Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Olej w dolocie - czy to koniec turbo ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mialem troche czasu dzisiaj i zaczalem grzebac sobie przy autku. Zdjalem rurke/kolanko ktore idzie z IC do turbo i przerazilem sie bo oczom moim ukazal sie taki widok:

20090129030gl6.th.jpg

20090129031qx5.th.jpg

20090129032qc9.th.jpg

Wyglada to na olej i jest tylko wewnatrz. Wyjalem obudowe filtra i pokazalo sie takie cos. z gory nie cieknie. to jest rurka od filtra powietrza. nie mialem juz czasu zeby caly dolot wyjac i sprawdzic co jest w srodku

20090129033yp3.th.jpg

to jest widok od dolu, nie wiem co to jest to czarne, wyglada jak filtr (czegos). jest zalany

20090129035rj3.th.jpg

Czyzby END OF TURBO? autko nie wykazuje jakiegos zamulania

jutro jade do mechanika moze on mi pomoze ale od nadmiaru wiedzy glowa nie boli a lubie wiedziec czego mam sie spodziewac. Auto jakos strasznych ilosci oleju nie bierze. nie katuje go wiec nie ma tez jak turbo wypalac. Wiem ze cieknie z uszczelki od pokrywy zaworow. czy moze byc tak ze grzies jest dziura w rurkach i tam zasysa? Zzielenialem i nie wiem co mam robic z tym

HELP :confused4::wallbash:

Opublikowano

turbawka popuszcza ale to normalka przy dużych przebiegach, kontroluj olej i jeździj dalej

Opublikowano

Uff... wymienial nie bede. nie ucieka mi tak ze musze bagnet co tydzien sprawdzac. poczekam az bedzie znacznie uciekal to pojdzie do regeneracji albo nowa. dzieki, juz sie mialem modlic bo kasa na wyjazd na deche poszlaby na turbo... a czy da cos jak rozbiore i przeczyszcze caly dolot?

Opublikowano

kolego... w dieslach to norma... w benzynce może trochę mniej... wyczyścić możesz ale bez założenia tego http://moto.allegro.pl/item520633712_catch_oil_tank_miazdzymy_cena_srebrny.html później będziesz miał to samo...

właśnie jest zakup grupowy na forum http://www.a4-klub.pl/smf/zakup_grupowy_oil_catch_tank-t57919.90.html

tylko nie wiem jak u Ciebie z montażem...

Opublikowano

u mnie też troche przepuszcza ale to norma auto podniesione do 190 hp i niżle ciągnie bynajmniej wiesz ze smarowanie w porządku no ale co jak co to juz jakas oznaka jest ze niedługo bedzie trzeba zmienić na k-o4

Opublikowano

u mnie do tego puszczania oleju dochodzi kontrolka ciśnienia oleju zapala sie na 1500 obr i po chwili gaśnie stan oleju ok nowy czujnik nowy filtr i olej cisnienie ok stan oleju też ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...