Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi S4B6 Vcds Block 90-93 Wyniki!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Witam.Czy mógłby ktoś zinterpretować moje wyniki z VCDS? Bo ja już straciłem głowę do tego wszystkiego. Z góry dziękuję za opinie i Pozdrawiam.

22219295_524419694569772_1586465478_o.jpg22243628_524419707903104_1773453015_o (1).jpg

22217999_524419714569770_1315724723_o.jpg

Opublikowano
 
Witam.Czy mógłby ktoś zinterpretować moje wyniki z VCDS? Bo ja już straciłem głowę do tego wszystkiego. Z góry dziękuję za opinie i Pozdrawiam.
22219295_524419694569772_1586465478_o.thumb.jpg.c0874bf66e9b3f5eaa4005452929ed99.jpg59d46eb8cf2cd_22243628_524419707903104_1773453015_o(1).thumb.jpg.bacaca4270390222eb05ce0c9becdaf4.jpg
22217999_524419714569770_1315724723_o.thumb.jpg.c09569e5a394d9c747346a459a434d6b.jpg
Jest OK
Chociaż do interpretacji 91 i 92 to trzeba logi albo filmik wartości w 3 polu to wymagane, w 4-tym uzyskane i powinny być zawsze jak najbliżej 3 pola

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
1 hour ago, pawelosinski83 said:

Jest OK
Chociaż do interpretacji 91 i 92 to trzeba logi albo filmik wartości w 3 polu to wymagane, w 4-tym uzyskane i powinny być zawsze jak najbliżej 3 pola

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
 

Ok Dziekuje za odpowiedz.Ale nie wiem wtedy dlaczego gdy odpalam rano silnik to slysze ten charakterystyczny dzwiek lancucha(trwa ponizej sekundy)?A czy wartosci w bloku 093 nie powinny wynosic 0?

Opublikowano

Powinny ale ja się nie spotkałem z takim wynikiem [emoji4], Pawelosinski83 chyba walczył o 0 , ale finalnie z tego co pamietam na 4 stanęło.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Opublikowano

Klekot poniżej sekundy to raczej wariatory. Uwalony ślizg = luźny łańcuch daje raczej wartości około 10 stopni... I przeważnie niesymetrycznie... Ty masz prawie w granicach nowego rozrządu.
U mnie po 3 krotnym ustawianiu jest -4 -3 na nowch częściach z aso. Przeszedłem przez chyba wszystkie formy klekotania :-)

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Dokladnie:-) Jeszcze wszystko przede mna. Ale ten klekot to masakryczna sprawa. Czy to znaczy ze musze wymienic wariatory jak mam ten klekot czy to normalne?Ciekawy jestem czy ten klekot znika  po wymianie nowego rozrzadu?.Pozdrawiam

Edytowane przez Zepot
Opublikowano

Jak wymienisz/zregenerujesz wariatory to tak. Możesz jeszcze spróbować wymienić zawory olejowe zwrotne razem z uszczelką, często się o nich zapomina, koszt nieduży dostęp też ok. Moje były delikatnie podrdzewiałe, mimo , żę ASO wymieniało rozrząd o nich zapomniało :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...