emiesika Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 Szukam kogoś kto rzetelnie sprawdzi mi silnik w BEXie, a konkretniej mam na dzieję, że wykluczy konieczność jego remontu (byłem u dwóch, jeden powiedział skoro nic nie cieknie to do remontu silnik po jakiś 10 minutach minutach oględzin, drugi powiedział cytat"te silniki z początku produkcji tak mają bo tam jest bezpośredni wtrysk" kur.. jaki bezpośredni wtrysk?!) Bierze olej ok litra na 1000 km przy dość ciężkiej nodze wyczytałem na forum, że turbina lubi sobie łyknąć i kilka innych rzeczy, a nie koniecznie remont silnika im bliżej Bytomia tym lepiej, ale mogę też dojechać Jak trzeba remont to się zrobi z bólem, ale się zrobi z tym, że nie sztuką jest wyremontować silnik i żeby problem dalej był. Dzięki z góry za wszystkie odpowiedzi:)
JawoR36 Opublikowano 20 Października 2017 Opublikowano 20 Października 2017 Sprawdzasz luz na turbo, wzdłużny i ew czy nie puszcza oleju w intercooler i w kata. Jeśli nie puszcza, to najprawdopodobniej silnik do remontu / wymiany. Osobiście w remont bym się nie bawił, nie trudno o BEX'a z niskim przebiegiem poniżej 2,5tyś zł.
wisiel Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 Jeśli okaże się iż pada Ci turbo to przypadkiem nie oddawaj go do roboty w świerklańcu. Jak już to w Top turbo w Kato. Kilka osób jest zadowolonych, ja na razie też.
jacek70 Opublikowano 22 Października 2017 Opublikowano 22 Października 2017 Litr na 1000 to dużo. Albo turbina do wymiany albo remont silnika . Sprawdź luzy na wirnika oraz zmierz kompresję na cylindrach.
emiesika Opublikowano 22 Października 2017 Autor Opublikowano 22 Października 2017 Dzięki za odpowiedzi sprawdzę turbinę i ciśnienie na początek jak kolega radzi. Jak zaglądałem do odmy i rurek które wchodzą, wychodzą to był olej chociaż odma widać że nowa. Mało jeżdżę tym autem, poczyściłem co mogłem jak na razie zrobiłem trochę ponad 500 km dobiję do tyś i zobaczę czy znów jest olej. Wtedy by przemawiało za turbiną z tego co wyczytałem na forum tak? Jak sprawdzić luzy na turbinie? Jak przewalałem forum to wiem, że gdzieś to było byłbym wdzięczny za link albo opis.
JeJu Opublikowano 24 Października 2017 Opublikowano 24 Października 2017 tu Ci ogarną auto piekary http://autodanecki.pl/ lub u tego polecanego na forum goscia Jerzy Wąsek waskij garage czeladź tel 889 992 019 nie wiem czy aktualny numer i nie korzystalem z jego usług chociaz mało brakowalo. robi tez lpg
wisiel Opublikowano 25 Października 2017 Opublikowano 25 Października 2017 19 godzin temu, JeJu napisał: tu Ci ogarną auto piekary http://autodanecki.pl/ lub u tego polecanego na forum goscia Jerzy Wąsek waskij garage czeladź tel 889 992 019 nie wiem czy aktualny numer i nie korzystalem z jego usług chociaz mało brakowalo. robi tez lpg Danecki rzeczywiście na tak. To guru diesli w okolicy. Czeladzi nie polecam.
emiesika Opublikowano 27 Października 2017 Autor Opublikowano 27 Października 2017 Byłem u Pana Danieckiego, jednak nie podzielam ogólnej opinii o tym zakładzie (może trafił i się jakiś lewy mechanik) w każdym razie to ten co stwierdził, że jak nic nie cieknie to remont :/ Możliwe, że tak jest, a możliwe i bardziej prawdopodobne, że nie chciało im się szukać, pojutrze jadę do kumpla sprawdzić kompresję i luzy na turbince.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się