konczy mu sie moc (czuc jak jest odcinana). Ale nie dzieje sie to za kazdym razem.. czasem przejade naprawde sporo km. i jest wszystko w porzadeczku... a potem nagle jak bym jechal mulem... .

W sklepie dowiedzialem sie,ze to gowienko... masa plastiku 2 siateczki i maly sensorek w srodku kosztuje +- 750zl... nowka - pierburg(producent zdaje sie)... w innych silnikach sa bosha po 350zl(nowe) i slyszalem tez z innego zrodla, ze w golfie 3 1.9TDI byly montowane takie same...

A czy ktos moglby mi powiedziec cos wiecej?? Co ja z tym problemem moge zrobic?? Poza szukaniem uzywanego... . Z gory dzieki :)

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 23-03-2007, 11:05 ]

temat dodany do FAQ

Link to comment
Share on other sites

zajrzyj do FAQ - znajdziesz info na temat przepływomierza

Mam problem z przeplywomierzem ( wykazal to VAG, dokladnie 2 problemy z nim zwiazane) i wyglada to tak jakby odcinal mi turbine

to z czym masz problem w końcu ?

Jak z MAFem, to nie znaczy że ci "coś" odcina turbinę.

Co wykazał VAG ?

Link to comment
Share on other sites

wedlug VAG'u sa 2 problemy z przeplywomierzem... i wedlug tego co przeczytalem w FAQ (ehh dlaczego ja teraz tam cos o tym zobaczylem... wczesniej szukalem i nic :redface: ) wszystko by na niego wskazywalo...

samochod tak jak by na hamulcu recznym jechal :| albo rupiecie staly sie takie szybkie??

Ale nie zawsze sa takie objawy czasami wszystko jest tak jak powinno.

Wiec troche zmieniam pytanko :)

Czy ktos cos wie o przeplywomierzach w golfach 3 1.9TDI?? czy one pasuja??

Link to comment
Share on other sites

Ty lepiej zVAGuj auto i pokaż nam tu logi... Coś mnie się wydaje, że bez podstawy czepiasz się niezniszczalnego Pierburga...

P.S. Nowy taki kosztuje góra 500zł w normalnym sklepie...

Link to comment
Share on other sites

wedlug VAG'u sa 2 problemy z przeplywomierzem

no ale wrzuć błędy i/lub logi na forum... :cool: bo już parę osób niepotrzebnie wymieniało przepływomierz

Link to comment
Share on other sites

no bede jeszcze raz jechac na VAG'a i wezme wydruk.... bo nie dali mi... (pewnie dlatego,ze nic nie zaplacilem :D) no i wlasnie dlatego chce sie upewnic czy to napewno on... 500zl to nie taki byle grosz :]

Link to comment
Share on other sites

no i wlasnie dlatego chce sie upewnic czy to napewno on... 500zl to nie taki byle grosz :]

no ale na jakiej podstawie tutaj ktokolwiek napisze Ci, że to przepływomierz ? :)

O żadnych efektach nie piszesz, żadnych błędów nie rzuciłeś gawiedzi :smile:

Link to comment
Share on other sites

padla mi cyfrowa :| wiec przepisze 2 bledy ktore mi wyswietlil VAG :) mam nadzieje,ze wyjasnicie mi co nie co ;)

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

Pozdrawiam i dzieki z gory :a4fan:

Link to comment
Share on other sites

bo ja wiem, takie błędy masz i od razu przepływomierz chcesz wymieniać ?

Odepnij go, przejedź się, dalej jeżdzi kupowato ? czy dopiero zacznie jeździć po dopięciu MAFa ?

Tu kolega już się męczył z tym błędem, poszedł krok dalej i wykonał próbe dynamiczną:

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=7132&highlight=00575

Także sprawdź najpierw wszystkie węże, a potem zrób diagnozę dynamiczną.

Link to comment
Share on other sites

yhmm no i wszystko stalo sie jasne (oby) ;) wielkie dzieki za link do tego posta. Bo problem w nim opisany jest identyczny... . Jutro zrobie z nim porzadek ;D

Link to comment
Share on other sites

Jak znam życie, to kolejny AFN z turbiną niepełnosprawną...

Link to comment
Share on other sites

dzieki... za wiare w moja turbine ;) w sumie taka sytuacja zdarzyla sie kilka razy i trwala tylko przez jakis czas... :|. Ale wg. mnie nie powinno jej byc w ogole.. wiec staram sie cos z tym zrobic :wink:

Link to comment
Share on other sites

wiec staram sie cos z tym zrobic

no to zrób test w jeździe, będzie wiadomo....

Link to comment
Share on other sites

ja nie mam takiego sprzetu brak lapka, kabli i oprogramowania

no to kiepsko, fakt - ostatnio dirty8 walczył w Swinoujściu... jedyne do czego doszedł, to że dwóch mechaniorów to nie bardzo potrafiło coś sprawdzić...

Może zagadaj do niego, być może już kogoś znalazł.

Link to comment
Share on other sites

dzieki za namiar :) pierw powalcze jeszcze jutro sam... a lapka jeszcze dam rade zalatwic, gorzej z kablami i vag'iem. a przydal by sie ten test, zeby sie upewnic co jest naprawde grane. najwyzej pozostanie mi zostawienie go w rekach mechanikow specjalistow... tylko ciekawe ile sobie zazycza za taki tescik :confused:

Link to comment
Share on other sites

padla mi cyfrowa :| wiec przepisze 2 bledy ktore mi wyswietlil VAG :) mam nadzieje,ze wyjasnicie mi co nie co ;)

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

Pozdrawiam i dzieki z gory :a4fan:

zostaw przepływomierz w spokoju .... :exclaim:

Link to comment
Share on other sites

Nareeszcie problem wyjasniony, wina nie lezy ani w przeplywomierzu, ani turbinie...

brak mocy na wyzszych obrotach spowodowany zapchanym katalizatorem... przez co komputer dostaje zle informacje i odcina go :rolleyes::o. Katalizatora nie ma - problemu juz tez :cool:

Link to comment
Share on other sites

poprostu przy rozpedzaniu czasem konczy mu sie moc
brak mocy na wyzszych obrotach

no jak dla mnie dwie różne wersje :cool: Dlatego warto dobrze opisać problem....

Dobrze, że już po usterce :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...