PatrykArnis Opublikowano 6 Listopada 2017 Opublikowano 6 Listopada 2017 Witam. Z tej strony Patryk, prosiłbym o pomoc z moja Lalą Posiadam [Audi A6 C5 1.8 T 150 KM, seria, oznaczenie silnika AEB]. Problem polega na tym, iż gdy rano odpalam swoje Audi ciężko mi Pali. Musze chwilkę pokręcić rozrusznikiem aby zapaliło. Ten problem znika gdy już pierwszy raz zapalę, tak samo jak silnik jest rozgrzany. Przypomnę iż posiadam instalację GAZ Sekwencja. Teraz pytanko może to być spowodowane poprzez przepuszczenie poprzez listwę gazową gazu? Wiele osób o tym wspomina że może to być. prosiłbym o szybką odpowiedź. Pozdro AUDI-MANIACY
Emejcz Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Teoretycznie jak gaz w dolocie to może mieć problemy, ale równie dobrze winowajcą może być pompa paliwa która już nie daje ciśnienia - ja tak miałem i w pewnym momencie mogłem odpalać tylko na gazie
k232 Opublikowano 13 Listopada 2017 Opublikowano 13 Listopada 2017 Układ zapłonowy sprawny, nigdzie nie ma przebić? U mnie jest to samo, ale zacząłem się interesować zapłonem to pod maską jedna iskra..
bombelm7 Opublikowano 26 Listopada 2017 Opublikowano 26 Listopada 2017 (edytowane) czujnik temperatury masz ok? 2 czy 4 piny na nim?, w tych 4 pin idą 2 sygnały - pierwszy na budziki a drugi do kompa, może padł obwód na kompa i podaje niewłaściwą temperaturę i głupieje przy odpalaniu np zawyża temp i uważa że nie ma sensu podawać większej dawki paliwa i ciężko odpala a gdy rozgrzany znów zaniża mu temp i podaje za dużo? bo jak już odpali to mu wszystko jedno... poradzi sobie, co do listwy gazu to bardziej obstawiałbym reduktor... Co do pompy paliwa to odkręć przewód paliwa taka metalowa rurka z nakrętką przy wtryskach i przekręć kluczyk i sprawdź rano czy leci tam dosyć szybko paliwo bo tam jest spore ciśnienie więc nie ma kapać tylko dobrze lać Edytowane 26 Listopada 2017 przez bombelm7
zwonko Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) W zasadzie na to czy puszcza gaz i przez to ma problem z paleniem są dwa proste testy: 1) jeździć z zakręconym LPG na butli a jeszcze lepiej wyjeżdżonym. 2) odpinać wężyki MAP sensora (puszcza reduktor) i wtrysków (puszczają wtryski), końcówkę weżyka do szklaneczki z wodą. Jak są bombelki to wiadomo o co lotto. Wszystko oczywiście robi się jak najszybciej po zgaszeniu. Edytowane 30 Listopada 2017 przez zwonko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się