Zepot Opublikowano 4 Października 2017 Opublikowano 4 Października 2017 Witam.Czy mógłby ktoś zinterpretować moje wyniki z VCDS? Bo ja już straciłem głowę do tego wszystkiego. Z góry dziękuję za opinie i Pozdrawiam.
pawelosinski83 Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 Witam.Czy mógłby ktoś zinterpretować moje wyniki z VCDS? Bo ja już straciłem głowę do tego wszystkiego. Z góry dziękuję za opinie i Pozdrawiam. Jest OKChociaż do interpretacji 91 i 92 to trzeba logi albo filmik wartości w 3 polu to wymagane, w 4-tym uzyskane i powinny być zawsze jak najbliżej 3 polaWysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Zepot Opublikowano 7 Października 2017 Autor Opublikowano 7 Października 2017 1 hour ago, pawelosinski83 said: Jest OK Chociaż do interpretacji 91 i 92 to trzeba logi albo filmik wartości w 3 polu to wymagane, w 4-tym uzyskane i powinny być zawsze jak najbliżej 3 pola Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka Ok Dziekuje za odpowiedz.Ale nie wiem wtedy dlaczego gdy odpalam rano silnik to slysze ten charakterystyczny dzwiek lancucha(trwa ponizej sekundy)?A czy wartosci w bloku 093 nie powinny wynosic 0?
xpep21 Opublikowano 8 Października 2017 Opublikowano 8 Października 2017 Powinny ale ja się nie spotkałem z takim wynikiem [emoji4], Pawelosinski83 chyba walczył o 0 , ale finalnie z tego co pamietam na 4 stanęło. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
pawelosinski83 Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 Klekot poniżej sekundy to raczej wariatory. Uwalony ślizg = luźny łańcuch daje raczej wartości około 10 stopni... I przeważnie niesymetrycznie... Ty masz prawie w granicach nowego rozrządu.U mnie po 3 krotnym ustawianiu jest -4 -3 na nowch częściach z aso. Przeszedłem przez chyba wszystkie formy klekotania :-)Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Zepot Opublikowano 12 Października 2017 Autor Opublikowano 12 Października 2017 (edytowane) Dokladnie:-) Jeszcze wszystko przede mna. Ale ten klekot to masakryczna sprawa. Czy to znaczy ze musze wymienic wariatory jak mam ten klekot czy to normalne?Ciekawy jestem czy ten klekot znika po wymianie nowego rozrzadu?.Pozdrawiam Edytowane 12 Października 2017 przez Zepot
xpep21 Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 Jak wymienisz/zregenerujesz wariatory to tak. Możesz jeszcze spróbować wymienić zawory olejowe zwrotne razem z uszczelką, często się o nich zapomina, koszt nieduży dostęp też ok. Moje były delikatnie podrdzewiałe, mimo , żę ASO wymieniało rozrząd o nich zapomniało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się