Jacek31 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Witam wszystkich ,,,, Panowie jak to jest z tą dawką paliwa ,,zimny silnik pokazuje dawkę okolo 6mgr a czym cieplejszy to spada Więc jak zimny silnik to dawka jest zawsze większa i czym silnik cieplejszy to dawka maleje ...... u siebie miałem dawkę na gorącym silniku 3,8 i spalanie na MFA miałem 5,4 L/100 km dzisiaj zmieniłem dawkę na 4,6 i spalanie w MFA wzrosło do 6,1 L/100km Jak to jest z tą regulacją że im mniejsza wartość to większa dawka ? bo wskazania pokazują coś innego
robercik123 Opublikowano 17 Października 2017 Opublikowano 17 Października 2017 Witam wszystkich ,,,, Panowie jak to jest z tą dawką paliwa ,,zimny silnik pokazuje dawkę okolo 6mgr a czym cieplejszy to spada Więc jak zimny silnik to dawka jest zawsze większa i czym silnik cieplejszy to dawka maleje ...... u siebie miałem dawkę na gorącym silniku 3,8 i spalanie na MFA miałem 5,4 L/100 km dzisiaj zmieniłem dawkę na 4,6 i spalanie w MFA wzrosło do 6,1 L/100km Jak to jest z tą regulacją że im mniejsza wartość to większa dawka ? bo wskazania pokazują coś innego Na zimnym zawsze pokaże wiekrze wartości. Dawkę ustawia sie na rozgrzanym silniku. Jest gdzies temat o tym. Poszukać wystarczy. PozdrawiamWysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
Jacek31 Opublikowano 17 Października 2017 Autor Opublikowano 17 Października 2017 Ja wiem że na rozgrzanym ,naczytałem się tych postów ,,,,,ale zimny silnik potrzebuje większej dawki czyli około 6 mgr a później zmiejsza się ta dawka jak silnik jest rozgrzany więc dlaczego wszyscy piszą że na vagu im mniejsza wartość tym większa dawka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się