Artur Woźniak Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 (edytowane) Witam serdecznie forumowiczów. Opisze swój problem... Ostatnio w trasie auto mi zamuliło. Stało sie tak gdy leciałem 140 km/h i chciałem jeszcze przycisnąć, poczułem brak mocy i prędkośc stała w miejcu. Po odjęciu gazu i wytraceniu prędkości, ponownie but i ta sama sytuacja, auto dochodzi do 3 tys obr/min i znów muł. Dzieję sie tak nie zawsze tzn zazwyczaj po przejechaniu 100-200 km. Przy normalnej jeździe nie odczuwam jakiegos zamulania. Po podpięciu do kompa pokazał sie bląd sporadyczny 17964. Pomożecie? Edytowane 13 Września 2017 przez Artur Woźniak
wisiel Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Zatkany filtr paliwa? Nieszczelny dolot powietrza? Miałem i to i to. Tzn bolączka z filtrem- samochód słabł, po ostrym gazie nie przyśpieszał dalej, po pewnym czasie zaczął gasnąć podczas jazdy. Zmieniłem filtr i było ok. Bolączka druga- przyśpieszał na trasie do 140 i koniec, zdiagnozowali padnięte turbo, okazało się iż rozerwało rurę do lewej chłodnicy powietrza.
Tracer39 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 Może to być nieszczelność tak jak pisze @wisiel , błąd wskazuje na nie osiągnięte zadane ciśnienie doładowania. Nie świszczy Ci coś podczas przyspieszania albo dodawania gazu na postoju?
Artur Woźniak Opublikowano 7 Września 2017 Autor Opublikowano 7 Września 2017 18 minut temu, Tracer39 napisał: Może to być nieszczelność tak jak pisze @wisiel , błąd wskazuje na nie osiągnięte zadane ciśnienie doładowania. Nie świszczy Ci coś podczas przyspieszania albo dodawania gazu na postoju? Słychać świst z turbiny, ale tak było zawsze. Dzisiaj obejrzałem przewody wydaje sie ok. Zrobiłem test sztangi śmiga aż miło. Świszczenie powietrza słychać jak turbo sie wkręca. Nie chce oddawać turbiny do regeneracji na razie bo skasują, a okaże sie że pierdoła. Najgorsze jest to, że tak sie dzieje dopiero na trasie po ok 100 km i przy dużych prędkościach. W większości jeżdżę po drogach powiatowych z prędkościami do 120 km/h i żadnych spadków nie czuje.
Tracer39 Opublikowano 7 Września 2017 Opublikowano 7 Września 2017 (edytowane) Zrób logi . https://a4-klub.pl/topic/383060-jakie-grupy-logować-w-tdi-pd-za-pomocą-vag-com-vcds/ Edytowane 7 Września 2017 przez Tracer39
Artur Woźniak Opublikowano 7 Września 2017 Autor Opublikowano 7 Września 2017 (edytowane) Podczas robienia logów dynamicznych auto za każdym razem wpadało w not lauf przy 3.8 tys obr/min. Nie pomogło wyłączenie i włączenie zapłonu. No cóż i takie logi zrobiłem. Na 4 biegu autko wpada w not lauf przy 3.4 tys obr/min, a na 5 biegu przy 3 tys obr/min. Proszę o pomoc. Oto moje pierwsze logi, mam nadzieje że zrobiłem je prawidłowo. Statyczne, grupa: 001. http://vaglog.pl/log-001_dX77M8.html 018. http://vaglog.pl/log-018_8ye3jyP.html 023. http://vaglog.pl/log-023_W80C6.html Basic Settings, grupa: 003. http://vaglog.pl/log-003_kDHH0bb.html 011. http://vaglog.pl/log-011_l2ZOpoX.html Dynamiczne, grupa: 001. http://vaglog.pl/log-001_4yk1N2.html 003. http://vaglog.pl/log-003_Bd0quvT.html 004. http://vaglog.pl/log-004_2h3M6w.html 008. http://vaglog.pl/log-008_a7r8e.html 010. http://vaglog.pl/log-010_lQT0BzZ.html 011. http://vaglog.pl/log-011_lxflb.html 001+004. http://vaglog.pl/log-001_004_6c8k23.html 003+011.http://vaglog.pl/log-003_011_u8P9Lu.html 011+010. http://vaglog.pl/log-011_010_7J0wU2.html 003+008+011. http://vaglog.pl/log-003_008_011_FWsQKm.html Edytowane 8 Września 2017 przez Artur Woźniak
wisiel Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 Przy nieszczelności jak przyśpieszałem to był słyszalny szum( jak przy nawiewie powietrza- nawet z tym to myliłem), jednakże problem mocy był odczuwalny cały czas, obojętnie od dystansu, 140 i stop. Jeśli okaże się iż to problem z łącznikami elastycznymi, to namierzyłem producenta który dorabia każdy typ i kształt( rury silikonowe) za niewielkie pieniądze. Mojej rury nie można kupić na rynku, a oryginał z niemiec kosztuje ponad 800zł. więc byłem zmuszony kombinować
Tracer39 Opublikowano 8 Września 2017 Opublikowano 8 Września 2017 Auto po chipie, ktoś bardziej doświadczony musi się wypowiedzieć na temat jego wykonania. To co mi najbardziej rzuca się w oczy to skaczący kąt synchronizacji oraz wskazania przepływomierza który za mało wskazuje. Jak masz możliwość to podmień przepływke na inną, ewentualnie możesz spróbować ją umyć. Sprawdź jeszcze stan filtra powietrza, kostkę od przepływki.
Artur Woźniak Opublikowano 9 Września 2017 Autor Opublikowano 9 Września 2017 (edytowane) HJak ja kupielm poprzedni wlasciciel mowil ze chip byl robiony w niemczech i do tej pory latal bez problemu dzisja wyczyszcze ta przeplywke zobaczymy. Czy ktos moze potwierdzic z logow zle wskazania przeplywki? Z Turbina wszystko ok? Edytowane 9 Września 2017 przez Artur Woźniak
Artur Woźniak Opublikowano 13 Września 2017 Autor Opublikowano 13 Września 2017 Problemem okazał sie zatkany filtr powietrza. Odkręciłem obudowe i w środku poprostu masakra, pełno owadów i syfu. Założyłem nowy i jak ręką odjął. Dzięki Tracer
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się