Badzar Opublikowano 28 Października 2017 Opublikowano 28 Października 2017 Potrzebuję porady, do rzeczy. Auto na zimnym po odpaleniu łapie obroty 300-400 czasem zgaśnie. Zazwyczaj druga próba odpalenia jest już z normalnymi obrotami ok 1400. Po dodaniu gazu silniki zaczyna się dławić, obroty spadają do 300-400. Po odjęciu nogi z gazu obroty wracają do normy. 2-3 minuty i auto działa prawidłowo. Objawy te nie wystepują na nagrzanym silniku. Djagnostyka vag 0 błędów. Na dzień dzisiejszy Przepustnica wyczyszczona i po adaptacji. Odłączenie przepływki powoduje gorszą prace silnika. Zakręcenie butli z gazem i wypalenie pozostałości z układu nie ma wpływu na poranne przypadłości. Czujnik temperatury wymieniony. Paliwo pojawia się na listwie wtryskowej po zapłonie.
patryq633 Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 Kable i świece wymieniałeś może? Bo jeśli tak to obstawiałbym cewke. U rodziców w b5 miałem podobny problem tyle że tam motor 1.6 siedzi i problem tkwił właśnie w cewce. A jak wtyczkę od przepływki odpinałeś i silnik gorzej zaczął jeszcze pracować to znaczy że przepływka jest sprawna Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Badzar Opublikowano 29 Października 2017 Autor Opublikowano 29 Października 2017 Świece mam wymienione nic to nie zmieniło. Kable jedynie sprawdzałem organoleptycznie i w nocy czy nie mają przebicia. Nic niepokojącego nie zaobserwowałem. Cewkę sprawdze tylko przez podmianę czy istnieje jakiś sposób vagiem?
patryq633 Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 Nie kojarzę zbytnio żeby w vagu dało się to sprawdzić. Cewka może już za słaby prąd puszczać na świece i z tąd może ten problem występować aczkolwiek mogę się jednak mylić. Myślałem jeszcze nad czujnikiem położenia wałka rozrządu, ale skoro vag błędów nie pokazuje to prawdopodobnie jest sprawny.
Badzar Opublikowano 31 Października 2017 Autor Opublikowano 31 Października 2017 Dzisiaj podmieniłem cewkę bez rezultatu. Kable też można wyelimnować wymiana na nowe nic nie zmieniła. Dodatkowo zauważyłem, że auto wydaje się jakby dostawało zbyt bogatą mieszankę paliwową. Z okolicy rury wydechowej wyraźnie czuć zapach benzyny.
k232 Opublikowano 2 Listopada 2017 Opublikowano 2 Listopada 2017 Może któryś wtryskiwacz podaje za dużo paliwa i go zalewa.
Badzar Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Opublikowano 5 Listopada 2017 W pierwszej wolnej chwili to sprawdzę. Listwa trzyma się tylko na 2 śrubach? Zwrócić na coś szczególną uwagę? Aktualnie stan auta się pogorszył. Zapala i gaśnie łapie dopiero za 3-4 razem. Do tego strzela w dolot i wydech pod obciążeniem. Muszę odczekać 2-3 min i wszystko działa wporządku. Na benzynie w czsie jazdy auto wyraźnie gorzej pracuje. Odczuwalne jest delikatne podszarpywanie przy przyśpieszaniu.
patryq633 Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 Na myśl mi tylko już przychodzi jedynie żeby sprawdzić właśnie ciśnienie paliwa a jeśli było by takie jak ma być to pod komputer podpiąć i zobaczyć jaki kąt wyprzedzenia zapłonu jest. Bo możliwe że ten cały czujnik położenia wałka rozrządu daje jednak w kość. Tylko jeszcze pytanie czy masz 2 czujniki temp. czy jeden bo to też może mieć istotne znaczenie. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
k232 Opublikowano 5 Listopada 2017 Opublikowano 5 Listopada 2017 Popsikaj wodą na kable i na cewkę, jak będzie widać iskrę to będziesz miał odpowiedź.
Badzar Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Opublikowano 5 Listopada 2017 30 minut temu, k232 napisał: Popsikaj wodą na kable i na cewkę, jak będzie widać iskrę to będziesz miał odpowiedź. Sprawdzałem już to. Dla pewności mam nowe kable, a cewke podmieniłem od znajomego. Bez efektu.
Badzar Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Opublikowano 5 Listopada 2017 4 godziny temu, patryq633 napisał: Na myśl mi tylko już przychodzi jedynie żeby sprawdzić właśnie ciśnienie paliwa a jeśli było by takie jak ma być to pod komputer podpiąć i zobaczyć jaki kąt wyprzedzenia zapłonu jest. Bo możliwe że ten cały czujnik położenia wałka rozrządu daje jednak w kość. Tylko jeszcze pytanie czy masz 2 czujniki temp. czy jeden bo to też może mieć istotne znaczenie. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Wydaje mi się że mam jeden czujnik temperatury 4pin który wymieniłem. Tak jak sugerujesz sprawdzę ciśnienie paliwa.
Badzar Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Opublikowano 8 Listopada 2017 Sprawdziłem wtryski wszystkie pracują tak samo. Jeśli chodzi o ciśnienie paliwa 3,5 bary, a w przypadku obciążenia 4,0 bary. Z ciekawych rzeczy które zaobserwowałem to dość szybki spadek ciśnienia po zgaszeniu. Zaworek zwrotny jest integralną cześcią pompy paliwa?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się