Raczek3 Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Witam, posiadał ktoś w 2.6 V6 instalacje LPG Easyjet taką jak w linku poniżej?http://www.zamel.com.pl/pl/subpage/3,sekwencyjny-wtrysk-gazu-easy-jet Ja kupiłem A4 b5 z taką instalacją i nie działa jak powinna na wolnych obrotach trzęsie a powyżej 3,5tyś obrotów kończy się moc... Na benzynie działa elegancko. Czytałem że problem tego systemu leży w "Parowniku" który tutaj nie jest razem z reduktorem a jest nim rurka z gazem umieszczona w wężu z płynem chłodzącym i nie ma on odpowiedniej wydajności żeby ogrzać gaz przy tej pojemności silnika. Trzeba wymieniać całą instalacje czy wystarczy założyć zwykły parownik i normalną listwę wtryskową zostawiając sterownik Easyjet?
Gifix Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Wymiana parownika na jakiś normalny i dobranie odpowiednich wtryskiwaczy wraz z zestrojeniem tego z tym sterownikiem powinno pomóc, ale jeszcze jest to uzależnione od tego jaki masz wielozawór, dokładniej chodzi mi o to czy przekrój przewodu doprowadzającego gaz do reduktora będzie wystarczający. Koniec mocy powyżej 3,5 tyś. to raczej wina reduktora, bo już nie wyrabia , a co do nierównej pracy to powodów może być wiele, zła regulacja, zużyta listwa wtryskowa itp.
Raczek3 Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Opublikowano 9 Listopada 2017 Tam nie ma listwy wtryskowej...
Gifix Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Czyli masz mniej rzeczy do sprawdzenia co do nierównej pracy
darko Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 nie ma listwy,ale są pojedyncze wtryskiwacze gazowe podłączone do rozdzielacza, i z nim mogą być problemy,nie wiadomo w jakim stanie są też wtryskiwacze, sam podgrzewacz gazu też jest prawdopodobnie za mało wydajny,do spokojnej jazdy może wystarczy najlepszym rozwiązanie była by chyba wymiana całego przodu niż wymiana pojedynczych elementów tej egzotyki
Raczek3 Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Opublikowano 10 Listopada 2017 17 godzin temu, darko napisał: nie ma listwy,ale są pojedyncze wtryskiwacze gazowe podłączone do rozdzielacza, i z nim mogą być problemy,nie wiadomo w jakim stanie są też wtryskiwacze, sam podgrzewacz gazu też jest prawdopodobnie za mało wydajny,do spokojnej jazdy może wystarczy najlepszym rozwiązanie była by chyba wymiana całego przodu niż wymiana pojedynczych elementów tej egzotyki Rozmawiałem dziś z gazownikiem, potwierdził, żeby instalacja była niezawodna trzeba zmienić wszystko oprócz butli i przełącznika b/g...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się