Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podwyższone obroty po odpaleniu.


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy ktoś wie co może być nie tak. Otóż zdążyli mi się to jakieś 2 tygodnie temu i teraz. Po odpaleniu auto trzyma 1000 obr, jazda nic nie zmienia obroty dalej spadają na 1000. Dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu obroty są już normalne. Dodam że wcześniej tego nie było. Nie wiem czy ma to cis wspólnego ale jestem po wymianie sprzęgła i rozrzadu. Co to może byc?

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ponownym odpaleniu po chwili ok.30sekund znów obroty rosną?

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

U mnie było tak po wymianie rozrządu.

Częściowo pomogło ustawienia kąta synchronizacji walka rozrządu,ale zdarzało się że czasem rosły do 1050obr. ,winne było za niskie napięcie na na podszybiu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Po ponownym odpaleniu obroty trzyma normalnie i podczas jazdy i zatrzymaniu też jest normalnie. Zdażylo mi się to raz 2 tyg temu po tankowaniu odpaliłem ujechalem kawałek i na światłach trzymał 1000, zgasilem, odpalilem i było już ok i dziś wróciłem z pracy zgasilem auto, później normalnie odpalilem i obroty 1000 ujechalem do świateł zgasilem i już jest normalnie.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ponownym odpaleniu po chwili ok.30sekund znów obroty rosną?
 
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 
 
 
U mnie było tak po wymianie rozrządu.
Częściowo pomogło ustawienia kąta synchronizacji walka rozrządu,ale zdarzało się że czasem rosły do 1050obr. ,winne było za niskie napięcie na na podszybiu

A jak sprawdzić ustawienie kąta rozrządu. Wiem że da radę vdcs ale kiedyś szukałem i nie mogę znaleźć.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ustawiłem auto com-em i uprawnialen się na Bosch kts bo vcds jakoś źle pokazywał,nieważne jak krecilem wałkiem to było -4

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ustawiłem auto com-em i uprawnialen się na Bosch kts bo vcds jakoś źle pokazywał,nieważne jak krecilem wałkiem to było -4

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka



A czy jak się dpf wypala to nie ma w tych silnikach właśnie takich podwyższonych obrotów? Bo gdzieś też to wyczytałem

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też może się wypalac akurat,będą podwyższone obroty.

Vcds wszystko pokaże kiedy się wypalal i jaka ilość sadzy

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku miały miejsce dwie sytuacje z lekko zwiększonymi obrotami (trochę poniżej 1000):

1. Wypalanie DPF + chodząca chłodnica po zgaszeniu auta.
2.  Auto doładowywało sobie akumulator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewidentne ci sie wypalał dpf - typowe objawy jakie opisałeś.

nie przejmuj sie tym bardzo. Najlepiej by było jakbyś nie gasił auta do czasu az sam nie zejdzie z 1000 obr do normalnych.

 

pozdrawian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...