Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Dymi na biało


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Posiadam problem od niedawna z moim autkiem.

A mianowicie, od pewnego czasu auto dymi na biało po odpaleniu (głównie zauważone z rana na zimnym silniku) Auto posiadam od listopada 2016, problem występuje od wakacji mniej więcej. Dałem auto do diagnozy do mechanika i powiedział że pompowtryski wszystkie 4, zdziwiłem się ale mówię no trudno niech wymieni, tak więc mam 4 nowe pompowtryski. Auto nadal kopci a parę dni temu sprawdzałem po długim okresie czasu stan oleju i miałem poniżej minimum lekko, oczywiście dolewka miała miejsce natychmiastowo. Diagnosta parę dni temu powiedział że cały silnik jest od oleju. (aktualnie nie mam kanału żeby sprawdzić skąd ucieka olej). W aucie był wymieniany zaworek przy turbinie, te pompowtryski, rozrząd, popychacze zaworów i to tyle co było robione w ostatnim czasie. Czy ktoś może mi pomóc ? Nie chcę być znowy wydymany przez mechanika i nie trafną diagnozę. Z góry dzięki i pozdrawiam!

Opublikowano

Mój kopcił, na vcds nic nie pokazało w układzie chłodzenia ubywało płynu żadnych wycieków na zewnątrz, olej stan. 

Myslalem uszczelka pod głowicą, okazała się chłodnica spalin egr.  

Oczywiscie przyczyn jest wiele i niektóre objawy bardzo podobne.  Wiec kanał i podpiąć komputer. 

Opublikowano

Dymienie na biało na zimnym dają też uszczelniacze zaworowe.

 

Opublikowano
W dniu 8.10.2017 o 20:39, zolti2 napisał:

Dymienie na biało na zimnym dają też uszczelniacze zaworowe.

 

Dokładnie, miałem ten problem, po wymianie uszczelniaczy dymienie ustało.

Filmik z przed wymiany 

 

Opublikowano

Witam wszystkich, dopisze sie do tematu bo jest podobny a szkoda zakladac nowy. Auto A4 B7 1.9 BKE 2005r swiezo kupione za grosze wiec licze sie nawet z wymiana silnika. Objawy to bialy dym po odpaleniu samochodu a po rozgrzaniu do 90 stopi pojawia sie chmura taka ze jak zona za mna jechala to prawie we mnie wjechala gdyz nie widiala ze zachamowalem :) i ma problem z wkrecaniem sie miedzy 1k  2k obrotow, muli na jedym cylindrze po rozgrzaniu, wysysa plyn chlodniczy co ok 50km, na VCDS'ie pokazalo bledy swiec zarowych (brak styku - electrical circuit fault) na kazdym cylindrze i missfire na cylindrze 4. Oprocz tego wtrysk na C4 leje jak chory. Pierwszy strzal to uszczelka ale co ciekawe, olej czysty, nie ubywa ani nie przybywa, pod korkiem brak masla. Weze od chlodnicy miekkie, brak bulgotania w zbiorniczku wyrownawczym, moge odkrecic zbiornik na rogrzanym silniku a gdy zostawie auto odpalone przy odkreconym korku zbiornika wyrownawczego to dymi powiedzial bym o 60/70% mniej i plynu nie ubywa. wycieku tez nigdzie nie znalazlem. Jak myslicie moze byc jakas inna przyczyna niz uszczelka lub peknieta glowica?

 

Z gory dziekuje

Opublikowano
27 minut temu, Szymon_Irl napisał:

Witam wszystkich, dopisze sie do tematu bo jest podobny a szkoda zakladac nowy. Auto A4 B7 1.9 BKE 2005r swiezo kupione za grosze wiec licze sie nawet z wymiana silnika. Objawy to bialy dym po odpaleniu samochodu a po rozgrzaniu do 90 stopi pojawia sie chmura taka ze jak zona za mna jechala to prawie we mnie wjechala gdyz nie widiala ze zachamowalem :) i ma problem z wkrecaniem sie miedzy 1k  2k obrotow, muli na jedym cylindrze po rozgrzaniu, wysysa plyn chlodniczy co ok 50km, na VCDS'ie pokazalo bledy swiec zarowych (brak styku - electrical circuit fault) na kazdym cylindrze i missfire na cylindrze 4. Oprocz tego wtrysk na C4 leje jak chory. Pierwszy strzal to uszczelka ale co ciekawe, olej czysty, nie ubywa ani nie przybywa, pod korkiem brak masla. Weze od chlodnicy miekkie, brak bulgotania w zbiorniczku wyrownawczym, moge odkrecic zbiornik na rogrzanym silniku a gdy zostawie auto odpalone przy odkreconym korku zbiornika wyrownawczego to dymi powiedzial bym o 60/70% mniej i plynu nie ubywa. wycieku tez nigdzie nie znalazlem. Jak myslicie moze byc jakas inna przyczyna niz uszczelka lub peknieta glowica?

 

Z gory dziekuje

Wygląda to na nieszczelną chłodnicę spalin, jeżeli takową w silniku posiadasz :decayed:

Jeżeli jest , to wyłącz chłodniczkę  z obiegu układu chłodzenia ( odłącz od niej przewody chłodziwa i połącz je ze sobą kawałkiem rurki odpowiedniej średnicy ) :hi:

Jeżeli kopcenie i znikanie płynu ustanie to masz problem rozwiązany :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...