Przemysław Jankowski Opublikowano 9 Września 2017 Opublikowano 9 Września 2017 witam wczoraj zapalila mi sie kontrolka silnika tak wiec dzisiaj podpinam kompa no i blad oto taki 1 Fault Found: 5253 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450) P0473 00 [175] - Signal too High MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 213648 km Date: 2017.09.08 Time: 12:03:47 Readiness: 1 1 0 0 0 po usunieciu znikla kontrolka,czujnik roznicy cisnien walniety? Ale postanowilem sprawdzic dpf-a,wyszly mi oto takie wartosci ktore mi zupelnie nic nie mowia,moglby ktos przetlumaczyc to? i jakie sa normy? i czy jak cos zle czy to wina czujnika? 072 Particle filter; difference pressure 16 hPa 073 Particle filter; field regeneration lock status 0 074 Particle filter; fuel consumption since last regeneration 31.72 l 075 Particle filter; kilometers since last regeneration 523311 m 076 Particle filter; offset for differential press. 3 hPa 077 Particle filter; oil ash volume 0.16 l 078 Particle filter; soot mass calculated 14.33 g 079 Particle filter; soot mass measured 14.24 g 080 Particle filter; time since last regeneration 46389 s
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się