Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Problem z klapą gaszącą EGR


wara72

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

mam problem z silownikiem z membrana przy Egr a mianowicie gdy gasze silnik to ramie silownika z gumowa membrana nie cofa sie do tylu powodujac ze podczas gaszenia silnika zatrzesie nim.Chce zaznaczyc ze przewody sa szczelne.Prosze o rade ktory za to jest odpowiedzialny zawor n-239 czy n-18???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Miałem podobny problem okazało się że była pęknięta membrana. Po wymianie wszystko jest okey.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest mozliwa awaria, membrany, wezyka lub samego zaworu, przy czym n239 moze byc uszkodzony zarono mechanicznie (nie wykrywalne przez VAG) jak i elektrycznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuję również sprawdzić czy sama klapa gasząca nie stawia oporów przy gaszeniu w obudowie zaworu EGR, spróbuj wcisnąć palcem cięgno siłownika w stronę membrany czy chodzi swobodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...