Lukasz9323 Opublikowano 18 Października 2017 Opublikowano 18 Października 2017 Witam Was. Kto z Was jeździ na kole 18 bądź 19 cali i seryjnym zawieszeniu 1BE w swoich B7? Myślę już o przyszłym sezonie letnim i ciekaw jestem doświadczeń dotyczący jazdy na danym kole przy zawieszeniu 1BE. Ciekawi mnie to czy 19 cali wygląda w miarę normalnie czy juz straszna "koza". Jeśli możecie wrzućcie fote swoich Lalek na danej 'rolce'. Pozdrawiam P.s: tutaj jest filmik który przyciągnął moją uwagę. Szukam właśnie takich felg i to chyba 19stki są. Myślicie że tam będzie zawieszenie 1BE?
Gość Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 Nie jeżdżę co prawda na kołach 18 lub 19 cali ale mogę Ci opisać odczucia przy zmianie 17-tek profil 235/45 lato i 215/50 zima: różnica jest bardzo dobrze wyczuwalna i to od razu gdy wjedziesz w pierwsze nierówności na drodze, szczególnie gdy po zimowych zakładam letnie koła. Przy 18/19-kach masz profil 30/35 więc to będzie jeszcze bardziej odczuwalne. Co innego że wygląd auta fajniejszy, coś za coś.Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
Brdm Opublikowano 19 Października 2017 Opublikowano 19 Października 2017 7 godzin temu, Marcellus napisał: Nie jeżdżę co prawda na kołach 18 lub 19 cali ale mogę Ci opisać odczucia przy zmianie 17-tek profil 235/45 lato i 215/50 zima: różnica jest bardzo dobrze wyczuwalna i to od razu gdy wjedziesz w pierwsze nierówności na drodze, szczególnie gdy po zimowych zakładam letnie koła. Przy 18/19-kach masz profil 30/35 więc to będzie jeszcze bardziej odczuwalne. Co innego że wygląd auta fajniejszy, coś za coś. Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka Porównałeś niemalże tą samą wysokość profilu opony... przy tej samej średnicy felgi. 19" na 1BE sa ok ale mozna sprezyny dac inne.
Lukasz9323 Opublikowano 19 Października 2017 Autor Opublikowano 19 Października 2017 Właśnie sprawa wygląda następująco: obecnie mam 235/45/17 i na te felgi chcę wrzucić opony 225/45/17 zimówki. A na lato kupić 18 bądź 19. Bardziej byłbym skłonny do 19 bo pewnie kupię 18 i po jakimś czasie powiem: a lepiej większe. Jeśli chodzi o 19 to znalazłem ciekawy komplet. Są to właśnie felgi takie jak ma BRDM na profilowym. Bodajże jest to wzór z RS4? Felgi mają 19 cali a na nich opony 235/35/19. I zastanawia się czy lepiej kupić 18stki z oponą 235/40 czy 19stki z 235/35. Chodzi o to czy na 19stkach jest straszna utrata komfortu w porównaniu do 18stek? Czy wielkiej róznicy nie ma i jak brać to już lepiej 19stki?
Gość Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 Porównałeś niemalże tą samą wysokość profilu opony... przy tej samej średnicy felgi. 19" na 1BE sa ok ale mozna sprezyny dac inne.Zgadza się, ja już wyraźnie odczuwam że jest twardziej przy takiej małej zmianie na zawiasie 1BE.Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
FroS-t Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 (edytowane) Jak chcesz zakładac 19 cali to auto musi koniecznie iść w dół w przeciwnym wypadku będzie to wygladało komicznie, 18 cali jeszcze "jako tako" wygląda na 1BE W dniu 19.10.2017 o 23:29, Lukasz9323 napisał: I zastanawia się czy lepiej kupić 18stki z oponą 235/40 czy 19stki z 235/35. Chodzi o to czy na 19stkach jest straszna utrata komfortu w porównaniu do 18stek? Czy wielkiej róznicy nie ma i jak brać to już lepiej 19stki? To jakie opony wrzucisz w dużej mierze zależy od parametrów felg i od tego czy obniżasz auto czy nie, nie ma sensu zakładac z góry jakie chcesz opony, chodzi mi tu o ich szerokość a nie profil oczywiście, róznice odczujesz to naturalne w porówaniu do 17 które masz na zimę, jak dla mnie miedzy 18' które mam na zime a letnimi 19' wielkiej różnicy nie ma, ale pamietaj że naciąg choćby delikatny opony również wpływa na komfort, nie wiem co Ci się podoba i co dla Ciebie jest ideałem ale jak chcesz zrobić raz a porządnie to felgi 19 cali i zawieszenie gwintowane, dopasujesz sobie do własnych upodobań wysokość, nikt nie każe kręcić na sam dół, założysz sprężyny obniżające pozostanie nieodsyt, wiele osób tak ma i ja również tak miałem....ale jesli nie chcesz gwintu to co najmniej springi -45mm, ja miałem H&R, albo wtedy Eibach Sportline ps felgi w avatarze BRDM to model z VW Tiguan o nazwie "Savannah" Edytowane 20 Października 2017 przez FroS-t
muunv Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 Jesli 19” to tylko zawoas w dol. Bedzie dobra koza Jak noe chcesz sie ladowac w kosztu to wrzuc chociaz 1be lub 1bv. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Lukasz9323 Opublikowano 21 Października 2017 Autor Opublikowano 21 Października 2017 2 godziny temu, muunv napisał: Jesli 19” to tylko zawoas w dol. Bedzie dobra koza Jak noe chcesz sie ladowac w kosztu to wrzuc chociaz 1be lub 1bv. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Mam zawieszenie 1BE i zastanawiam się między 18 oryginałami z Ronala- felga ma 8 cali i et 43. i na to opona 235/40/18. Bądź właśnie 19 cali te co na filmiku powyżej. Felga też ma wtedy chyba 8 cali ale nie jestem pewien. I właśnie coś wydaje mi się ze na 19 bedzie już trochę koza.
Lukasz9323 Opublikowano 21 Października 2017 Autor Opublikowano 21 Października 2017 Dzięki za odpowiedź. Właśnie nie chcę iść w gwint i szukam najlepszego rozwiązania przy zawieszeniu 1BE. Wiem że ono jest tyle samo obniżone co 1BV a 1BV było seryjnie przygotowane do 18stek. Więc teoretycznie na 18stkach, tych często spotykanych Ronalach, bodajże z rs6 powinno dość dobrze wygladać.
black4 Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 Witaj, Wszystko zależy od tego jaki przewidujesz budżet i jaki efekt obniżenia/komfortu chcesz zauzyskać. Jeśli nie zamierzasz iść w gwint a chcesz pokusić się o większe koło to może zostań przy 1BE (jest obniżone -20 mm ale ma bardziej komfortowe amory niż 1BV). Pamiętaj, że przednie zawieszenie stoi wyżej niż tył. Jeśli chcesz wyrównać przód z tyłem zastosuj podkładki pod amory od A4 B5 (zamienniki robi KYB cena ok. 40 pln). Powinieneś mieć wówczas dobry kompromis wyglądu i komfortu przy większej feldze. Odnośnie komfortu sporo zależy też od samej opony. Np. Uniroyal RS3 235/35/19 są całkiem miękkie i wygodne. Pozdrawiam 1
muunv Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 Mam zawieszenie 1BE i zastanawiam się między 18 oryginałami z Ronala- felga ma 8 cali i et 43. i na to opona 235/40/18. Po co pchac na 8” 235? Wedlug mnie za szeroka opona na taka felge i nie ma w tym sensu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1
FroS-t Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 2 godziny temu, Lukasz9323 napisał: Dzięki za odpowiedź. Właśnie nie chcę iść w gwint i szukam najlepszego rozwiązania przy zawieszeniu 1BE. Wiem że ono jest tyle samo obniżone co 1BV a 1BV było seryjnie przygotowane do 18stek. Więc teoretycznie na 18stkach, tych często spotykanych Ronalach, bodajże z rs6 powinno dość dobrze wygladać. Ja nie chcesz iść w gwint to kup sprężyny obniżające, bo nawet zawieszenie 1BV czy 1BE wyglada słabo czy to 18 czy 19, druga sprawa tak jak black pisze przód będzie wyżej, z opona tez zgodzę się z tym co munnv pisze, jak będziesz miał 8j to weź 225 po co ci 235.......z reszta mowie nie ma co juz teraz zakładać jaka oponę kupisz bo to zależy od szerokości felgi i tego jak obniżysz auto..... 1
Lukasz9323 Opublikowano 21 Października 2017 Autor Opublikowano 21 Października 2017 Czyli dochodzimy do wniosku że przy moim zawieszeniu czyli 1BE maksymalnie to kupić 18 cali zeby to jeszcze na serii w miarę dobrze wyglądało. ? Jeśli miałaby to być felga 18x8' to jaką najlepiej oponę według Was załozyć? chodzi mi o rozmiar.
black4 Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 Witaj ponownie, Jeśli ma to być "budżetowy" setup to do 1BE na przód wrzuć te podkładki obniżające pod amor wyrównasz przód z tyłem do tego znajdź ładne 8 x 18" z ET w okolicach 30 i do tego oponki np. 225/40/18 i będzie BDB ! Pozdrawam
Lukasz9323 Opublikowano 22 Października 2017 Autor Opublikowano 22 Października 2017 Dzięki za wszelkie informacje. A przy 8 calach i ET30 nie będzie wystawać poza obrys samochodu? Schowa mi się koło w nadkolu? Chcę właśnie jak najbardziej zejść z et w dół ale żeby jeszcze koło przy "dobiciu" bądź z trzema osobami z tyłu nie obcierało o błotnik tylko normalnie chowało się w nadkole.
muunv Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 Przy 1be nic Ci dobjac nie bedzie. Mi przy -45 nie dobija, woec Tobie tym bardziej. Przod bedzie idealnie przy et30, a tyl to nawet et 28/27. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Lukasz9323 Opublikowano 22 Października 2017 Autor Opublikowano 22 Października 2017 Dzięki, dobrze wiedzieć
Osiollekk Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 W dniu 21.10.2017 o 12:42, black4 napisał: Jeśli chcesz wyrównać przód z tyłem zastosuj podkładki pod amory od A4 B5 (zamienniki robi KYB cena ok. 40 pln) Mogłbyś wysłać mi na pw jakis link do takich podkladek? Mam 1be, 18cali i wlasnie chcialbym zrownac ten przod z tylem
muunv Opublikowano 2 Grudnia 2017 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Tu masz talerzyki obnizajace przod http:// https://a4-klub.pl/topic/311267-obni%C5%BCenie-talerzykami-spr%C4%99%C5%BCyn-od-a4-b5/Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się