Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AFN przedlift słaby hamulec, nie mam już pomysłów...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jestem wlasnie w trakcie wymiany serwa i pompy, nowe serwo wrzucone, zbiorniczek przykrecony, przewod od sprzegla podpiety, zbiorniczek zalany no i czekam az sie przeleje pompa tylko strasznie mozolnie to idzie, z wyjscia blizej serwo powoli zaczyna kapac ale z tego dalszego nic:kwasny: zle to robie? jakas rada zeby przelac pompe i pozbyc sie powietrza?

Opublikowano

Jaka pompa hamulcowa czy abs???

Wlej do zbiorniczka fuull i odpowietrz normalnie przy pomocy pedala.

Samo sie nie przeleje..

Opublikowano (edytowane)

Juz ogarnalem, chodzilo o pompe ham. Udalo sie bardzo nie zapowietrzyc układu. Hamulec lepszy ale jakby nie odbija do konca. Mysle ze zle wyregulowalem na kontrze miedzy pedalem a serwo. 

Edytowane przez pdk
Opublikowano

Podnies przod do gory i patrz czy nie blokuje kol i wtedy reguluj. 

Opublikowano

wiec zeby troche podsumowac temat ktory wydaje sie rozwiazany:

przede wszystkim dzięki @wesz82 za wszystkie wskazówki :hi:

serwo wymieniona na 2-komorowe z polifta razem z pompa hamulcowa, uklad zalany nowym plynem i odpowietrzony -> i w końcu jest tak jak ma byc:decayed: hamulec jest wystarczająco agresywny, "gumowatosc" zniknela, nie trzeba deptac ile sil w nodze zeby jakos hamowało, w koncu wspomaganie hamulców działa jak należy.

Gdyby ktos byl ciekawy, do takiej zmiany na dwukomorowe potrzeba: serwo + pompa ham(opcjonalnie, ja kupilem razem)+długie szpilki do przykrecenia serwa (od 1-kom sa za krotkie)+ przewody hamulcowe od serwa do pompy abs (mozna podoginac stare pod nowe polozenie pompy ham ale wiadomo lepiej wyglada jak sa fabrycznie podoginane pod 2-komorowe)

I co najwazniejsze, dokladnie pomierzyc odlegosc (gdy serwo jest w rece) od scianki serwa do konca sruby ktora laczy sie z pedalem hamulca i ustawic tak samo na nowym serwie, ja tego nie zrobilem i okazalo sie ze po zmontowaniu serwo bylo jakby troche wcisniete caly czas (efekt jakby sie trzymalo lekko hamulec caly czas) i blokowalo kola, dobrze ze szybko zauwazylem dziwne grzanie sie tarcz . Zanim doszedlem o co kaman to wyprułem serwo jeszcze raz i wtedy porownujac oba znalazłem przyczyne:facepalm:

Opublikowano

Ja jak ustawilem serwo to bylo tak agresywne ze tylko musnales pedal a juz stawalo deba ale blokowalo tak kola ze po przejechaniu ok 1 km nie moglem prawie ruszyc.

Ciesze sie ze osiagnoles to czego szukales:thumbup1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...