pdk Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Opublikowano 9 Listopada 2017 jestem wlasnie w trakcie wymiany serwa i pompy, nowe serwo wrzucone, zbiorniczek przykrecony, przewod od sprzegla podpiety, zbiorniczek zalany no i czekam az sie przeleje pompa tylko strasznie mozolnie to idzie, z wyjscia blizej serwo powoli zaczyna kapac ale z tego dalszego nic zle to robie? jakas rada zeby przelac pompe i pozbyc sie powietrza?
wesz82 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Jaka pompa hamulcowa czy abs??? Wlej do zbiorniczka fuull i odpowietrz normalnie przy pomocy pedala. Samo sie nie przeleje..
pdk Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Opublikowano 9 Listopada 2017 (edytowane) Juz ogarnalem, chodzilo o pompe ham. Udalo sie bardzo nie zapowietrzyc układu. Hamulec lepszy ale jakby nie odbija do konca. Mysle ze zle wyregulowalem na kontrze miedzy pedalem a serwo. Edytowane 9 Listopada 2017 przez pdk
wesz82 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Podnies przod do gory i patrz czy nie blokuje kol i wtedy reguluj.
pdk Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Opublikowano 10 Listopada 2017 wiec zeby troche podsumowac temat ktory wydaje sie rozwiazany: przede wszystkim dzięki @wesz82 za wszystkie wskazówki serwo wymieniona na 2-komorowe z polifta razem z pompa hamulcowa, uklad zalany nowym plynem i odpowietrzony -> i w końcu jest tak jak ma byc hamulec jest wystarczająco agresywny, "gumowatosc" zniknela, nie trzeba deptac ile sil w nodze zeby jakos hamowało, w koncu wspomaganie hamulców działa jak należy. Gdyby ktos byl ciekawy, do takiej zmiany na dwukomorowe potrzeba: serwo + pompa ham(opcjonalnie, ja kupilem razem)+długie szpilki do przykrecenia serwa (od 1-kom sa za krotkie)+ przewody hamulcowe od serwa do pompy abs (mozna podoginac stare pod nowe polozenie pompy ham ale wiadomo lepiej wyglada jak sa fabrycznie podoginane pod 2-komorowe) I co najwazniejsze, dokladnie pomierzyc odlegosc (gdy serwo jest w rece) od scianki serwa do konca sruby ktora laczy sie z pedalem hamulca i ustawic tak samo na nowym serwie, ja tego nie zrobilem i okazalo sie ze po zmontowaniu serwo bylo jakby troche wcisniete caly czas (efekt jakby sie trzymalo lekko hamulec caly czas) i blokowalo kola, dobrze ze szybko zauwazylem dziwne grzanie sie tarcz . Zanim doszedlem o co kaman to wyprułem serwo jeszcze raz i wtedy porownujac oba znalazłem przyczyne
wesz82 Opublikowano 11 Listopada 2017 Opublikowano 11 Listopada 2017 Ja jak ustawilem serwo to bylo tak agresywne ze tylko musnales pedal a juz stawalo deba ale blokowalo tak kola ze po przejechaniu ok 1 km nie moglem prawie ruszyc. Ciesze sie ze osiagnoles to czego szukales
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się