Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] Wyjąca pompa wspomagania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

Mam mianowicie taki problem w swoim S4 B5 AGB....padła mi pompa wspomagania...na jałowych przestalo wspomagac jak dodawalem troche gazu wspomaganie sie pojawialo....no nic padlo na wymiane pompy zakupilem nowa w ASO wymienilem i zaczal sie problem mimo ze wspomaganie było pompa zaczeła wyć i w zbiorniczku strasznie sie pieniło....w ramach reklamacji wymieniono mi druga pompe w ASO i dalej ten sam problem opadly mi ręce lekko sprawdzilismy wszystkie przewody do samej przekładni i wszystko drożne....Dzis przeczytalem wątek o tym ze w zbiorniczku jakies sitko jest które sie zapycha prawdopodobnie (troche mi się lżej zrobiło)....Czy mozliwe ze u mnie tez jest ten problem ? Dopiero dzis przypomnialem sobie jak przy pierwszej wymianie te sitko jakos mi sie oderwal ow zbiorniczku i wypłyneło na wierzch i przez chwile ładnie zaczął ładnie cyrkulować płyn i zniknely pęcherzyki powietrza ale wsadzilem te sitko spowrotem na swoje miejsce....

Jaka jest cena takiego nowego zbiorniczka ?[br]Dopisany: 29 Styczeń 2009, 21:33_________________________________________________Dzis zalozylem nowy zbiorniczek wspomagania z ASO i dalej pupa :/ pompa wyje i w zbiorniczku się pieni :/ Brak mi pomysłów, spróbuje z jakąś używaną pompą wspomagania z jakiegos innego audi tylko z takimi samymi mocowaniami. Nie wiem czemu ale jakos niemam zaufania do ASO i do tych dwóch "nowych" pomp które u nich kupiłem. Dodam ze jak padlo mi wspomaganie na starej pompie nie było żadnego objawu wycia ani piany w zbiorniczku. A co wy panowie sądzicie na ten temat ?

Opublikowano

Wymień zbiorniczek. przez to sitko możesz mieć kłopoty, pompie daj spokój, jest OK :)

Opublikowano

zbiorniczek dałem nowy i nic nie pomogło :/[br]Dopisany: 01 Luty 2009, 20:13_________________________________________________Problem z wyjaca pompa juz rozwiązany. mozna powiedziec ze przez przypadek. Wczoraj postanowilem zmienic pompe na jakas uzywke z golfa IV KYB....odwrocilem w pompie krociec zasilajacy ktory mimo wszystko i tak był delikatnie pod innym katem, tak ze przewod 10 cm idacy do tego króca był delikatnie napiety, po zamotnowaniu pompy i odpaleniu auta zaczelo gdzies tam podciekac przy pompie po glebszej analizie okazalo sie przewod ten mial pekniecie od strony silnika ktorego wogole nie bylo widac ani tym bardziej nie lecial tam plyn, po zalozeniu tej pompy z golfa przewod tak mocno sie napial ze przewod pekl juz mocno.

Takie male gowno a miesiac czasu mi nerwy psulo. Potem zalozylem ori pompe z ASO dalem nowy przewod i wszystko juz jest git. Zero wycia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...