Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potrzebuję porady, do rzeczy. Auto na zimnym po odpaleniu łapie obroty 300-400 czasem zgaśnie. Zazwyczaj druga próba odpalenia jest już z normalnymi obrotami ok 1400. Po dodaniu gazu silniki zaczyna się dławić, obroty spadają do 300-400. Po odjęciu nogi z gazu obroty wracają do normy. 2-3 minuty i auto działa prawidłowo. Objawy te nie wystepują na nagrzanym silniku. Djagnostyka vag 0 błędów. Na dzień dzisiejszy Przepustnica wyczyszczona i po adaptacji.

Odłączenie przepływki powoduje gorszą prace silnika.

Zakręcenie butli z gazem i wypalenie pozostałości z układu nie ma wpływu na poranne przypadłości.

Czujnik temperatury wymieniony.

Paliwo pojawia się na listwie wtryskowej po zapłonie.

 

 

 

 

Opublikowano

Kable i świece wymieniałeś może? Bo jeśli tak to obstawiałbym cewke. U rodziców w b5 miałem podobny problem tyle że tam motor 1.6 siedzi i problem tkwił właśnie w cewce. A jak wtyczkę od przepływki odpinałeś i silnik gorzej zaczął jeszcze pracować to znaczy że przepływka jest sprawna :)

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Świece mam wymienione nic to nie zmieniło. Kable jedynie sprawdzałem organoleptycznie i w nocy czy nie mają przebicia. Nic niepokojącego nie zaobserwowałem. Cewkę sprawdze tylko przez podmianę czy istnieje jakiś sposób vagiem?

Opublikowano

Nie kojarzę zbytnio żeby w vagu dało się to sprawdzić. Cewka może już za słaby prąd puszczać na świece i z tąd może ten problem występować aczkolwiek mogę się jednak mylić. Myślałem jeszcze nad czujnikiem położenia wałka rozrządu, ale skoro vag błędów nie pokazuje to prawdopodobnie jest sprawny. 

Opublikowano

Dzisiaj podmieniłem cewkę bez rezultatu.

Kable też można wyelimnować wymiana na nowe nic nie zmieniła. 

Dodatkowo zauważyłem, że auto wydaje się jakby dostawało zbyt bogatą mieszankę paliwową. Z okolicy rury wydechowej wyraźnie czuć zapach benzyny. 

 

Opublikowano

Może któryś wtryskiwacz podaje za dużo paliwa i go zalewa.

Opublikowano

W pierwszej wolnej chwili to sprawdzę. Listwa trzyma się tylko na 2 śrubach? Zwrócić na coś szczególną uwagę? Aktualnie stan auta się pogorszył. Zapala i gaśnie łapie dopiero za 3-4 razem. Do tego strzela w dolot i wydech pod obciążeniem. Muszę odczekać 2-3 min i wszystko działa wporządku. Na benzynie w czsie jazdy auto wyraźnie gorzej pracuje. Odczuwalne jest delikatne podszarpywanie przy przyśpieszaniu. 

Opublikowano

Na myśl mi tylko już przychodzi jedynie żeby sprawdzić właśnie ciśnienie paliwa a jeśli było by takie jak ma być to pod komputer podpiąć i zobaczyć jaki kąt wyprzedzenia zapłonu jest. Bo możliwe że ten cały czujnik położenia wałka rozrządu daje jednak w kość. Tylko jeszcze pytanie czy masz 2 czujniki temp. czy jeden bo to też może mieć istotne znaczenie.

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Zawór zwrotny paliwa

Opublikowano

Popsikaj wodą na kable i na cewkę, jak będzie widać iskrę to będziesz miał odpowiedź.

Opublikowano
30 minut temu, k232 napisał:

Popsikaj wodą na kable i na cewkę, jak będzie widać iskrę to będziesz miał odpowiedź.

Sprawdzałem już to. Dla pewności mam nowe kable, a cewke podmieniłem od znajomego. Bez efektu. 

Opublikowano
4 godziny temu, patryq633 napisał:

Na myśl mi tylko już przychodzi jedynie żeby sprawdzić właśnie ciśnienie paliwa a jeśli było by takie jak ma być to pod komputer podpiąć i zobaczyć jaki kąt wyprzedzenia zapłonu jest. Bo możliwe że ten cały czujnik położenia wałka rozrządu daje jednak w kość. Tylko jeszcze pytanie czy masz 2 czujniki temp. czy jeden bo to też może mieć istotne znaczenie.

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Wydaje mi się że mam jeden czujnik temperatury 4pin który wymieniłem. Tak jak sugerujesz sprawdzę ciśnienie paliwa.

Opublikowano

Sprawdziłem wtryski wszystkie pracują tak samo. Jeśli chodzi o ciśnienie paliwa 3,5 bary, a w przypadku obciążenia 4,0 bary. Z ciekawych rzeczy które zaobserwowałem to dość szybki spadek ciśnienia po zgaszeniu. Zaworek zwrotny jest integralną cześcią pompy paliwa? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...