Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problemy z nawiewami a4 96r


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, otóż mam kilka problemów z nawiewami w moim audi mianowicie :

*dmuchawa czasami nie chce się załączyć i dopiero jak w nią uderze to zaczyna działac.

*jak zmieniam kierunek nawiewu (nogi, szyna itp) to słychać jak silniczek chodzi ale nic się nie zmienia i ciągle wieje przez kratki z deski.

*poprzedni właściciel wyjął z audi silniczek regulacji klapy temperatury i go nie mam, muszę go dokupić jednak nie wiem nawet jakiego mam szukać bo na olx jest ich pełno w różnych kolorach.

Prosiłbym o jakieś instrukcje co może być przyczyną problemów i co zrobić, co wymienić żeby wszystko działało jak należy. Gdyby ktoś mógł to przydało by się jakieś zdjęcie tego silniczka od regulacji temperatury żebym mógł go w końcu kupić (na zdjęciach miejsce gdzie powinien być) na climatronicu wyświetlają się błędy ;8.1 15.7 11.3 11.5 Z góry dzięki za pomoc [emoji3] Audi A4 b5 1996 1.8 ADR Avant c0d0cadfe488f6846d2cb7c9256b0b9c.jpg3ca28dedb53a65b8301bfd6ab53507ac.jpg610b8c2146b6edf60a520088c75e3f7a.jpga01c6776a10458a2872adbf24f1d2aea.jpg

 

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

Opublikowano (edytowane)

- w dmuchawie mogą się kończyć szczotki lub na panewkach jest zatarta.
-za nawiew szyba-nogi odpowiada czerwony silniczek od strony kierowcy przy nogach
-fotkę czerwonego silniczka jak i tego co masz wykręconego masz na zdjęciach
Błędy:
8.1 od silniczka temp. bo go nie masz
11.3 11.5 od klapy centralnej czyli silniczek z niebieskim cięgnem.
Wykręć go i sprawdź ręką czy klapa lekko chodzi.
15.7 klapa powietrza, czasem blokowana... normalka w tych autach. Klapa jest pod filtrem kabinowym, cały czas chodzi (otwiera lub przymyka kanał żeby nie było szumu w kabinie ) w zależności od prędkości auta.IMG_20171004_143550.jpgIMG_20171004_143506.jpgIMG_20171004_143442.jpgIMG_20171004_143425.jpg

Wysłane z OP3T
 

Edytowane przez Hezen
Opublikowano

Dzięki! A jeszcze pytanie, jak dostać się do tego czerwonego? Wiesz może gdzie dostanę ten silniczek od regulacji temperatury? Można kupić nowy czy tylko używki?

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ten czerwony to porażka, trzeba mieć rączki jak u niemowlęcia [emoji23]

Dlatego zrobiłem Ci fotki gdzie są śrubki (3szt) na śrubokręt krzyżakowy żeby go wykręcić jeśli sam się tego podejmiesz.

Najpierw sprawdź instalacje bo jak poprzedni właściciel kombinował, a jak widać nie znał się i nie wiedział tak naprawdę co robi to żeby się nie okazało że w instalacji masz młyn.

Silniczki nie są chyba już produkowane, leżaki magazynowe ASO gdzieś tam w niemcowni posiada ale za silniczek licz się z pozbyciem dobrych trzech stówek.

Kupuj używkę, zregeneruj silniczek i zakładaj.

Jakbyś potrzebował pomocy przy regeneracji silniczka to pisz na PW.

Włącz nawiew i ręką sprawdź czy klapa centralna i temperatury spełniają swoje funkcje, jeśli nie to masz kłopot [emoji58]

 

Wysłane z OP3T

 

 

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ok, jutro będę to rozbieral to sprawdzę [emoji3] jakąś osłonę od strony kierowcy muszę zdjąć? [emoji16]

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jeśli chodzi o czerwony silniczek to musisz zdjąć osłonę pod kierownicą, schowek i odkręcićić plastik nawiewu na nogi.
Dopiero wtedy krótkim śrubokrętem krzyżakowym odkręcić dwie śrubki od dołu i dłuższym kżyżakiem górną śrubkę.
Manipulując silniczkiem uwalniasz cięgno i silniczek jest w ręce.
Niektórzy jeszcze odginają blachę/profil żeby mieć jakiekolwiek miejsce żeby śrubokrętem się tam dostać.


Wysłane z OP3T

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Witam,

 

Podepnę się pod temat A4 1,8 94r

Nie działa regulacja nawiewów na podszybie, pulpit, nogi czyli w ogóle

Prędkość nawiewów, dmuchawa ok

Temperatura ok

Silniczki niby chodzą, przesuwają się dwa od strony pasażera jeden od kierowcy, jest czwarty gdzieś?

Błędy

3,3 5,3 6,1 7,1 11,3 11,7 15,7 18,3 50,1

 

Opublikowano

Beton, dużo tych błędów.
Zaczynając od czujników temperatury wewnętrznej, zewnetrznej, czujnika temperatury silnika (niebieski czujnik od strony grodzi, prowadzi do niego wąż powrotny nagrzewnicy), sporadyczne problemy z napięciem dmuchawy, sporadyczne blokady klap nawiewów.
Wyciągnij panel klimatronika i popraw luty gniazd wtyczek.
Mi to wygląda na zimne luty, często spotykana usterka tych paneli.

Wysłane z OP3T

Opublikowano

Dzięki za podpowiedz, problem rozwiązany, prozaiczny, zamienione kable na dmuchawie w efekcie powietrze szło w drugą stronę :kox:.Ktoś miał problem zanim go kupiłem podłączył używaną dmuchawę żle ja też sprawdzałem dmuchawę ale powieliłem błąd.

Fakt że słabiej dmucha niż w mojej drugiej A4 ale dmucha.

Dzięki jeszcze raz, sprawdzę jeszcze błedy czy teraz występują.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...