black_katt Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 Witam, jestem nowy na forum i jeżeli będę postępował nie zgodnie z przyjętymi zasadami to z góry przepraszam. a teraz do rzeczy. Kupiłem A4 B7 2.0 TDI BRD 170KM na stacji diagnostycznej mechanik stwierdził, że delikatnie podlewa jeden pompowtrysk. Tak więc kupiłem sprawny po akcji serwisowej, ale szybko się okazało że jeszcze zanim zdążyłem wymienić to zauważyłem, że po odpaleniu z rana auto chwile chodzi na biegu jałowym normalnie a po nagrzaniu sie do ok 50 stopni zaczyna go podszarpywać i dymi na niebiesko. po wymianie pompowtrysku brak jakiejkolwiek różnicy. Dodam, że po nagrzaniu do 80 stopni i wyżej wszystko ok. brak szarpania i brak niebieskiego dymu. Czy ktoś ma jakąś sensowną sugestię? Pozdrawiam
scania1213 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 Szarpanie to na 90% nie sprawny egr.. Jeśli masz dpf, to nowy albo czyszczenie. Jeśli nie masz dpf to wywal egr w cholere.
mass143 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 Potwierdzam. Odepnij EGR i objawy ustaną jak ręką odjął, czyszczenie nic nie da. Ale jak kolega wyżej pisze, jeśli masz DPF to nie polecam wypinać EGR'a.
black_katt Opublikowano 9 Października 2017 Autor Opublikowano 9 Października 2017 Dzięki Panowie za sugestie, na dniach będę działał to dam znać jak poszło.
scania1213 Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 Co do niebieskiego dymku.. U mnie też jest przez chwilę po odpaleniu zimnego silnika.. Myślałem, że to przez olej w dolocie ale jednak nie. Zdaje mi się, że może uszczelniacze pd lub nie daj Boże zaworów, i może przecieka do cylindra troszkę oleju?
Gremlin0209 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Witam. Mam problem ze swoim brd. Otoz dymi on na niebiesko bardzo jak mu dam buta i nie raz jak rusze ale to malutko. Przed wymiana turbo wcale on nie dymil, wiem ze olej walil w dolot ale nie duzo. Po zalozeniu nowej turbiny kopci on jak oszalaly, myslalem ze to reszti oleju moze w wydechu ale 100km zrobione i dalej to samo... Pomocy
moniuh Opublikowano 22 Kwietnia 2018 Opublikowano 22 Kwietnia 2018 u mnie jak się turbo wysrało i olej był od ICków po dpf, wypalał się na jałowych obrotach z godzinę może i więcej już nie kopcił, tyle ze płukane były węże i ICki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się