Mr Bin Opublikowano 15 Września 2017 Opublikowano 15 Września 2017 Witam! To mój pierwszy post na tym forum. udało mi sie bardzo okazyjnie nabyć a4 b6 2.0 alt z urwanym paskiem rozrządu. Poczytałem troche o tym silniku i wiem ze jest on problematyczny. Robił ktoś swap na 1.8 20v 125km? Dużo róznią się te silniki od siebie? W sensie czujnikami, mocowaniami itp. Jak by wyglądała sprawa z ECU? Zastanawiam się co bardziej jest opłacalne. Robić ten silnik czy kupic 1.8. Jestem mechanikiem w Niemczech. Jednak raczej mam stycznosc z Francuską motoryzacja. Dlatego tez kieruje do was forumowicze te pytania.
jacek70 Opublikowano 16 Września 2017 Opublikowano 16 Września 2017 1.8 jest z b5 i do b6 raczej nie podejdzie z racji na mocowania. Proponuje robić swap na.1.8t wyjdziesz na tym o w niebo lepiej a i pomoc fachową uzyskasz ko wielu tak robiło.
Mr Bin Opublikowano 16 Września 2017 Autor Opublikowano 16 Września 2017 wiem ze 1.8 jest z b5. 2.0 alt jest tez w passatach b5 przecież. Pytanie było o to czy ktos ma pojecie czym różnią sie te silniki itp. swap na 1.8t to bezsens. lepiej zrobic to, sprzedać i kupic 1.8t. Tu musisz zrobic wydech, cały przod zmienic, połosie, pewnie skrzynie, dolot ogarnac. najlepiej drugie miec na przekładke. 1.8 zwykły jest bardzo podobny do 2.0 alt i dlatego wpadł mi na mysl taki pomysł. jednak widze ze nikt tu nie tworzył takiego cuda.