pnelektronik Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 Witam Mam mały problem z swoim nowo zakupionym samochodem : Passat B5 1.8t 180km 2004r automat Mianowicie Auto ciągnie od 2,5tys obr/min do 3tys obr/min powyżej tych obrotów auto staje się mulaste jak zwykły silnik bez doładowania po podpięciu do komputera za pomocą Vga wyświetla się błąd regulacji ciśnienia ciśnienie za wysokie Address 01: Engine Labels: 06B-906-018-AWT.lbl Control Module Part Number: 4B0 906 018 DH Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0004 Software Coding: 11551 Work Shop Code: WSC 00533 Additional Info: WVWZZZ3BZ5E069676 VWZ7Z0D0562868 VCID: 6ADBA8CE16BEC3121E-515E 1 Fault Found: 16618 - Boost Pressure Regulation P0234 - 35-00 - Limit Exceeded (Overboost Condition) Readiness: 0000 1000 Po wykasowaniu błędu Auto do pierwszego wkręcenia się na obroty odzyskuje moc niestety po zmianie biegu błąd powraca i przy przy trzymaniu gazu auto szarpie powyżej 5tys obr/min z logów wychodzi mi że niestabilne ciśnienie doładowania Co sugerujecie sprawdzić aktualnie próbuję się dostać do dźwigni regulacji geometrii na turbinie
Darek022 Opublikowano 4 Listopada 2017 Opublikowano 4 Listopada 2017 najpierw wszystkie przewody trzeba sprawdzić oraz sam zaworek turbiny, jak dzwignia zapieczona to wygodnie jest ją strzykawą rozruszać, ale raczej przewody gdzieś popękały
pnelektronik Opublikowano 5 Listopada 2017 Autor Opublikowano 5 Listopada 2017 Witam usterka zlokalizowana okazało się że przewód z zaworu n75 idący od turbiny był odkręcony tak to jest kupić auto ... od mechanika dziękuję za pomoc Po naprawie usterki auto zaczęło jechać równo i dopiero czuć moc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się