Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd "Camshaft positioner slow response" potrzebna pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ostatnio zapalil mi sie engine check i auto delikatnie oslablo. Nim trafilem do mechanika check zgasl jednak po podpieciu samochodu pod komputer wyswietlaja sie dwa bledy. Po ich wykasowaniu samochód odzyskuje moc jednak nie na dlugo. Byc moze mial ktoś z was taki problem, co może byc jego przyczyna ? 

20170930_090455~01.jpg

20170930_090505~01.jpg

Opublikowano

Tak ciężko użyć Google? Byś znał przyczynę i rozwiązanie szybciej niż ten post pisałeś. 

Opublikowano
8 minut temu, golfagn napisał:

Tak ciężko użyć Google? Byś znał przyczynę i rozwiązanie szybciej niż ten post pisałeś. 

Po pierwsze nie jestem mechanikiem i wiele z tego co piszą ludzie to dla mnie czarna magia a po drugie większość tematów jest w jezyku angielskim z którego nie jestem na tyle dobry zeby dokładnie wiedzieć ocb, z tego co zrozumiałem to problem może być z pozycjonerem wałka rozrzadu ale nie jestem pewien z tad ten temat. Gościu który podpisał mi go pod komputer mowi ze prawdopodobnie winny jest łańcuch z tylu silnika jednak reki sobie nie da uciac, a takie gdybanie i wynienianie wszustkiego co popadnie nie jest mi potrzebne. Liczylem na to ze moze ktoś z forum zmagał sie z tym problemem i mi coś doradzi. 

Opublikowano

Po wpisaniu kodu błędu w Google 1 czy drugi odnośnik: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P000A/000010

 

Klikasz na stronie prawym przyciskiem myszki i potem klikasz w "przetłumacz na język polski".  I gdzie tu mechanika lub języka angielskiego potrzeba?

 

Opublikowano
W dniu 3.10.2017 o 16:03, golfagn napisał:

Po wpisaniu kodu błędu w Google 1 czy drugi odnośnik: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P000A/000010

 

Klikasz na stronie prawym przyciskiem myszki i potem klikasz w "przetłumacz na język polski".  I gdzie tu mechanika lub języka angielskiego potrzeba?

 

Kolego, Twoim tokiem rozumowania, skoro wszystko można znaleźć w Google i masz zamiar krytykować ludzi za to, że pytają, zamknijmy to forum i wszystkie tematyczne dotyczące naszych aut...

To forum powstało po to, żeby właśne takiej maści pytania zadawać, a Google na nic Ci się nie przyda, jeżeli nie będzie Cie mogło odesłać do rozwiązań przedstawionych właśnie na takich forach. Koło się zamyka.

Masz. znasz rozwiazanie czyjegoś problemu, przedstaw, odeślij, a jak nie, idź dalej w swoja strone. 

Nie chcę Cię obrazać, ale pół tonu grzeczniej.

Opublikowano

Czyli teraz każdy leniwy będzie zakładał wątek, a nawet nie sprawdzi w Google czy może ktoś miał coś takiego i już rozwiązał problem?  To forum by musiało kupić dodatkowe serwery żeby pomieścić ten spam.

Forum służy do podejmowania nowych problemów, ewentualnie jak ktoś się nie zna to po sprawdzeniu innych opcji w necie.  No chyba, że masz zamiar odpowiadać na nowe tematy w stylu "nie odpala co robić" lub "co zrobić ze stłuczoną szybą?". 

Forum nie zwalnia użytkownika od podstawowego wysiłku w postaci wpisania problemu w Google.  Jeśli jesteś innego zdania i lubisz spam no to trudno.

Opublikowano

To chyba oczywiste ze przed założeniem tematu sprawdzalem w Google i odrazu trafilem na wiki ross, jednak jak juz wyżej pisałem nie znam sie za bardzo na mechanice i dlatego założyłem ten temat liczac na to ze trafie na kogos kto z tym problemem sie zmagal ponieważ nie wiem czy to co na tamtej stronie jest napisane brac za pewnik. Jednak widze ze "kolega" golfagn nie widzi różnicy pomiędzy oslabionym samochodem i obawami o wałek rozrządu a wybitą szyba. Rozumie również że jezeli "kolega" bedzie mial kiedys jakis problem z samochodem a w googlach bedzie napisane zeby wskoczyl pod pociag lub kupił sobie sznur jako rozwiązanie problemu to to zrobi bez jakiegokolwiek namysłu hehe. Nie pozdrawiam!

Opublikowano

To była odpowiedź do Holmatro. A jeśli Tobie na pytanie o silnik Google Google proponuje wskoczyć pod pociąg to na mój gust nie potrafisz korzystać z wyszukiwarki (co by dużo wyjaśniało). 

Opublikowano

Ja obstawiam czujnik położenia wałka rozrządu,na początek sprawdź wtyczki i przewody,które z nich wychodzą nie zaszkodzi również przeczyścić styków.Wykasuj błędy i będziesz widział jeśli się dalej pojawią to czujnik do wymiany,rozrząd(mam tu na myśli pasek) raczej nie przeskoczył,to samo tyczy się łańcucha.Jest też opcja,że ktoś już tam coś grzebał i jest przestawiony wałek,chodź wydaje się to mało prawdopodobne.A co do samego łańcucha to jeśli go słychać to i tak będzie do wymiany razem z napinaczem.A tak w ogóle to zadzwoń sobie do Gregora 10 on te silniki zna na wskroś,więc będzie wiedział co to jest.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...