klucha11 Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Witam ostatnio zauważyłem że silnik podnosi obroty na biegu jalowym. Gdzieś kiedyś czytałem że trzeba dołożyć kabel altek podszybie i też tak zrobiłem. Wartości na poszybiu i aku poprawiły się tzn jest ponad 14V. Ale nie sprawdziłem błędów przed tym modem i okazało się że mam błąd w silniku co by sprawdzić w can Gateway i tam jest 02252 generator 004 no signal/communication. Czy to padł regulator napięcia i przez to obroty mi podnosilo? Gdzie taki regulator kupić aso czy np inter Cars lub jakiś sklep z takimi częściami? Aso powiedziało że jest taki po vin ale w Niemczech i czas oczekiwania 7 dni. 1
klucha11 Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Opublikowano 4 Listopada 2017 Tak widziałem ten wątek ale tam jeszcze o coś pytam.
wrclaguna Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Dlatego sa te objawy obrotów przy braku komunikacji z alternatorem A jak nie to diagnostyka silnika DPF itd
klucha11 Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Opublikowano 4 Listopada 2017 Dpf jeszcze się trzyma i nie jest z nim źle jeszcze. A co z tymi częściami? Aso?
wrclaguna Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Ostatni post z wczesniejszego linka : Cytuj problem rozwiązany. sprawdziłem pobor prądu w przewodzie głównym alternatora na postoju. okazało się że. po wyjęciu wtyczki sterującej z regulatora napięcia pobór pradu znika. przy okazji oddałem cały alternator do regeneracji,tam uświadomili mnie że, regulator zawsze musi byc wymieniany na orginalny, przy wymianie szczotek też trzeba wiedzieć dokładnie jakie powinny być zamontowane zeby nie spalić komutatora, etc. samą naprawe alternatora lepiej powierzyć specjalistom,dużo nie zapłacimy a będzie to zrobione dobrze. także, wadliwy okazał się regulator napięcia. Jesli tylko wystepuje w orginale to ASO albo dobry sklep hurtownia co ma tez w sprzedazy orginalne czesci Najwieksza na Podkarpaciu firmahttp://www.bendiks.rzeszow.pl/
klucha11 Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Opublikowano 4 Listopada 2017 Dzięki Grzesiu za namiary. Tamten wątek przeczytałem cały. Kable raczej dobre bo jak dokladalem bypasa to wszystko wyglądało dobrze. Ahh kto tego altka wyciagnie teraz. Przy bypasie się nieźle nagimnastykowalem.
wrclaguna Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Sa dwie firmy VALEO albo BOSCH ( 140A 150A 180A ) trzeba dobierac po VIN Ja bym dał do kogos niech wyciagnie alternator i wysle do przegladu Tu fajna cena za nowy alternator Tylko pierwsze trzeba sprawdzic jaki mamy u siebie http://allegro.pl/alternator-03l903023-nowy-vw-seat-skoda-audi-140a-i6882053707.html#thumb/2http://allegro.pl/regulator-napiecia-bosch-audi-skoda-vw-038903803e-i6720958206.html
klucha11 Opublikowano 4 Listopada 2017 Autor Opublikowano 4 Listopada 2017 Tu jest valeo 150A. Może uda mi się wymienić sam regulator bez wyciągania altka. Dzwoniłem do jakiegoś sklepu z takimi częściami i można dobrać po numerach części z oryginału. A jak nie to wyciągam silnik i się jeszcze parę rzeczy zrobi przy okazji [emoji16][emoji41]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się