Buba Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Mialem troche czasu dzisiaj i zaczalem grzebac sobie przy autku. Zdjalem rurke/kolanko ktore idzie z IC do turbo i przerazilem sie bo oczom moim ukazal sie taki widok: Wyglada to na olej i jest tylko wewnatrz. Wyjalem obudowe filtra i pokazalo sie takie cos. z gory nie cieknie. to jest rurka od filtra powietrza. nie mialem juz czasu zeby caly dolot wyjac i sprawdzic co jest w srodku to jest widok od dolu, nie wiem co to jest to czarne, wyglada jak filtr (czegos). jest zalany Czyzby END OF TURBO? autko nie wykazuje jakiegos zamulania jutro jade do mechanika moze on mi pomoze ale od nadmiaru wiedzy glowa nie boli a lubie wiedziec czego mam sie spodziewac. Auto jakos strasznych ilosci oleju nie bierze. nie katuje go wiec nie ma tez jak turbo wypalac. Wiem ze cieknie z uszczelki od pokrywy zaworow. czy moze byc tak ze grzies jest dziura w rurkach i tam zasysa? Zzielenialem i nie wiem co mam robic z tym HELP
mcm Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 turbawka popuszcza ale to normalka przy dużych przebiegach, kontroluj olej i jeździj dalej
pawkog Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 lub regeneracja turbiny lub zmiana na gęstrzy (byle nie za gęsty-minerał) bedzie mniej ubywało...
Buba Opublikowano 29 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2009 Uff... wymienial nie bede. nie ucieka mi tak ze musze bagnet co tydzien sprawdzac. poczekam az bedzie znacznie uciekal to pojdzie do regeneracji albo nowa. dzieki, juz sie mialem modlic bo kasa na wyjazd na deche poszlaby na turbo... a czy da cos jak rozbiore i przeczyszcze caly dolot?
GRazny Opublikowano 29 Stycznia 2009 Opublikowano 29 Stycznia 2009 kolego... w dieslach to norma... w benzynce może trochę mniej... wyczyścić możesz ale bez założenia tego http://moto.allegro.pl/item520633712_catch_oil_tank_miazdzymy_cena_srebrny.html później będziesz miał to samo... właśnie jest zakup grupowy na forum http://www.a4-klub.pl/smf/zakup_grupowy_oil_catch_tank-t57919.90.html tylko nie wiem jak u Ciebie z montażem...
Cysiu Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 witam kolege i jak co z turbiną dalej tak jezdzisz??
nynek16 Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 u mnie też troche przepuszcza ale to norma auto podniesione do 190 hp i niżle ciągnie bynajmniej wiesz ze smarowanie w porządku no ale co jak co to juz jakas oznaka jest ze niedługo bedzie trzeba zmienić na k-o4
Cysiu Opublikowano 14 Lipca 2010 Opublikowano 14 Lipca 2010 u mnie do tego puszczania oleju dochodzi kontrolka ciśnienia oleju zapala sie na 1500 obr i po chwili gaśnie stan oleju ok nowy czujnik nowy filtr i olej cisnienie ok stan oleju też ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się