gabewu5 Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 Witam, mam problem z moją a4 b6 avant AVF. Pod zbiorniczkiem na płyn chłodzący znajduje się wąż który przerdzewiał +/- w połowie i ucieka mi z niego płyn chłodniczy. Przeszukałem całe forum i resztę internetu i nie mogę nigdzie znaleźć jaki to wąż, od czego jest itp. Wąż wychodzi chyba z pompy wody - z cienkiej rurki wychodzi od góry pompy. Zrobiłem zdjęcia - mam nadzieje że dobrze zobrazują miejsce w którym jest problem. Zaznaczyłem na nich miejsce węża, jak i samo miejsce z którego jest wyciek. Na samym wężu nie widziałem żadnych numerów części ani innych podobnych rzeczy. Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu takiego węża. Za 2 tygodnie muszę zrobić autem trase 1100 kilometrów i dopiero jak dojadę do celu auto będzie mogło pójść na serwis :/
Gość Opublikowano 13 Października 2017 Opublikowano 13 Października 2017 To jest przewód wysokiego ciśnienia od wspomagania,w końcu strzeli i wspomaganie zniknie,można dorobić tam gdzie sie węże do maszyn budowlanych zakuwa,koszt około 40zl,lub nowy,lub używka,lub jeździć dalej.
gabewu5 Opublikowano 13 Października 2017 Autor Opublikowano 13 Października 2017 11 godzin temu, lisekexeter napisał: To jest przewód wysokiego ciśnienia od wspomagania,w końcu strzeli i wspomaganie zniknie,można dorobić tam gdzie sie węże do maszyn budowlanych zakuwa,koszt około 40zl,lub nowy,lub używka,lub jeździć dalej. Czyli tam nie ma chłodniczego? Co 1-2 dni musze dolewac po 0.5l...
bobikos Opublikowano 14 Października 2017 Opublikowano 14 Października 2017 Czyli tam nie ma chłodniczego? Co 1-2 dni musze dolewac po 0.5l...To znaczy ze poza uszkodzonym wężem wspomagania masz też nieszczelność w ukladzie chłodzenia. Sprawdź czy w podszybiu na wejściu do nagrzewnicy nic nie cieknie. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
bobikos Opublikowano 14 Października 2017 Opublikowano 14 Października 2017 To znaczy ze poza uszkodzonym wężem wspomagania masz też nieszczelność w ukladzie chłodzenia. Sprawdź czy w podszybiu na wejściu do nagrzewnicy nic nie cieknie. Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu TapatalkaKtoś na forum sprzedaje taki wążhttps://a4-klub.pl/index.php?/topic/407938-Avf--zawieszenie-1ba,-vacu-pompa,-przewod-wspomagania,-przewod-smarowania-turbiny,-ucho-#entry5192116Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
gabewu5 Opublikowano 28 Września 2020 Autor Opublikowano 28 Września 2020 Aktualizacja po sporym czasie: Z tego przewodu nie ucieka płyn, po prostu kapiący spod zbiorniczka gorący płyn chłodniczy uszkodził gume ochronną. Problemu uciekającego płynu nie rozwiązałem(choć w porównianiu z dolewkami które robilem kiedyś teraz jest dużo lepiej bo dolewam 1 litr na miesiąc) Auto ma w tym momencie 420tyś przebieg i służy już tylko jako wół roboczy(mam aktualnie b7 :D) Wszystko cacy, śmiga jak trzeba, nic sie nie psuje. śmiało mogę powiedzieć że ten 1.9 avf to jak dla mnie najwytrzymalszy silnik jaki wrzucano do tej audicy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się