Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 ALT prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, bardzo uprzejmie proszę o analizę logów. Przepływka ma jakieś pól tora roku oczywiście oryginał i sytuacja się powtarza czyli brak mocy słabe przyśpieszenie oraz szarpanie dławienie przy zmianie biegów (wymieniono też czujnik położenia wałka rozrządu). Z góry dziękuje. Pozdrawiam

 

http://vaglog.com/log-032_033_002_ZrqP15.html

 

Opublikowano

Na benzynie.

Opublikowano

Pytam bo w logu u góry widać że brakuje paliwa, ale w tym niżej jest w drugą strone tak jakby było robione na dwóch różnych paliwach.

Opublikowano

Pierwszy log był był zrobiony na gazie przez pomyłkę a drugi już był zrobiony na benzynie. Tutaj jeszcze raz wrzucam drugie logi robione tylko na benzynie:
 

http://vaglog.com/log-032_033_002_dYTOy.html

 

Opublikowano (edytowane)

Coś to to dziwne te twoje logi. Przepływka raz 85 raz 90 a raz 60. But w opór był? Ten ostatni to chyba na 5tym biegu... Generalnie na LPG góra brakuje czyli pewnie pętli przez spadek cisnienia

Edytowane przez zwonko
Opublikowano

Tak but był w podłodze.

Opublikowano
W dniu 10/9/2017 o 20:46, Mat3oMax napisał:

Pierwszy log był był zrobiony na gazie przez pomyłkę a drugi już był zrobiony na benzynie. Tutaj jeszcze raz wrzucam drugie logi robione tylko na benzynie:
 


http://vaglog.com/log-032_033_002_dYTOy.html

 

Dla mnie te logi też dziwnie wyglądają, są diametralnie rózne, kierownica sterujaca dolotem działa?

Opublikowano (edytowane)

Kierownica sterująca dolotem działa w 100%. Dzisiaj wykonałem dwa razy logi dla pewności oczywiście but w podłodze:

http://vaglog.com/log-032_033_002_94ZpM.html
http://vaglog.com/log-002_032_033_I0mvctj.html


 

Edytowane przez Mat3oMax
Opublikowano

Te logi wyglądają w miarę. Ale dalej nie rozumiem dlaczego trafił się jeden w którym przepływ był 60 i drugi w którym obroty praktycznie nie rosły. Przepływ jest trochę zaniżony tak czy siak.

Cewki świece itp darmo zmieniane?

Opublikowano

Świece nowe DENSO IRIDIUM , cewki też były wymieniane oczywiście oryginalne

Opublikowano

No to nie wiem... Może to faktycznie kierownice dolotu może zmienne fazy... Trzeba by jeździć z podpiętym lapkiem i obserwować kiedy brakuje niby... Może zrób logi rozrządu.

Opublikowano
5 godzin temu, zwonko napisał:

No to nie wiem... Może to faktycznie kierownice dolotu może zmienne fazy... Trzeba by jeździć z podpiętym lapkiem i obserwować kiedy brakuje niby... Może zrób logi rozrządu.

Ok a czy mógłbyś podpowiedzieć w jakich grupach zrobić te logi rozrządu ?

Opublikowano (edytowane)

091+093. W moim 2.0 choć to nie alt da się też obserwować zmienny dolot. Jak będę miał dostęp do kompa to sprawdze w której grupie. Może tu też się da. Kojarzą mi się grupy koło 100 się muszę to sprawdzić.

 

EDIT: Bodajże 097 to zmienny dolot.

Edytowane przez zwonko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...