Pczs4 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 (edytowane) Cześć, od kilku dni jestem posiadaczem b6 1.8t 150km i jest parę usterek które chciałbym wyeliminować. Zanim wybiorę się do warsztatu chciałem spytać tutaj.. 1. Wracając autem po 100km pedał sprzęgła został w podłodze i nie odbił. Dopiero jak zgasiłem auto i chwilę postało to pedał odbił i działa jak wcześniej. Dodam, że pedał sprzęgła ma bardzo długi skok (tak chyba nie powinno być) trzeba naprawdę namachać się nogą. Poza tym sprzęgło działa bardzo dobrze. Nie ślizga się itp. Co może być przyczyną? Czytałem coś o wysprzęgliku ale nie znam się za bardzo, nie wiem jak się do tego zabrać (Audi jest strasznie zabudowane) 2. Kolejna sprawa to dźwięk który pojawia się gdy puszczę gaz. (Ala blow off) Z tego co wyczytałem to może to być zawór DV od Turbo. Jeśli się mylę to poprawcie. Edit. Oglądałem filmiki na YT i u mnie tak nie strzela tylko cichutko słychać taki jakby szum. Tak ma być? 3. Urwany przewód (na foto) od czego on jest? Jakiś kod, cena? 4. Na przeglądzie zauważono wyciek z gumy przegubu, a podczas manewrów parkowania słychać "strzelanie". Czy do wymiany całe przeguby czy ta guma zdobi robotę? 5. Wiem, że w 1.8T osadza się nagar. W mojej Audi jest wyciek spod klawiatury. I chciałbym wymienić jeszcze olej. Jaka kolejność? Czyszczenie->wyciek->olej czy mogę zostawić czyszczenie na koniec? Trochę się rozpisałem. Mam nadzieję że dobry dział. Z góry dzięki za pomoc i witam jeszcze raz wśród użytkowników Audi. Edytowane 15 Listopada 2017 przez Pczs4
sitar Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Ten przewód idzie do zaworka pod kolektorem ssącym druga część powinna wisieć za alternatorem a jeśli wężyk jest ori to jest na nim nr. Wydaje mi się że ten wężyk idzie do zaworka a z niego do dv i skoro wężyk jest urwany to dv nie działa jak powinien i może stąd te dźwięki. Jeśli z przegubu już ci strzela to wymiana.
przem8 Opublikowano 15 Listopada 2017 Opublikowano 15 Listopada 2017 Ten przewód co zaznaczyłeś kupujesz normalnie w motoryzacyjnym z "metra". DV najlepiej wyjąć i sprawdzić, przegub do wymiany. Co do oleju to płukanka, micha w dół i czyszczenie smoka, czyszczenie pod pokrywą zaworów i olej 5w40. Dodatkowo możesz zweryfikować w jakim stanie napinacz rozrządu z łańcuszkiem i jego ślizgi. Sprawdzenie ciśnienia oleju też nie zaszkodzi I przy okazji wymiany uszczelki pod klawiaturą zrób też uszczelkę pod napinaczem, żeby za pół roku znowu nie rozbierać tego samego
Pczs4 Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Opublikowano 15 Listopada 2017 Dzięki za spoko rady. A wie ktoś może co z tym sprzęgłem? U Was też ma taki długi zakres pracy?
wesz82 Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 Pedal sprzegla zostaje nam w podlodze jak blokuje go powietrze czyt jest zapowietrzony uklad. Kup polowke plyny hamulcowego dot 4 i odp dobrze sprzeglo. Odp znajdziesz stojac przodem do silnika po prawej stronie nad oska strony kieerowcy. Odpowietrzasz w 2 persony:ty pedalujesz sprzeglem po pare razy nastepnie trzymasz wcisniete sprzeglo i ktos odkreca odp i tak az pedal bedzie wracal sam z z siebie. Acha mozesz oblukac jaki jest stan plynu i czy nie ma wyciekow np z wysprzeglika.zrob to moze przed odp ukladu. 1,8 Te to fajny silnik,jak sie nie ma 2 lewych rak mozna samemu ogarnac wiekszosc spraw.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się