daglas 36 Opublikowano 12 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Cięzki weekend za mną. Myślałem, że będzie łatwo niestety same problemy po drodze i utrudnienia ale co nieco udało się zrobić: - wymiana termostatu i płynu chłodniczego, - płukanka, wymiana oleju z filtrem, - wymiana uszkodzonego panelu przycisków, - uruchomienie tylnej wycieraczki, - naprawa mat grzewczych w fotelu kierowcy. Kilka fotek dla upamiętnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muunv 80 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Zaje*ista furmanka. Fajnie pomodzona i dobra wersja Marzy mi sie dziura w dachu Jaka fele wrzucasz na lato? Nie zakladaj mniejszej niz 18 Powodzenia w dalszych modach. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daglas 36 Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, muunv napisał: Zaje*ista furmanka. Fajnie pomodzona i dobra wersja Marzy mi sie dziura w dachu Jaka fele wrzucasz na lato? Nie zakladaj mniejszej niz 18 Powodzenia w dalszych modach. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk W planie wlasnie 18" bo jednak 19 na niskim profilu i ten gwint kw moze spowodowac ze plomby mi powypadaja - bardzo twardo. Ty miales fajna fele dtm, mialem w planie kupic po zakupie auta ale widzialem, ze juz poszla Edytowane 13 Listopada 2017 przez daglas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golden87 124 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Dodam jak poprzednicy, zacna furka, zacne plany... co do felgi, nie moja bajka, ja lubuje sie w OEM i tyle :-) choć pewnie niektórzy by chętnie zamienili sie z Tobą U mnie DTM na zimie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daglas 36 Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Godzinę temu, golden87 napisał: Dodam jak poprzednicy, zacna furka, zacne plany... co do felgi, nie moja bajka, ja lubuje sie w OEM i tyle :-) choć pewnie niektórzy by chętnie zamienili sie z Tobą U mnie DTM na zimie Ja mam na zime alu 16" audi ale ledwie sie zacisk miesci na lato napewno wjedzie cos fajnego no i cos z zaciskami bede musial zrobic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golden87 124 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 3 minuty temu, daglas napisał: na lato napewno wjedzie cos fajnego no i cos z zaciskami bede musial zrobic No trzeba bedzie, od razu idz w 345 albo i wyzej. Bo przy 18-stce, musi miec co wypelniac ta felge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muunv 80 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 No trzeba bedzie, od razu idz w 345 albo i wyzej. Bo przy 18-stce, musi miec co wypelniac ta felge [emoji4]Tu w serii jest 320?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golden87 124 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 1 minutę temu, muunv napisał: Tu w serii jest 320? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Ta, 2.0 tfsi ma 320 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam.S 6 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Fajna fura , z tymi kołami na lato sobie dobrze przemysl czy nie iść zaraz w 19 ,ja zrobiłem ten błąd i kupiłem nowe opony 18 na lato które na drugi rok będe zmieniał na 19 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muunv 80 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Fajna fura , z tymi kołami na lato sobie dobrze przemysl czy nie iść zaraz w 19 ,ja zrobiłem ten błąd i kupiłem nowe opony 18 na lato które na drugi rok będe zmieniał na 19 . Popieram kolege Mialem w to lato 18” i ciesze sie, ze nie kupilem nowych opon. Na przyszly sezon tylko 19”. Ale trzeba „dojrzec” do tego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 197 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Witajcie, Koledzy Adam i Karol mają rację. Po czasie uznasz, że 18" czegoś brak i dopiero 19" jest w sam raz. Ponadto między 18" a 19" nie ma istotnej różnicy w komforcie. No chyba, że jeżdzisz po bezdrożach... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rob@k 292 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 W dniu 12.11.2017 o 19:33, daglas napisał: Cięzki weekend za mną. Myślałem, że będzie łatwo niestety same problemy po drodze i utrudnienia ale co nieco udało się zrobić: - wymiana termostatu i płynu chłodniczego, - płukanka, wymiana oleju z filtrem, - wymiana uszkodzonego panelu przycisków, - uruchomienie tylnej wycieraczki, - naprawa mat grzewczych w fotelu kierowcy. Kilka fotek dla upamiętnienia Wymieniałeś maty czy naprawiłeś. Mam też problem z siedzeniem kierowcy (tylko siedzisko) i czy dużo z tym roboty. Całkiem ładny ten PKS gwint robi swoje. Bezawaryjności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daglas 36 Opublikowano 13 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 (edytowane) 2 godziny temu, Rob@k napisał: Wymieniałeś maty czy naprawiłeś. Mam też problem z siedzeniem kierowcy (tylko siedzisko) i czy dużo z tym roboty. Całkiem ładny ten PKS gwint robi swoje. Bezawaryjności Naprawialem, dzisiaj testowalem i d*pa ladnie grzeje ale plecy nie grzeja. Mozliwe, ze jak wsadzalem koncowki od miernika zeby mi nie wypadaly jak testowalem petle to je rozszerzylem. Co do zabawy oj jest sporo. Niestety nie mialem wszystkich rozmiarow tego gestszego torxa a nie chcialo mi sie latac do castoramy wiec fotel obsluzylem bez odkrecania oparcia od siedziska. Mi sie zeszlo chyba z 7h na spokojnie. Ogolnie jak rozbierzesz fotel to bedziesz widzial przepalenia maty ale ja pomimo iz polutowalem to na oparciu nie mialem pelnego przejscia no i na macanego z podlaczonym miernikiem ( brzeczyk) uginajac lekko drucik maty sprawdzalem go i w jednym miejscu drut byl przegrzany przez co byl slaby przeplyw. Pewnie jakbym z tym to zlozyl to zaraz by sie upalilo wiec warto zrobic przeglad calosci. Moge dac Ci kilka porad jak chcesz sie za to zabrac. Edytowane 13 Listopada 2017 przez daglas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daglas 36 Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Troche wolnej chwili więc jedziemy dalej z tematem ... Brak mi jeszcze adaptera pod czujnik ciśnienia ale na dniach dojedzie Uprzedzając pytania dlaczego biały zegar ? Taki gust, ciemny depo mi się nie specjalnie podoba Dlaczego akurat depo ? Chce mieć ciśnienie i temp oleju pod ręką a nie chce mieć nastawiane milion zegarów dlatego jeden który dodatkowo przy okazji wskaże doładowanie. Co do jakości wyrobów depo nie wypowiem się bo nie miałem natomiast miałem kilka lat temu autogauge w civicu type R. Wskazania była bardzo realne więc zakładam, że i prawidłowe - temp na torze dochodziła do 130 stopni natomiast w trybie miejskim w pełnym rozgrzaniu z tego co pamiętam miedzy 90-100 stopni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golden87 124 Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Godzinę temu, daglas napisał: Troche wolnej chwili więc jedziemy dalej z tematem ... Brak mi jeszcze adaptera pod czujnik ciśnienia ale na dniach dojedzie Uprzedzając pytania dlaczego biały zegar ? Taki gust, ciemny depo mi się nie specjalnie podoba Dlaczego akurat depo ? Chce mieć ciśnienie i temp oleju pod ręką a nie chce mieć nastawiane milion zegarów dlatego jeden który dodatkowo przy okazji wskaże doładowanie. Co do jakości wyrobów depo nie wypowiem się bo nie miałem natomiast miałem kilka lat temu autogauge w civicu type R. Wskazania była bardzo realne więc zakładam, że i prawidłowe - temp na torze dochodziła do 130 stopni natomiast w trybie miejskim w pełnym rozgrzaniu z tego co pamiętam miedzy 90-100 stopni. A nie lepiej było pomyśleć o vFiz i mieć wszystko na liczniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daglas 36 Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 3 godziny temu, golden87 napisał: A nie lepiej było pomyśleć o vFiz i mieć wszystko na liczniku? Szczerze powiem, ze nawet sie tym nie interesowalem. Z drugiej strony przy tym super "bezawaryjnym" silniku co dwa czujniki to nie jeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
golden87 124 Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 7 minut temu, daglas napisał: Szczerze powiem, ze nawet sie tym nie interesowalem. Z drugiej strony przy tym super "bezawaryjnym" silniku co dwa czujniki to nie jeden Wszystko kwestia gustu, ja posiadam zamontowane 2 zegary zamontowane przez poprzedniego właściciela i chętnie bym je zmienił na vFiz (poszukaj w google/youtube o vFiz), Jesli lubisz dodatkowe zegary i rezanie miejsca na nie to spoko :-) Ja tam jestem zdania ze Audi ma na tyle ładny design środka ze nie warto go niczym psuć ;-) Dodatkowo w vFizie masz EGT i inne parametry silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 197 Opublikowano 14 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Witajcie, Oprócz Vfiz jest jeszcze taki patent na wyświetlacz doładowania itp. (niestety tani nie jest): https://store.034motorsport.com/p3cars-b7-audi-a4-s4-rs4-vent-integrated-digital-interface-vidi.html Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daglas 36 Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 Maciek wszystko kwestia gustu, tak jak napisałem mi osobiście dodatkowe zegary nie przeszkadzają pod warunkiem, że nie ograniczają widoczności i powtórze co dwa czujniki to nie jeden Zegar już siedzi ... Narazie tylko doładowanie podpięte, na dniach będzie adapter to podepne też ciśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daglas 36 Opublikowano 14 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2017 (edytowane) 8 minut temu, black4 napisał: Witajcie, Oprócz Vfiz jest jeszcze taki patent na wyświetlacz doładowania itp. (niestety tani nie jest): https://store.034motorsport.com/p3cars-b7-audi-a4-s4-rs4-vent-integrated-digital-interface-vidi.html Pozdrawiam Mi osobiście to doładowanie jest najmniej potrzebne, ale jeden z nielicznych zegarów gdzie jest ciśnienie i temp oleju w jednym. Ten patent też widziałem ale jakoś do mnie nie przemawia. Myślałem jeszcze o wyświetlaczu w popielniczce tak jak zrobił jeden gość na portalu elektroda ale nic niema bez większego rzeźbienia Edytowane 14 Listopada 2017 przez daglas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się