Maniek_0904 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Witam, Mam problem z wyciekiem płynu chłodniczego z głowicy na górę jednej świecy zapłonowej (gniazdo od cewki zapłonowej). W związku z tym mam pytanie - przerabiał ktoś może taką usterkę w ALT albo innym silniku? Prawdopodobnie pękła głowica. Zastanawiam się czy oddać do spawania czy używki szukać. Ma ktoś jakieś doświadczenia w tym temacie? Pozdrawiam
Sulfur Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 (edytowane) Spawanie głowicy raczej nie ma sensu (pęknie prędzej czy później), ponieważ struktura jest już uszkodzona a spawanie w najlepszym możliwym wypadku troszkę wydłuży żywot. Osobiście szukałbym używki - raczej nie ma sensu ponoszenia x2 kosztów. Natomiast w przypadku używki nikt nie gwarantuje że ta też nie pęknie. Trzeba znaleźć taką w dobrym stanie, a nie zawsze jest to takie łatwe. Nie wiem jak ze spawaniem głowicy ALT (jaka technologia jest stosowana obecnie), ale podzwoń może po firmach, które wykonują takie usługi spawania. Jeżeli dobrze by to wykonali to z 70kkm na pewno powinno wytrzymać, tylko żeby potem nie było cyrku że pójdzie obok spawu. Edytowane 7 Września 2017 przez Sulfur
tracer123 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 w passacie b5 1.6 przerabiałem to. od razu szukaj drugiej głowicy bo inaczej osiwiejesz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się