Mat3oMax Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Witam, bardzo uprzejmie proszę o analizę logów. Przepływka ma jakieś pól tora roku oczywiście oryginał i sytuacja się powtarza czyli brak mocy słabe przyśpieszenie oraz szarpanie dławienie przy zmianie biegów (wymieniono też czujnik położenia wałka rozrządu). Z góry dziękuje. Pozdrawiam http://vaglog.com/log-032_033_002_ZrqP15.html
Łukasz13 Opublikowano 9 Października 2017 Opublikowano 9 Października 2017 Pytam bo w logu u góry widać że brakuje paliwa, ale w tym niżej jest w drugą strone tak jakby było robione na dwóch różnych paliwach.
Mat3oMax Opublikowano 9 Października 2017 Autor Opublikowano 9 Października 2017 Pierwszy log był był zrobiony na gazie przez pomyłkę a drugi już był zrobiony na benzynie. Tutaj jeszcze raz wrzucam drugie logi robione tylko na benzynie: http://vaglog.com/log-032_033_002_dYTOy.html
zwonko Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 (edytowane) Coś to to dziwne te twoje logi. Przepływka raz 85 raz 90 a raz 60. But w opór był? Ten ostatni to chyba na 5tym biegu... Generalnie na LPG góra brakuje czyli pewnie pętli przez spadek cisnienia Edytowane 10 Października 2017 przez zwonko
Mat3oMax Opublikowano 10 Października 2017 Autor Opublikowano 10 Października 2017 Tak but był w podłodze.
Łukasz13 Opublikowano 10 Października 2017 Opublikowano 10 Października 2017 W dniu 10/9/2017 o 20:46, Mat3oMax napisał: Pierwszy log był był zrobiony na gazie przez pomyłkę a drugi już był zrobiony na benzynie. Tutaj jeszcze raz wrzucam drugie logi robione tylko na benzynie: http://vaglog.com/log-032_033_002_dYTOy.html Dla mnie te logi też dziwnie wyglądają, są diametralnie rózne, kierownica sterujaca dolotem działa?
Mat3oMax Opublikowano 11 Października 2017 Autor Opublikowano 11 Października 2017 (edytowane) Kierownica sterująca dolotem działa w 100%. Dzisiaj wykonałem dwa razy logi dla pewności oczywiście but w podłodze: http://vaglog.com/log-032_033_002_94ZpM.html http://vaglog.com/log-002_032_033_I0mvctj.html Edytowane 11 Października 2017 przez Mat3oMax
zwonko Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 Te logi wyglądają w miarę. Ale dalej nie rozumiem dlaczego trafił się jeden w którym przepływ był 60 i drugi w którym obroty praktycznie nie rosły. Przepływ jest trochę zaniżony tak czy siak. Cewki świece itp darmo zmieniane?
Mat3oMax Opublikowano 15 Października 2017 Autor Opublikowano 15 Października 2017 Świece nowe DENSO IRIDIUM , cewki też były wymieniane oczywiście oryginalne
zwonko Opublikowano 15 Października 2017 Opublikowano 15 Października 2017 No to nie wiem... Może to faktycznie kierownice dolotu może zmienne fazy... Trzeba by jeździć z podpiętym lapkiem i obserwować kiedy brakuje niby... Może zrób logi rozrządu.
Mat3oMax Opublikowano 15 Października 2017 Autor Opublikowano 15 Października 2017 5 godzin temu, zwonko napisał: No to nie wiem... Może to faktycznie kierownice dolotu może zmienne fazy... Trzeba by jeździć z podpiętym lapkiem i obserwować kiedy brakuje niby... Może zrób logi rozrządu. Ok a czy mógłbyś podpowiedzieć w jakich grupach zrobić te logi rozrządu ?
zwonko Opublikowano 16 Października 2017 Opublikowano 16 Października 2017 (edytowane) 091+093. W moim 2.0 choć to nie alt da się też obserwować zmienny dolot. Jak będę miał dostęp do kompa to sprawdze w której grupie. Może tu też się da. Kojarzą mi się grupy koło 100 się muszę to sprawdzić. EDIT: Bodajże 097 to zmienny dolot. Edytowane 16 Października 2017 przez zwonko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się