KubiaK Opublikowano 2 Listopada 2017 Opublikowano 2 Listopada 2017 Witam, Jak w temacie szaleje mi czujnik G17 , zaklamuje temperature raz jest +30 pozniej -30 potem w miare normalnie itp , vag pokazuje : 00779 - Outside Air Temperature Sensor (G17) 00779 - Outside Air Temperature Sensor (G17): Open or Short to Plus Possible Symptoms In the Instrument Cluster you see dashes (---) instead of a temperature Possible Causes Wiring between Outside Air Temperature Sensor (G17) and Instrument Cluster: Open or Short Circuit Possible Solutions Check wiring between Outside Air Temperature Sensor (G17) and Instrument Cluster Check Measuring Block Value wiem, ze bez sciagania zderzaka sie nie obedzie i teraz pytanie czy zamowic od razu nowy czujnik czy to faktycznie na 100% wina okablowania ?? nie chce mi sie sciagac zderzaka jak sie pozniej okaze, ze czujnik i tak jest padniety. a moze szukac przyczyny blizej wskaznika ? jakies sugestie ?
mbedi Opublikowano 14 Listopada 2017 Opublikowano 14 Listopada 2017 Witaj, ja wczoraj swój czujnik wyjąłem ściągając kratkę halogenu po stronie kierowcy. Też B7 atrapa pod którą po środku masz widoczny czujnik. Wsuń rękę i wyciągniesz go mocnym pociągnięciem za czujnik nie za kabelki. Instalacja jest na tyle długa że wyjdzie przez otwór po kratce halogenu. Jednak jeśli masz stałą kratkę czyli nie S-Line to chyba tylko demontaż zderzaka. Czujnik zamiennik to jakieś 30zł.
KubiaK Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Opublikowano 14 Listopada 2017 w 1.8 t intercooler jest po prawej czy lewej stronie ? nie przeszkadzaly Ci kierownice powietrza ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się